Oto Polska wlasnie !

Data: 2014-06-22 14:59:51
Autor: max
Oto Polska wlasnie !
Oto jak zyja Polacy a w tym czasie wladza wydaje publiczne pieniadze w restauracji na 1 obiad wart ok 1500zl !. Wiecej niz zarabia polski pracownik miesiecznie i ma za nie utrzymac rodzine !.

~eba do ~asia: nie każdy tak może jak ty asiu bo brakłoby w końcu miejsca dla wszystkich, a od czego mamy Państwo w którym pracuje się 40 lat odprowadza składki, podatki, żeby w końcu wyjechać i być służącym. Nie każdy ma możliwości i zdrowie a jeśli ty to masz to dziękuj Bogu i nie pouczaj nikogo, bo to nie ... rozwiń całość

~tyle w temacie do ~poko: Możliwe. Nie bez powodu zniesiono z KK po 1989r tzw przepadek mienia. Przydał by się powrót do tego jak i prawo karne z 1921r
Ustawa z dnia 18 marca 1921 roku
o zwalczaniu przestępstw z chęci zysku, popełnionych przez urzędników.
(Dz. U. Nr 30 poz. 177)

~yuna : Polska to taki durny kraj, w którym nikt nie dostrzega jednej prawdy, bogate państwo tworzą bogaci obywatele, ale nie garstka łapsów, dorabiajacych sie kosztem społeczeństwa lub wręcz je okradajacych. Tymczasem rząd i samorzady krzyczą że na nic nie ma pieniędzy (na nic poza nagrodami dla masy ... rozwiń całość

~J. Łódź : Mam 36 lat, wykształcenie wyższe, tzw. singiel, bo trudno nim nie być zarabiając 1237 zł +jakieś nędzne prowizje w stylu 600 zł , które udaje się co 2-3 miesiące wyrobić(pracuje w firmie -usługi). Mój szef-chłonący kulturę przez duże "K" uważa , że to i tak doskonałe zarobki i nie rozumie dlaczego ludzie narzekają na rząd, posłów i tzw. elitę! Przeciez jest tak dobrze, wzystko sie rozwija, tyle sie buduje . Codziennie rano "pieprzy" trzy po trzy rozsiewając propagandę sukcesu! Już tym "rzygam" i mam mu ochotę wykrzyczeć , że jest głupim , ślepym i niedouczonym pseudokulturalnym pajacem! Ale tego niestety nie zrobie bo obawa, że nie bedę miał co do garnka wrzucić jest silniejsza! Zauważam , że człowiek może znieść naprawdę wiele i musi niejednokrotnie chować do kieszeni swoją dumę i własne przekonania. To mnie dołuje chyba najbardziej!
Jakoś wyrabiam jeszcze , ale coraz częściej myślę, żeby to wszystko rzucić i wyjechać. Kolejny-powiecie- który chce zrezygnowac z zycia w tym "raju" ! Ale tak własnie jest. Nie widzę perspektyw życia w tym kraju. Do niedawna mówiłem "w Polsce" , ostatnio używam "w tym kraju" i to jest wyznacznik zmiany jaka zachodzi we mnie jak i w wielu z NAS , zwykłych ludzi chcących normalnie żyć. Trzymajcie się wszyscy! Może afera "podsłuchowa" zmiecie tę Tuskową bandę! P.S. Nigdy na nich nie głosowałem - to tak kwoli wyjaśnienia! zwiń

~Polak mały ale szczery : Czytam ten wszystkie komentarze i mam takie samo odczucie. Człowiek robi i robi - jak ma robotę - i nic z tego nie ma. Żadnych perspektyw. Nasze Państwo nie jest nasze tylko polityków krwiopijców, którzy sobie o nas Polakach przypominają jak się wybory zbliżają. Ale nie wiem czy się spostrzegą ... rozwiń całość

~nikt do ~czerny: Porównaj sobie ile pieniędzy zabiera pracodawcy i pracownikowi "państwo" w Polsce i na przykład w Anglii!! I jeszcze kwotę wolną od podatku!!! Przykładowo w Anglii gdy ktoś zarabia (przeliczając) około 4 tyś złotych na miesiąc, nie płaci podatku dochodowego bo jest za biedny i jeśli uznasz że masz mało pieniędzy to nie musisz płacić składek, które wynoszą około 55 zł miesięcznie!!! W Polsce jakieś1000 zł i czy masz czy nie to jest MUS!!!! Powiedz mi czemu (choć ja wiem) czemu taka Anglia lepiej stoi finansowo od Polski chociaż władza relatywnie mniej ściąga haraczy a więcej wypłaca pomocy socjalnej? Już odpowiadam! Bogate państwo, to takie państwo w którym pieniądze mają obywatele i używają tychże pieniędzy na konsumpcję, napędzając gospodarkę, w przeciwieństwie do zielonej wyspy, państwa (które istnieje teoretycznie) i jeśli myślisz że państwo to władza to się mylisz tak jak "rządzący"(a raczej "służący"), bo kierowanie krajem to nie rządzenie tylko służba i rząd bez obywateli (podatników) sam się nie wyżywi, a państwo bez obywateli to nie zielona wyspa, tylko bezludna wyspa. Pozdrawiam... zwiń

Tatar i włoska surowizna
Razem z alkoholem na stole lądowały też wyszukane dania: carpaccio z matjasa holenderskiego, kawior z anchois, piklowane rzodkiewki, kawior z łososia, tatar i carpaccio z mlecznej jagnięciny. Były też świeże szparagi i sałatka z grillowanym kozim serem.
Choć minister i jego rozmówcy z pewnością zaspokoili głód (narzekali nawet, że nie są w stanie zjeść wszystkiego), wypili - przynajmniej jeśli chodzi o cenę - jeszcze więcej. Za sam alkohol kelner, zgodnie z obietnicą, wystawił "nieobraźliwy" rachunek - na 880 zł (jedzenie kosztowało 555 zł).
- Żeby mnie było stać, k...a, przecież was zaprosiłem! - żartował Cytrycki, który zorganizował spotkanie. Żona nie powinna mieć jednak do niego pretensji, że uszczuplił budżet domowy. Rachunek uregulował służbową kartą kredytową, a faktura już następnego dnia została rozliczona w NBP zwiń

~marta : Pracuje w pewnym zakładzie pracy, gdzie brutto mam 1850zł [w tym 200zł premi]. Robiąc nadgodziny [12godz w dni robocze + soboty] mozna wyciągnąć ponad 2 tys. Tylko jakim kosztem? Przychodzą wolne dni człowiekowi nic się nie chce, wszystko boli - stojąc po 12godz i wykonując pracę fizyczną człowiek jest naprawde wykończony. Mam dopiero 24 lata, kończe właśnie studia, a wątpie aby w moim zawodzie znalazłam zatrudnienie. Mieszkam z rodzicami, nie chcę ode mnie na życie i dzięki temu mogę odłożyć, np. na wakacje. Jak założę rodzinę, to nie wyobrażam sobie pracować tyle godzin, tylko dlatego aby zapewnić godne warunki moim dzieciom. zwiń

podal

max

Data: 2014-06-22 06:21:19
Autor: leming.show
Oto Polska wlasnie !
 użytkownik max napisał:
Oto jak zyja Polacy a w tym czasie wladza wydaje publiczne pieniadze w restauracji na 1 obiad wart ok 1500zl !.

A kto bogatemu zabroni? :) Spoko, goje i tak nie wychwycom sedna sprawy:) Dziala skierowano przeciw "wprost" juz ten redaktor ma wyroki w zawieszeniu gwalcil kobiety a nawet dzieci:) Pił, a  wiadomo  ze kazdy pijak to zlodziej.

Data: 2014-06-22 17:34:22
Autor: max
Oto Polska wlasnie !

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:424fbeef-096d-44ee-a518-639c7bcf1cc9googlegroups.com...
użytkownik max napisał:
[...]

I to jest najwiekszy skandal !!. Bogaty moze robic z wlasnymi pieniedzmi co chce , tyakze jesc obiadk za 1500zl . I jedli ale problem w tym , ze ludzie ktorym placimy ( zreszta bez naszej zgody ! )  po kilkadziesiat tys./mc placili za swoj prywatny obiad publicznymi pieniedzmi . Juz samo to powinno spowodowac ich natychmiastowe dymisje a takze sprawy karne !.

max

Data: 2014-06-22 18:59:00
Autor: A. Filip
Oto Polska wlasnie !
użytkownik max napisał:
[...]

A nie możesz im przywalić tym płaceniem trochę subtelniej?
Czyli: Jeśli za obiadek zapłacił podatnik to rozmowa _nie mogła być prywatna_ :-)

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Wieku nie starczy na budowanie; żeby zburzyć – jeden dzień wystarczy.

Data: 2014-06-22 11:10:31
Autor: leming.show
Oto Polska wlasnie !
użytkownik A. Filip napisał:

A nie możesz im przywalić tym płaceniem trochę subtelniej?
Czyli: Jeśli za obiadek zapłacił podatnik to rozmowa _nie mogła być prywatna_ :-)

Mam nadzieje ze osmiornica, jagnięcina i policzki wołowe smakowaly:)

Data: 2014-06-23 04:07:57
Autor: stevep
Oto Polska wlasnie !
W dniu .06.2014 o 20:10 <leming.show@gmail.com> pisze:

użytkownik A. Filip napisał:

A nie możesz im przywalić tym płaceniem trochę subtelniej?
Czyli: Jeśli za obiadek zapłacił podatnik to rozmowa _nie mogła być  prywatna_ :-)

Mam nadzieje ze osmiornica, jagnięcina i policzki wołowe smakowaly:)

Myśl o tym przykaszance debilu.
--
stevep
-- -- -

[...]