Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Oto dlaczego dosz?o do katastrofy Tu-154

Oto dlaczego dosz?o do katastrofy Tu-154

Data: 2011-02-01 11:53:15
Autor: mkarwan
Oto dlaczego dosz?o do katastrofy Tu-154

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ii8m5q$c40$1mx1.internetia.pl...
Fiszer to polskie nazwisko?
Opowiada bzdury.
W kabinie jest więcej wysokościomierzy.

Poczytaj sobie tu (Typy wysokościomierzów Tu-154M 101) http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne/13-lotnictwo_cywilne/54-forum_prostych_pytan_fpp_lotnictwo_cywilne/31634-tu_154_typy_wysokosciomierzow_tu_154m_101_a.html

U pierwszego pilota:
1 - A-034-4-25 z kompletu radiowysokościomierza RW-5MD1;
2 - wskaźnik wysokości UWO-15M1B z centrali aerometrycznej SWS-PN-15;
3 - KAV-485T - kombinowany wskaźnik wysokości i prędkości pionowej z systemu danych powietrznych KAD-480.
Dwa pierwsze są metryczne, trzeci w stopach. I jak wspomniano podstawowy przyrząd na lewo od 2 czyli WBE-SWS (nie WBE-2A) może wskazywać wysokość w stopach lub w metrach (wybiera pilot).
http://www.smolensk-katastrofa-tu154.pl/images/kokpit_detal_01.jpg

U drugiego (pilota)  WBE-SWS i mechaniczny WM-15.
http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/9/8/9/1311989.jpg
I taki sam mechaniczny u technika.
http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/1/4/1/1345141.jpg

Inne zdjęcia kokpitu
http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/5/3/9/1328935.jpg
http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/2/6/1/1652162.jpg

Data: 2011-02-01 14:41:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Oto dlaczego dosz?o do katastrofy Tu-154

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ii8omr$eia$1news.onet.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ii8m5q$c40$1mx1.internetia.pl...
Fiszer to polskie nazwisko?
Opowiada bzdury.
W kabinie jest więcej wysokościomierzy.

Poczytaj sobie tu (Typy wysokościomierzów Tu-154M 101) http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne/13-lotnictwo_cywilne/54-forum_prostych_pytan_fpp_lotnictwo_cywilne/31634-tu_154_typy_wysokosciomierzow_tu_154m_101_a.html

U pierwszego pilota:
1 - A-034-4-25 z kompletu radiowysokościomierza RW-5MD1;
2 - wskaźnik wysokości UWO-15M1B z centrali aerometrycznej SWS-PN-15;
3 - KAV-485T - kombinowany wskaźnik wysokości i prędkości pionowej z systemu danych powietrznych KAD-480.
Dwa pierwsze są metryczne, trzeci w stopach. I jak wspomniano podstawowy przyrząd na lewo od 2 czyli WBE-SWS (nie WBE-2A) może wskazywać wysokość w stopach lub w metrach (wybiera pilot).
http://www.smolensk-katastrofa-tu154.pl/images/kokpit_detal_01.jpg

U drugiego (pilota)  WBE-SWS i mechaniczny WM-15.
http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/9/8/9/1311989.jpg
I taki sam mechaniczny u technika.
http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/1/4/1/1345141.jpg

Inne zdjęcia kokpitu
http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/5/3/9/1328935.jpg
http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/2/6/1/1652162.jpg

Fiszer mówi o trzech wysokościomierzach i trzy wysokościomierze pilot ma przed sobą. W kabinie może być i sto wysokościomierzy. Gdzie tu są bzdury?


--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"

Data: 2011-02-01 16:36:52
Autor: D. J. MC Donald Musk
Oto dlaczego dosz?o do katastrofy Tu-154

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d480d92$0$2500$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ii8omr$eia$1news.onet.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ii8m5q$c40$1mx1.internetia.pl...
Fiszer to polskie nazwisko?
Opowiada bzdury.
W kabinie jest więcej wysokościomierzy.

Poczytaj sobie tu (Typy wysokościomierzów Tu-154M 101) http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne/13-lotnictwo_cywilne/54-forum_prostych_pytan_fpp_lotnictwo_cywilne/31634-tu_154_typy_wysokosciomierzow_tu_154m_101_a.html

U pierwszego pilota:
1 - A-034-4-25 z kompletu radiowysokościomierza RW-5MD1;
2 - wskaźnik wysokości UWO-15M1B z centrali aerometrycznej SWS-PN-15;
3 - KAV-485T - kombinowany wskaźnik wysokości i prędkości pionowej z systemu danych powietrznych KAD-480.
Dwa pierwsze są metryczne, trzeci w stopach. I jak wspomniano podstawowy przyrząd na lewo od 2 czyli WBE-SWS (nie WBE-2A) może wskazywać wysokość w stopach lub w metrach (wybiera pilot).
http://www.smolensk-katastrofa-tu154.pl/images/kokpit_detal_01.jpg

U drugiego (pilota)  WBE-SWS i mechaniczny WM-15.
http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/9/8/9/1311989.jpg
I taki sam mechaniczny u technika.
http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/1/4/1/1345141.jpg

Inne zdjęcia kokpitu
http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/5/3/9/1328935.jpg
http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/2/6/1/1652162.jpg

Fiszer mówi o trzech wysokościomierzach i trzy wysokościomierze pilot ma przed sobą. W kabinie może być i sto wysokościomierzy. Gdzie tu są bzdury?

faktycznie!
w kabinie ruskiego samolotu powinno byc nawt 100 wysokosciomierzy bo nigdy nie wiadomo ktory dziala!

Data: 2011-02-01 08:10:55
Autor: robertbig
Oto dlaczego dosz?o do katastrofy Tu-154
On 1 Lut, 16:36, "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot>
wrote:
>
faktycznie!
w kabinie ruskiego samolotu powinno byc nawt 100 wysokosciomierzy bo nigdy
nie wiadomo ktory dziala!- Ukryj cytowany tekst -


To juz TU 154 to nie jest bombowiec co niemal nie miał katastrof ?
A jak miał to mu , co najwyżej lotki odpadły i jedno kółko ??
To juz nie jest doskonała konstrukcja ?
Co to "gniotsa nie łamiotsa"

Oto pojebana logika rodem z kaczego kurnika ( może kacznika ? huj to
wie  :)))

A tak na marginesie Fiszer to znany wydawca . Były pilot wojskowy.
Zaprzysięzony Kaczysta.
Na poczatku po katastrofie "ściemniał na korzyśc " pisdolotów.
Ale cóz . Dla kazdego pilota głowne fakty , po publikacji MAK, sa
oczywiste.
Fiszer nie bedzie za wszelka cenę , robił z siebie skończonego
kretyna. I czarnego nazywał białym.
MAK miażdzy .
I chuj !

Data: 2011-02-01 16:43:32
Autor: u2
Oto dlaczego dosz?o do katastrofy Tu-154
W dniu 2011-02-01 16:36, D. J. MC Donald Musk pisze:
faktycznie!
w kabinie ruskiego samolotu powinno byc nawt 100 wysokosciomierzy bo nigdy nie wiadomo ktory dziala!


Bo u ruskich są najszybsze zegarki na świecie :)

Data: 2011-02-01 18:16:35
Autor: mkarwan
Oto dlaczego dosz?o do katastrofy Tu-154
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d480d92$0$2500$65785112news.neostrada.pl...
Fiszer to polskie nazwisko?
Opowiada bzdury.
W kabinie jest więcej wysokościomierzy.

Poczytaj sobie tu (Typy wysokościomierzów Tu-154M 101) http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne/13-lotnictwo_cywilne/54-forum_prostych_pytan_fpp_lotnictwo_cywilne/31634-tu_154_typy_wysokosciomierzow_tu_154m_101_a.html

U pierwszego pilota:
1 - A-034-4-25 z kompletu radiowysokościomierza RW-5MD1;
2 - wskaźnik wysokości UWO-15M1B z centrali aerometrycznej SWS-PN-15;
3 - KAV-485T - kombinowany wskaźnik wysokości i prędkości pionowej z systemu danych powietrznych KAD-480.
Dwa pierwsze są metryczne, trzeci w stopach. I jak wspomniano podstawowy przyrząd na lewo od 2 czyli WBE-SWS (nie WBE-2A) może wskazywać wysokość w stopach lub w metrach (wybiera pilot).
http://www.smolensk-katastrofa-tu154.pl/images/kokpit_detal_01.jpg

U drugiego (pilota)  WBE-SWS i mechaniczny WM-15.
http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/9/8/9/1311989.jpg
I taki sam mechaniczny u technika.
http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/1/4/1/1345141.jpg

Inne zdjęcia kokpitu
http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/5/3/9/1328935.jpg
http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/2/6/1/1652162.jpg

Fiszer mówi o trzech wysokościomierzach i trzy wysokościomierze pilot ma przed sobą. W kabinie może być i sto wysokościomierzy. Gdzie tu są bzdury?

Masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz.
Fiszer mówi "piloci tupolewa mieli trzy różne".
Mówi "piloci" a nie "pierwszy pilot".

Data: 2011-02-01 19:41:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Oto dlaczego dosz?o do katastrofy Tu-154

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ii9f5k$l1s$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d480d92$0$2500$65785112news.neostrada.pl...
Fiszer mówi o trzech wysokościomierzach i trzy wysokościomierze pilot ma przed sobą. W kabinie może być i sto wysokościomierzy. Gdzie tu są bzdury?

Masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz.
Fiszer mówi "piloci tupolewa mieli trzy różne".
Mówi "piloci" a nie "pierwszy pilot".

To ty masz problemy ze zrozumieniem tego, co czytasz:
"- Piloci Tu-154 nie zamierzali lądować na lotnisku Siewiernyj - uważa mjr rez. dr Michał Fiszer, były pilot wojskowy. W jego ocenie do katastrofy doszło, bo piloci tupolewa mieli trzy różne, wszystkie błędne, ale wzajemnie potwierdzające się informacje."

TRZY INFORMACJE - nie trzy wysokościomierze.

W innym miejscu:
"- Pilot widzi na przyrządach, że leci nawet trochę wyżej, niż melduje mu nawigator. Nawigator czyta faktyczną wysokość do ziemi, a wieża mówi, że są na ścieżce. Czyli wszystko im się zgadza - mają trzy różne informacje i wszystkie trzy błędne, ale wzajemnie się potwierdzające - zaznacza."

TRZY INFORMACJE - nie trzy wysokościomierze.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"

Data: 2011-02-01 19:12:53
Autor: boukun
Oto dlaczego dosz?o do katastrofy Tu-154

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ii8omr$eia$1news.onet.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ii8m5q$c40$1mx1.internetia.pl...
Fiszer to polskie nazwisko?
Opowiada bzdury.
W kabinie jest więcej wysokościomierzy.

ALE TYLKO JEDNEGO WARIATA I SKRAJNIE NIEODPOWIEDZIALNEGO MIELIŚMY ZA
PREZYDENTA...

Durnia mieliśmy za prezydenta...

boukun

Oto dlaczego dosz?o do katastrofy Tu-154

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona