Oto czemu Tusk nie zabiega o pomoc dla powodzian

Data: 2010-06-17 15:47:13
Autor: Pistacjusz
Oto czemu Tusk nie zabiega o pomoc dla powodzian
z funduszu pomocowego EU:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Powodz-KE-wszczela-postepowanie-przeciw-Polsce,wid,12383410,wiadomosc.html?ticaid=1a5d8&_ticrsn=3

Dlatego stara się zaniżać straty i bagatelizować pomovc unii.
Po prostu KE może i powinna odmówić tej pomocy.
Ale obciach.

Data: 2010-06-18 00:55:47
Autor: Lorn
Pistacjusz pisze:
[...]

Obciach to twoja ignorancja... :> Możesz przytoczyć nam dyrektywy unijne   o których mowa? :>

Data: 2010-06-17 16:04:04
Autor: Pistacjusz
On 18 Cze, 00:55, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Pistacjusz pisze:

> z funduszu pomocowego EU:
>http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Powodz-KE-wszczela-postepowani...

> Dlatego stara si zani a straty i bagatelizowa pomovc unii.
> Po prostu KE mo e i powinna odm wi tej pomocy.
> Ale obciach.

Obciach to twoja ignorancja... :> Mo esz przytoczy nam dyrektywy unijne
  o kt rych mowa? :>

Znajdź sobie.

Data: 2010-06-18 01:23:53
Autor: Lorn
Pistacjusz pisze:

[...]

Skoro krytykujesz działanie rządu zakładam, że zapoznałeś sie z dyrektywami EU? Jeśli tak to wklej nam.

Data: 2010-06-17 16:31:57
Autor: Pistacjusz
On 18 Cze, 01:23, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Pistacjusz pisze:

> Znajd sobie.

Skoro krytykujesz dzia anie rz du zak adam, e zapozna e sie z
dyrektywami EU? Je li tak to wklej nam.

Tak ale to nie znaczy, że będę za Ciebie odrabiał prace domowe.

Data: 2010-06-18 01:36:14
Autor: Lorn

Pistacjusz pisze:
[...]

Skoro odrobiłeś swoją, dlaczego się nią z nami nie podzielisz? Wszak ty forsujesz tezę, że rząd stara się zaniżać straty.

Data: 2010-06-17 16:40:36
Autor: Pistacjusz
On 18 Cze, 01:36, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Pistacjusz pisze:

> Tak ale to nie znaczy, że będę za Ciebie odrabiał prace domowe.

Skoro odrobiłeś swoją, dlaczego się nią z nami nie podzielisz? Wszak ty
forsujesz tezę, że rząd stara się zaniżać straty.

Dlatego, że dpopuki nie będziesz sam odrabiał swoich prac domowych,
doputy
niczego sie nie nauczysz.
Wejdź na stronę KE i przeczytaj sobie dyrektywy.

Data: 2010-06-18 01:46:52
Autor: Lorn

Pistacjusz pisze:
[...]

Byłbyś bardziej wiarygodny podając dyrektywy UE...

Wejdź na stronę KE i przeczytaj sobie dyrektywy.

Nie powinieneś mieć problemu z obroną własnej racji, ale skoro odsyłasz mnie w gąszcz unijnych dyrektyw... :> Zapodaj mi tę na którą się powołujesz... Chyba nie jest to dla ciebie problemem? :>

Data: 2010-06-17 17:07:52
Autor: Pistacjusz
On 18 Cze, 01:46, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Pistacjusz pisze:

> [...]

mnie w gąszcz unijnych dyrektyw... :> Zapodaj mi tę na którą się
powołujesz... Chyba nie jest to dla ciebie problemem? :>

Faktycznie nie jest problemem.
Właśnie dlatego potrzebujesz autorytetów bo nie potrafisz (lub nie
chcesz)
weryfikować informacji samodzielnie.

Data: 2010-06-18 02:16:27
Autor: Lorn

Pistacjusz pisze:
[...]

Skoro nie jest problemem... Czekam :>

Właśnie dlatego potrzebujesz autorytetów bo nie potrafisz (lub nie
chcesz)
weryfikować informacji samodzielnie.

Czuj się moim autorytetem... :> Doczekam się tej dyrektywy UE? :>

Data: 2010-06-17 18:02:50
Autor: Pistacjusz
On 18 Cze, 02:16, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Pistacjusz pisze:

> Faktycznie nie jest problemem.

Skoro nie jest problemem... Czekam :>

Przyjemnego czekania.

> Właśnie dlatego potrzebujesz autorytetów bo nie potrafisz (lub nie
> chcesz)
> weryfikować informacji samodzielnie.

Czuj się moim autorytetem... :> Doczekam się tej dyrektywy UE? :>

Może jeszcze śniadanie do łóżka?

Nie doczekasz się a ja nie chcę być Twoim autorytetem.

Chcesz sobie żyć w złudzeniach to sobie żyj. Czytaj sobie GW, oglądaj
TVN, wierz w bajki i pod żadnym pozorem nie myśl samodzielnie ani
niczego nie sprawdzaj.

Powodzenia i dobranoc.

Data: 2010-06-18 07:21:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Pistacjusz pisze:

> [...]

Chcesz sobie żyć w złudzeniach to sobie żyj. Czytaj sobie GW, oglądaj
TVN, wierz w bajki i pod żadnym pozorem nie myśl samodzielnie ani

Czyli pierdolisz o czymś, o czym nie masz najmniejszego pojęcia! Brawo!

Oto czemu Tusk nie zabiega o pomoc dla powodzian