Oszustwo-wyłudzenie dokonane przez pracownika i odmowa wszczęcia dochodzenia...

Data: 2012-02-11 12:37:09
Autor: wromek
Oszustwo-wyłudzenie dokonane przez pracownika i odmowa wszczęcia dochodzenia...
Witam,
pracownik-kierowca mnie oszukał w taki sposób, że sfingował 2 frachty (w 2 różnych terminach) przez podstawione lub wymyślone osoby tylko po to, żeby dzień wcześniej przyjechać sobie do domu. Własnie dostałem odmowę wszczęcia dochodzenia w tej sprawie tj. o czyn art. 286 par. 1 KK ("wyłudzenie") w zw. z art. 12 KK (2 podobne czyny jako jeden) z powodu stwierdzenia, że czyn nie zawiera znamion czynu zabronionego. Jak oni to wg Was rozumieją i w jaki sposób mam napisać na to postanowienie zażalenie? (Dodam tylko, że tam też przewija się fałszowanie dokumentów)

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-02-11 14:39:09
Autor: jarek.s.
Oszustwo-wyłudzenie dokonane przez pracownika i odmowa wszczęcia dochodzenia...
sond cywilny mówi Ci to coś?

jk

Oszustwo-wyłudzenie dokonane przez pracownika i odmowa wszczęcia dochodzenia...