Ot i niespodzianka...

Data: 2011-04-29 14:17:15
Autor: yamma
Ot i niespodzianka...
http://legia.com/www/index.php?akt=22237
"Trener reprezentacji Argentyny - Sergio Batista - og³osi³ szerok± kadrê zawodników powo³anych na towarzyski mecz z Nigeri±. W gronie jego wybranków znalaz³ siê pi³karz Legii - Alejandro Cabral!
Spotkanie z "Super Or³ami" odbêdzie siê pierwszego czerwca.
Dla "Cabrito" to pierwsze powo³anie do "doros³ej" reprezentacji Argentyny. Cztery lata temu pomocnik Legii wywalczy³ mistrzostwo ¶wiata w kategorii wiekowej U-20.
Potyczka z Nigeryjczykami bêdzie ostatnim sprawdzianem dla "Albicelestes" przed turniejem Copa America, który zostanie rozegrany w lipcu na boiskach Argentyny."

Dodam tylko, ¿e w czerwcu Cabralowi koñczy siê wypo¿yczenie do Legii i ca³y czas nie wiadomo czy klub skorzysta z opcji pierwokupu. No to dzia³acze z £azienkowskiej bêd± mieli niez³± zagwozdkê.
yamma

Data: 2011-04-29 14:26:43
Autor: Cavallino
Ot i niespodzianka...
U¿ytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ipeaa3$rq7$1inews.gazeta.pl...
[...]

LOL, niby z jakiego powodu?
Bo Batista dawno nie widzia³ Cabrala w akcji?

Data: 2011-04-29 16:04:25
Autor: Marcin Kasperski
Ot i niespodzianka...
"yamma" <yamma@wp.pl> writes:

http://legia.com/www/index.php?akt=22237
"Trener reprezentacji Argentyny - Sergio Batista - ogłosił szeroką
kadrę zawodników powołanych na towarzyski mecz z Nigerią. W gronie
jego wybranków znalazł się piłkarz Legii - Alejandro Cabral!

Znaczy się, w Argentynie też menedżerowie i kluby mają dojścia do
reprezenteiro treneiro?

No - Legia może się nabrać.

Data: 2011-04-29 17:05:46
Autor: yamma
Ot i niespodzianka...
Marcin Kasperski wrote:
"yamma" <yamma@wp.pl> writes:

[...]

Tylko, że zapominasz, że kilkuset innych grajków z Argentyny również ma swoich menadżerów. A samo MSC Management, które prowadzi Cabrala posiada kilkudziesięciu innych piłkarzy o większej wartości marketingowej. Innymi słowy, do dupy ta twoja teoria spiskowa.
Prawda jest taka, że Batista pracował z Cabralem w młodzieżówce.
yamma

Data: 2011-04-29 19:11:29
Autor: Marcin Kasperski
Ot i niespodzianka...
Znaczy się, w Argentynie też menedżerowie i kluby mają dojścia do
reprezenteiro treneiro?

Tylko, że zapominasz, że kilkuset innych grajków z Argentyny również
ma swoich menadżerów.

No, ale większość z nich nie potrzebuje takiego powołania bo ma lepsze
rekomendacje, np. związane z faktycznymi występami w klubach.

A samo MSC Management, które prowadzi Cabrala
posiada kilkudziesięciu innych piłkarzy o większej wartości
marketingowej.

.... dlatego też nie trzeba im już jej wypracowywać ;-)

Prawda jest taka, że Batista pracował z Cabralem w młodzieżówce.

Znaczy się, po prywatnej sympatii? Też może być.

PS Mam nadzieję, że nie uważasz, że Cabral to megatalent który powinien
grać z Messim i Tevezem, a w Legii jest ciemiężony jak Riquelme w Hiszpanii?

Data: 2011-04-29 21:05:51
Autor: yamma
Ot i niespodzianka...
Marcin Kasperski wrote:

PS Mam nadzieję, że nie uważasz, że Cabral to megatalent który
powinien grać z Messim i Tevezem, a w Legii jest ciemiężony jak
Riquelme w Hiszpanii?

To po prostu młody dobry grajek, który odpowiednio poprowadzony i ustawiony na boisku ma szansę zrobić karierę.
yamma

Data: 2011-04-30 00:15:13
Autor: Roberto
Ot i niespodzianka...
On 29 Kwi, 21:05, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Marcin Kasperski wrote:
> PS Mam nadziejê, ¿e nie uwa¿asz, ¿e Cabral to megatalent który
> powinien graæ z Messim i Tevezem, a w Legii jest ciemiê¿ony jak
> Riquelme w Hiszpanii?

To po prostu m³ody dobry grajek, który odpowiednio poprowadzony i ustawiony
na boisku ma szansê zrobiæ karierê.
yamma

.... w naszej s³±bej lidze...

Data: 2011-04-30 09:51:28
Autor: Aman
Ot i niespodzianka...

To po prostu młody dobry grajek, który odpowiednio poprowadzony i ustawiony

MÅ‚ody?!!! on jest rocznik 1987. ma 24 lata . Halo !!! czyli jest rowiesnikiem Leo Messiego.
On sie juz nic nie rozwinie. To jest gracz tyle samo warty , co brazylijczycy lapani w siatke przez Antoniego Ptaka w Rio. Jeden z nich tez gral w reprezentacji Brazylii :D.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-04-30 09:53:51
Autor: Aman
Ot i niespodzianka...
grać z Messim i Tevezem, a w Legii jest ciemiężony jak Riquelme w Hiszpanii?

daj Boże takiego Riquelme w  Lidze Polskiej :). Przypominam ze Roman dobrowadzil Villareal do 1/2 finalu LM i byl kluczowym zawodnikiem. Fakt ze skiepscil karnego w najwazniejszym momencie no ale coz nie mozna byc idealnym :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-04-30 06:43:16
Autor: Roberto
[...]