Data: 2011-02-01 11:53:15 | |
Autor: mkarwan | |
Oto dlaczego dosz?o do katastrofy Tu-154 | |
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ii8m5q$c40$1mx1.internetia.pl... Fiszer to polskie nazwisko? Opowiada bzdury. W kabinie jest więcej wysokościomierzy. Poczytaj sobie tu (Typy wysokościomierzów Tu-154M 101) http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne/13-lotnictwo_cywilne/54-forum_prostych_pytan_fpp_lotnictwo_cywilne/31634-tu_154_typy_wysokosciomierzow_tu_154m_101_a.html U pierwszego pilota: 1 - A-034-4-25 z kompletu radiowysokościomierza RW-5MD1; 2 - wskaźnik wysokości UWO-15M1B z centrali aerometrycznej SWS-PN-15; 3 - KAV-485T - kombinowany wskaźnik wysokości i prędkości pionowej z systemu danych powietrznych KAD-480. Dwa pierwsze są metryczne, trzeci w stopach. I jak wspomniano podstawowy przyrząd na lewo od 2 czyli WBE-SWS (nie WBE-2A) może wskazywać wysokość w stopach lub w metrach (wybiera pilot). http://www.smolensk-katastrofa-tu154.pl/images/kokpit_detal_01.jpg U drugiego (pilota) WBE-SWS i mechaniczny WM-15. http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/9/8/9/1311989.jpg I taki sam mechaniczny u technika. http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/1/4/1/1345141.jpg Inne zdjęcia kokpitu http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/5/3/9/1328935.jpg http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/2/6/1/1652162.jpg |
|
Data: 2011-02-01 14:41:36 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Oto dlaczego dosz?o do katastrofy Tu-154 | |
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ii8omr$eia$1news.onet.pl...
Fiszer mówi o trzech wysokościomierzach i trzy wysokościomierze pilot ma przed sobą. W kabinie może być i sto wysokościomierzy. Gdzie tu są bzdury? -- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź" "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)" |
|
Data: 2011-02-01 16:36:52 | |
Autor: D. J. MC Donald Musk | |
Oto dlaczego dosz?o do katastrofy Tu-154 | |
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d480d92$0$2500$65785112news.neostrada.pl...
faktycznie! w kabinie ruskiego samolotu powinno byc nawt 100 wysokosciomierzy bo nigdy nie wiadomo ktory dziala! |
|
Data: 2011-02-01 08:10:55 | |
Autor: robertbig | |
Oto dlaczego dosz?o do katastrofy Tu-154 | |
On 1 Lut, 16:36, "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot>
wrote: >To juz TU 154 to nie jest bombowiec co niemal nie miał katastrof ? A jak miał to mu , co najwyżej lotki odpadły i jedno kółko ?? To juz nie jest doskonała konstrukcja ? Co to "gniotsa nie łamiotsa" Oto pojebana logika rodem z kaczego kurnika ( może kacznika ? huj to wie :))) A tak na marginesie Fiszer to znany wydawca . Były pilot wojskowy. Zaprzysięzony Kaczysta. Na poczatku po katastrofie "ściemniał na korzyśc " pisdolotów. Ale cóz . Dla kazdego pilota głowne fakty , po publikacji MAK, sa oczywiste. Fiszer nie bedzie za wszelka cenę , robił z siebie skończonego kretyna. I czarnego nazywał białym. MAK miażdzy . I chuj ! |
|
Data: 2011-02-01 16:43:32 | |
Autor: u2 | |
Oto dlaczego dosz?o do katastrofy Tu-154 | |
W dniu 2011-02-01 16:36, D. J. MC Donald Musk pisze:
faktycznie! Bo u ruskich są najszybsze zegarki na świecie :) |
|
Data: 2011-02-01 18:16:35 | |
Autor: mkarwan | |
Oto dlaczego dosz?o do katastrofy Tu-154 | |
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d480d92$0$2500$65785112news.neostrada.pl...
Fiszer to polskie nazwisko? Masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz. Fiszer mówi "piloci tupolewa mieli trzy różne". Mówi "piloci" a nie "pierwszy pilot". |
|
Data: 2011-02-01 19:41:18 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Oto dlaczego dosz?o do katastrofy Tu-154 | |
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ii9f5k$l1s$1news.onet.pl... Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d480d92$0$2500$65785112news.neostrada.pl... To ty masz problemy ze zrozumieniem tego, co czytasz: "- Piloci Tu-154 nie zamierzali lądować na lotnisku Siewiernyj - uważa mjr rez. dr Michał Fiszer, były pilot wojskowy. W jego ocenie do katastrofy doszło, bo piloci tupolewa mieli trzy różne, wszystkie błędne, ale wzajemnie potwierdzające się informacje." TRZY INFORMACJE - nie trzy wysokościomierze. W innym miejscu: "- Pilot widzi na przyrządach, że leci nawet trochę wyżej, niż melduje mu nawigator. Nawigator czyta faktyczną wysokość do ziemi, a wieża mówi, że są na ścieżce. Czyli wszystko im się zgadza - mają trzy różne informacje i wszystkie trzy błędne, ale wzajemnie się potwierdzające - zaznacza." TRZY INFORMACJE - nie trzy wysokościomierze. -- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź" "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)" |
|
Data: 2011-02-01 19:12:53 | |
Autor: boukun | |
Oto dlaczego dosz?o do katastrofy Tu-154 | |
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ii8omr$eia$1news.onet.pl...
ALE TYLKO JEDNEGO WARIATA I SKRAJNIE NIEODPOWIEDZIALNEGO MIELIŚMY ZA PREZYDENTA... Durnia mieliśmy za prezydenta... boukun |