Ot, paligłup...

Data: 2009-10-27 10:38:57
Autor: Piotr
Ot, paligłup...
""Zbyszek Chlebowski zrezygnował z członkostwa w klubie i w partii. Może
być teraz stawiany za wzór dla takich polityków jak Lipiński, Putra,
Piecha, Kamiński czy Jarosław Kaczyński" - pisze an swoim blogu w Onet.pl
Janusz Palikot."

http://wiadomosci.onet.pl/2067205,11,zbyszek_chlebowski_moze_byc_wzorem_dla_kaczynskiego,item.html

Przyzwoitość umarła, teraz liczy się tylko hucpa.
Piotr

Data: 2009-10-27 13:04:53
Autor: heÂŽsk
Ot, paligłup...
On Tue, 27 Oct 2009 10:38:57 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

[...]

  celny strzal ;o)))   musialo zabolec, oj musialo!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-27 13:21:24
Autor: Piotr
Ot, paligłup...
Dnia Tue, 27 Oct 2009 13:04:53 +0100, heŽsk napisaů(a):

""Zbyszek Chlebowski zrezygnowaů z czůonkostwa w klubie i w partii. Moýe
byă teraz stawiany za wzór dla takich polityków jak Lipiński, Putra,
Piecha, Kamiński czy Jarosůaw Kaczyński" - pisze an swoim blogu w Onet.pl
Janusz Palikot."

  celny strzal ;o)))   musialo zabolec, oj musialo!

A ciebie gůowa nie boli hesku? Przeciez to beůkot skierowany do póůgůowków
majŕcych sić za wyksztaůciuchów. Kazdy choc trochć wyrobiony politycznie
wie, ýe Chleboski nie zrezygnowaů, tylko z niego zrezygnowano, po zůapaniu
go za rćke na kantach, wićc on nie powinien udawaă i ratowaă pensyjkć
posůa, tylko oddaă mandat i spierdalaă gdzie pieprz roúnie.
A taki Palikot to guru krawćdziarstwa, co ci sić w nim podoba? Rzeczywiúcie
jesteú aý tak durny, ýeby ci podziaů partyjny oczy zamknŕů i nie widzisz
jego rzeczywistej roli?
Piotr

Data: 2009-10-27 13:37:50
Autor: heÂŽsk
Ot, paligłup...
On Tue, 27 Oct 2009 13:21:24 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

>   celny strzal ;o))) >   musialo zabolec, oj musialo!

A ciebie gůowa nie boli hesku?

 niby od czego? ze pis ma problem? ;o)))

Przeciez to beůkot skierowany do póůgůowków
majŕcych sić za wyksztaůciuchów.

 czyli do elektoratu piS-u...

Kazdy choc trochć wyrobiony politycznie wie, ýe Chleboski nie zrezygnowaů, tylko z niego zrezygnowano, po zůapaniu
go za rćke na kantach,

 jak dotad brak dowodow ale popytaj w walbrzychu ;o))

wićc on nie powinien udawaă i ratowaă pensyjkć
posůa, tylko oddaă mandat i spierdalaă gdzie pieprz roúnie.

 tak jak powinni to zrobic juz dawno ci wymienieni przez palikota.

A taki Palikot to guru krawćdziarstwa, co ci sić w nim podoba?

 rola jaka odgrywa. wkurzanie blizniakow.

Rzeczywiúcie jesteú aý tak durny,

 nie przenos na innych swoich problemow z postrzeganiem swiata.

ýeby ci podziaů partyjny oczy zamknŕů i nie widzisz
jego rzeczywistej roli?

 blazen byla od zawsze byl najmadrzejszy na krolewskim dworze.

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-27 13:48:14
Autor: Piotr
Ot, paligłup...
Dnia Tue, 27 Oct 2009 13:37:50 +0100, heŽsk napisaů(a):

 blazen byla od zawsze byl najmadrzejszy na krolewskim dworze.

Z tym od biedy sić mogć zgodziă, ýe w tym maczopiciwym dworze, Paliglup
jest najmŕdrzejszy. Co nie znaczy mŕdry... Tyle, ýe nie o mŕdroúci tu mowa,
a o bezczelnoúci.
Piotr
PS. Reszta to beůkot.

Data: 2009-10-27 16:25:32
Autor: CYC
Ot, paligłup...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1kc2jvyfv65xf.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Masz racje . Przyzwoitosc umarla i nie ulega watpliwosci , ze dotyczy to glownie ludzi PiS.
Co do samego Palikota zwracam Ci uwage , ze on swoja wypowiedzia nie broni " Zbyszka " i nie kwestionuje jego " hazarowych dokonan " , tylko usiluje przekazac , ze za czynami jego ida okreslone konsekwencje i to jest uczciwe i tak byc powinno .
Tego niestety nie widac u ludzi PiS-u bo wszyscy wymienieni przez Palikota ludzie PiS-u umoczeni sa w jakies afery , od ktorych psim swedem udalo im sie wymigac  a to , ze chodza na wolnosci to zasluga calego zespolu pisokonusow , ktorzy tak zamydlili sprawy aby przyschly , czyli tak , jak np. sprawy  "Ziobrego" , ktoremu pozwolili uciec w immunitet europejski .......ale nie trwa on wiecznie , tak samo jak PiS . Licze na sprawiedliwosc , rowniez w sprawie zamordowanej p.Blidy .

cyc

cyc

Data: 2009-10-27 16:57:08
Autor: Piotr
Ot, paligłup...
Dnia Tue, 27 Oct 2009 16:25:32 +0100, CYC napisał(a):

[...]

A mnie to przypomina złodzieja, który uciekając krzyczy: Łapać zlodzieja!!
PiS-em to się zajmiemy kiedy będzie u władzy i przyłapiemy go na jakims
kancie. Narazie nie są i gadanie, że oni sa wiekszymi złodziejami jest
zwykłym pieprzeniem w bambus i odwracaniem uwagi, podobnie jak wszystkie
notki dotyczace "agenta Tomka", albo laptopów, albo pielegniarek, albo
Lipińskiego, nieprawidówości śledztw, czy śmierci tej przekreciary z
Siemianowic.
Piotr

Data: 2009-10-27 17:00:41
Autor: CYC
Ot, paligłup...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1e1vhamvd8krc$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Bez sensu ta dyskusja bo widze , ze nie jestes w stanie obiektywnie spojrzec na problem , tylko bawisz sie w pismataczenie .

cyc

Data: 2009-10-27 17:20:06
Autor: Piotr
Ot, paligłup...
Dnia Tue, 27 Oct 2009 17:00:41 +0100, CYC napisał(a):

Bez sensu ta dyskusja bo widze , ze nie jestes w stanie obiektywnie spojrzec na problem , tylko bawisz sie w pismataczenie .

Pisze ci cycu jak jest. A, że ciężko ci to czytać... Co ja mogę?
Szefa klubu parlamentarnego i minstra przyłapano na matactwach i korupcji,
a ty mi to równoważysz pieprzeniami jakiegoś cwanego błazna?
Tylko doświadczony złodziej wie jak się zachować kiedy złapią,
niedoświadczony się tylko poci ze strachu.
Piotr

Data: 2009-10-27 18:34:34
Autor: CYC
Ot, paligłup...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:18hrujecr2hm8.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Nikt temu nie zaprzecza , rowniez ten " blazen " !
"Blazen " tylko mowi , ze rozne Putry rowniez powinne zostac wykopani ze swojej partii i tyko tyle .......no poza prokuratorskimi zarzy=utami , co jest oczywiste .
Jak jest kazdy widzi . Putra w iscie wsiowy , prymitywny sposob puszy sie przybierajac na dodatek mentorski ton zapominajac o swoich " dokonaniach " , ktorych dotad nie wyjasnil a o ktore prokuratura rowniez sie dopominala .
Jakas oczyszczalnia , czy "cus " ? .............. moze pieniedzy , no nie wiem .
No coz immunitet , to klawa rzecz . Tak upieklo sie juz niejednemu , ze przypomne tylko jednego z pisowskich senatorow , ktory przyspawal sie do senatorskiego fotela  , co od lat uniemozliwia pociagniecie go do odpowiedzialnosci .

cyc

Data: 2009-10-27 18:45:45
Autor: Piotr
Ot, paligłup...
Dnia Tue, 27 Oct 2009 18:34:34 +0100, CYC napisał(a):

[...]

A co ten Putra ukradł na rządowej fuszce? Dlaczego pan błazen sobie o
"przewinach" Putry przypomniał dopiero teraz? Drogi cycu, gdyby ktoś z
rzadu Kaczora zrobił numer kalibru Rycho-Zbycho-Miro, to merdia i platfusy
zjadłyby go z butami. Smrody różnych Putrów są do rozliczenia, bez
dwóch zdań, ale potem. Teraz niech PO rozwiąże te afery, ktore jako partia
rządząca ma na łbie. Ty, jak już musisz, to zajmij się przkretami wyborczymi błazna i tym skąd
"pożycza" forsę.
Piotr

Data: 2009-10-27 19:10:05
Autor: CYC
Ot, paligłup...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:113myyijsdk1m.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

O nie !! . " Blazen dzisiaj tylko przypomnial o tym , o czym cala Polska onegdaj huczala a co dzieki propagandowo-socjologicznym  zabiegom kaczorzadu zostalo zamiecione pod dywan .

Drogi cycu, gdyby ktoś z
rzadu Kaczora zrobił numer kalibru Rycho-Zbycho-Miro, to merdia i platfusy
zjadłyby go z butami.

Aleznie raz media robily z pisowszczykow jajecznice i co ? i dalej sie pytry pusza a w polityce jest tak , ze za pare miesiecy kolejna afera przycmiewa poprzednia . Tak bedzie i z tymi ostatnimi .
Po wyborach nikit juz nie bedzie o nich mowil , nikogo nie zamknie sie do kryminalu bo to polityczny standart a koelejny mister od jakiegos resortu zostanie pozwany przez media i opozycje do stawiennictwap przed prokuratorem ..

[...]

A pozycza ? .......a nawet jesli tak, to pozyczanie jest przestepstwem ?  No chyba , ze od jakiegos proboszcza i nie chce zaplacic mu lichwiarkich odsetek . To jest przestepstwo ale tez tylko wtedy , kiedy pozyczka nie zostala przez proboszcza zgloszona do urzedu finansowego !. :) .

Piotr

cyc

Data: 2009-10-27 19:26:02
Autor: CYC
Ot, paligłup...

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hc7d23$ksb$1news.onet.pl...

[...]

Poczytaj sobie o uczciwosci zony Hoffmana , pisowskiego Hoffmana . Oczywiscie , to sa pomowienia bo ona uczciwie pracowala a ze chorowita ? , no coz i wlasnie dlatego nie pracowala o przepraszam , nie pracuje na kierowniczym stanowisku , czyli jest byle kim z pensja ............6000zl/mc ..
No ale przeciez w Polsce taka pensja to norma i nie zdziwilby sie gdyby miala do tego podstawowe wyksztalcenie bo na takie byle pieniadze u nas wiecej nie trzeba , nie ? .

cyc

Data: 2009-10-28 12:29:52
Autor:
Ot, paligłup...
On Tue, 27 Oct 2009 16:57:08 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

 [...]

PiS-em to się zajmiemy kiedy będzie u władzy i przyłapiemy go na jakims
kancie. [...]

 masz na mysli nfoz i telegraf ? "dlugi sie umorzy!".

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-28 12:49:06
Autor: cytryna
Ot, paligłup...
> [...]

> kancie. [...]

 masz na mysli nfoz i telegraf ? "dlugi sie umorzy!".

Każdy ma co innego na myśłi i za uszami. Ja mam na myśli takich rycerzy przekretu jak BLUMENFELD Izaak oraz LANGMAN Aaron - wybitnych członków KLD
kiedy to pod ich światłym przewodem "sprywatyzowano" ponad połowę majątku narodowego za 10% rzeczywistej wartości.(polecam ciekawą lekturę:K.Z.Poznański:
Obłęd reform-wyprzedaż Polski oraz Wielki przekret - klęska polskich reform). Jakież to bliskie idei "okrągłego stołu" i "nocnej zmiany".Tych długów nikt
i nigdy nie umorzy.

--

Ot, paligłup...