Oto Polska Komoruskiego

Data: 2010-06-25 08:37:00
Autor: jadrys
Oto Polska Komoruskiego
W dniu 2010-06-24 22:47, awe pisze:
z neta

W poczekalni do lekarza siedzi dwóch sędziów-pacjentów.
Wtem wchodzi mężczyzna i do jednego z nich mówi:
-pański pies pogryzł moją żonę, płaci pan 2000 zł czy idziemy do sądu?
- facet wyjmuje 2000 zł i daje temu mężczyźnie, który bierze kasę i wychodzi
- następnie kolega sędzia mówi
-Ty stary , ale Ty przecież nie masz psa?
- Tak. Ale skąd mogę wiedzieć jaki będzie wyrok????.............

:-D POwskia  rzeczywistość w wymiarze sprawiedliwości.

Oto Polska Komoruskiego