Oto, co utraciliśmy 3/5

Data: 2012-02-08 20:02:40
Autor: abc
Oto, co utraciliśmy 3/5
http://www.youtube.com/watch?v=iOubHmnD14A&feature=related

Data: 2012-02-08 20:08:57
Autor: Marek Czaplicki
Oto, co utraciliśmy 3/5
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 08 luty 2012 20:02:

http://www.youtube.com/watch?v=iOubHmnD14A&feature=related

Mam pytanie. Czy zamieszczasz link do filmu aby o tym podyskutować, czy z innych względów?

Data: 2012-02-08 20:22:28
Autor: abc
Oto, co utraciliśmy 3/5
Mam pytanie. Czy zamieszczasz link do filmu aby o tym podyskutować, czy z
innych względów?

Przede wszystkim po to, żeby się z innymi czytelnikami tej listy podzielić
informacjami przekazanymi przez ten film. Informacjami, których
prawdopodobnie nie znali, a które wiele wyjaśniają.

Data: 2012-02-08 13:32:16
Autor: J-23
Oto, co utraciliśmy 3/5
On 8 Lut, 20:22, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

informacjami przekazanymi przez ten film. Informacjami, których
prawdopodobnie nie znali, a które wiele wyjaśniają.

co wyjasniaja? tak sobie ogladam, i ogladam, i cyk po 50sek. wylaczam
bo az mnie skreca...

Data: 2012-02-08 22:10:40
Autor: MH
Oto, co utraciliśmy 3/5
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):

co wyjasniaja? tak sobie ogladam, i ogladam, i cyk po 50sek. wylaczam
bo az mnie skreca...

================

Gratuluję!! Ja wytrzymałem max. 10 sek.

MH

Data: 2012-02-09 11:50:30
Autor: abc
Oto, co utraciliśmy 3/5
[...]

W ciągu 50 sekund cokolwiek pojąć jest raczej trudno.

Data: 2012-02-09 05:46:29
Autor: J-23
Oto, co utraciliśmy 3/5
On 9 Lut, 11:50, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

>co wyjasniaja? tak sobie ogladam, i ogladam, i cyk po 50sek. wylaczam
>bo az mnie skreca...

W ciągu 50 sekund cokolwiek pojąć jest raczej trudno.

cokolwiek to tak, ale tutaj wszystko jest czytelne, jak w tym dowcipie
ze na ch... bukwy kak wsjo jasna - czyli czarnym chodzi o kase

Data: 2012-02-08 21:37:49
Autor: Marek Czaplicki
Oto, co utraciliśmy 3/5
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 08 luty 2012 20:22:

[...]

Czy użytkownicy wyrazili taką wolę? Wiesz, to jest grupa dyskusyjna. Każdy kto zamieszcza jakąś myśl chce o tym czymś podyskutować. Czy Ty chcesz dyskutować o tym co przedstawia film?

Data: 2012-02-09 11:51:03
Autor: abc
Oto, co utraciliśmy 3/5
[...]

Nikogo nie zmuszam do klikania w ten link