Oto dlaczego niejaki Bartoszewski nie jest dla mnie żadnym, powtarzam żadnym autorytetem...

Data: 2010-07-01 09:18:09
Autor: Antenka
Oto dlaczego niejaki Bartoszewski nie jest dla mnie żadnym, powtarzam żadnym autorytetem...
Pieniacz jakich mało :

http://www.youtube.com/watchv=Gq9S8yUTnpE&feature=related

Kultura osobista żadna.

Antenka

Data: 2010-07-01 18:22:18
Autor: boukun
Oto dlaczego niejaki Bartoszewski nie jest dla mnie żadnym, powtarzam żadnym autorytetem...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:9b0aae3e-ca45-423e-baab-46af0124f2c8q12g2000yqj.googlegroups.com...
Pieniacz jakich mało :

http://www.youtube.com/watchv=Gq9S8yUTnpE&feature=related

Kultura osobista żadna.

Antenka
-- -- -- -- -- -- -- -- --
Przepraszamy, nie można odnaleĽć ż±danej strony.

boukun

Data: 2010-07-01 09:34:39
Autor: Antenka
Oto dlaczego niejaki Bartoszewski nie jest dla mnie żadnym, powtarzam żadnym autorytetem...
-- -- -- -- -- -- -- -- --
Przepraszamy, nie mo na odnale danej strony.<

boukun

Tak, zakradł się bł±d, ale juz poprawiłam

Antenka

Data: 2010-07-01 18:33:58
Autor: mkałrwan jest debilem
Oto dlaczego niejaki Bartoszewski nie jest dla mnie żadnym, powtarzam żadnym autorytetem...

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał ...

Dla menelstwa autorytetem jest ten, który w danej chwili ma na flaszkę.

Przemysław Warzywny

--

"Je¶li już mamy być zło¶liwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Data: 2010-07-01 09:42:23
Autor: Antenka
Oto dlaczego niejaki Bartoszewski nie jest dla mnie żadnym, powtarzam żadnym autorytetem...
Dla menelstwa autorytetem jest ten, kt ry w danej chwili ma na flaszk .<

Kurczę, nie widziałam, że stary Władek cię wspomaga, ty głupi
kapu¶ciany łbie :D
Pewnie razem gdzie¶ na Pradze w melinie, obci±gacie denaturat hłe hłe
hłe. St±d ten wytrzeszcz u Bydłoszewskiego...
Nie ma jak spotkania ze sklerotykiem, kapu¶ciany gł±bie? :D

Antenka

Data: 2010-07-02 08:07:37
Autor: mkałrwan jest debilem
Oto dlaczego niejaki Bartoszewski nie jest dla mnie żadnym, powtarzam żadnym autorytetem...
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Pewnie razem gdzie¶ na Pradze w melinie, obci±gacie denaturat ...

Każdy s±dzi wg. siebie.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-02 01:51:32
Autor: Antenka
Oto dlaczego niejaki Bartoszewski nie jest dla mnie żadnym, powtarzam żadnym autorytetem...
Każdy s±dzi wg. siebie. <

Kupecki, nie każdy jest uzależniony od gorzały, kleju, denturatu,
marychy i GóWna tak jak ty :-E

Czy jeszcze co¶ innego robicie w tej bramie z Bydłoszewskim? No
przyznaj się - nie powiem twojej mamie :D. Molestował cię ten stary
cap?  :-? Tfu!

Antenka

Data: 2010-07-01 18:38:29
Autor: Jerzy Tabortowski
Oto dlaczego niejaki Bartoszewski nie jest dla mnie żadnym, powtarzam żadnym autorytetem...
Dla menelstwa autorytetem jest ten, który w danej chwili ma na flaszkę.

czyli na przykład kabotyn z podpisu.

Daniel Olbrychski

Data: 2010-07-01 18:51:28
Autor: mkałrwan jest debilem
Oto dlaczego niejaki Bartoszewski nie jest dla mnie żadnym, powtarzam żadnym autorytetem...

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c2cc482$0$17097$65785112news.neostrada.pl...
Dla menelstwa autorytetem jest ten, który w danej chwili ma na flaszkę.

czyli na przykład kabotyn z podpisu.

S± rózni np. biskup "flaszk±" zwany.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-01 18:54:52
Autor: Jerzy Tabortowski
Oto dlaczego niejaki Bartoszewski nie jest dla mnie �adnym, powtarzam �adnym aut orytetem...
masz w sigu cytat z wybitnej gnidy, nie weksluj na jakiegoĹ› plebana.

Data: 2010-07-01 19:00:17
Autor: mkałrwan jest debilem
[...]

Ta "gnida" nie wypowiadała się na temat moralno¶ci, tylko na temat kompromituj±cego Kaczyńskiego faktu i miała całkowit± rację.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-01 19:10:20
Autor: Jerzy Tabortowski
Oto dlaczego niejaki Bartoszewski nie jest dla mnie �adnym, powtarzam �adnym aut orytetem...
Ta "gnida" nie wypowiadała się na temat moralności, tylko na temat
kompromitującego Kaczyńskiego faktu i miała całkowitą rację.

Ta gnida najpierw spijała śmietankę popularności za Gierka, przeciągała pod kilem laski ile się dało, potem tarpnięta widać jakimś wyrzutem gnidzkiego sumienia zbojkotowała TV i zaczęła śpiewać oratoria w kościołach. Generalnie gnida potrafi zrobić 3 do 5 min, mówić cały czas na tym samym poziomie dramatyzmu. To jeszcze pół biedy, otwiera jadaczkę i mówi o rzeczach przekraczających umiejętności robienia min. Kabotyn, fałszywiec i menda. Ale jak widzę idol. Gratuluję.

Data: 2010-07-01 19:15:06
Autor: mkałrwan jest debilem
Oto dlaczego niejaki Bartoszewski nie jest dla mnie �adnym, powtarzam �adnym autorytetem...

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c2ccbf8$0$17099$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Je¶li możesz to zmień kodowanie, bo nie jestem w stanie przeczytac wiadomo¶ci.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-01 19:25:22
Autor: Jerzy Tabortowski
Oto dlaczego niejaki Bartoszewski nie jest dla mnie �adnym, powtarzam �adnym aut orytetem...
Jeśli możesz to zmień kodowanie, bo nie jestem w stanie przeczytac
wiadomości.

Kodowanie mam 8859-2 na TB. Używasz OE z UTF-8, sam zmień.
Albo pisz znakami łacińskimi :)

Data: 2010-07-01 19:38:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4c2ccf7f$0$2599$65785112news.neostrada.pl...
Jeśli możesz to zmień kodowanie, bo nie jestem w stanie przeczytac
wiadomości.

Kodowanie mam 8859-2 na TB. Używasz OE z UTF-8, sam zmień.
Albo pisz znakami łacińskimi :)

Nie masz kodowania 8859-2.
Masz to: Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

Data: 2010-07-01 20:37:31
Autor: Jerzy Tabortowski
Oto dlaczego niejaki Bartoszewski nie jest dla mnie �adnym, powtarzam �adnym aut orytetem...
Nie masz kodowania 8859-2.
Masz to: Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

Mój błąd, sory.

Data: 2010-07-01 19:17:42
Autor: u2
W dniu 2010-07-01 19:10, Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

JakoĹ› nie przypominam wybitnej roli Daniela O. A to kumanie siÄ™ z
Putinem jest naprawdÄ™ ĹĽenujÄ…ce.

Data: 2010-07-01 19:21:28
Autor: Jerzy Tabortowski
Oto dlaczego niejaki Bartoszewski nie jest dla mnie �adnym, powtarzam �adnym aut orytetem...
JakoĹ› nie przypominam wybitnej roli Daniela O. A to kumanie siÄ™ z

Jedna, wybitna, nie przeczÄ™ - Karol Borowiecki.
Reszta - przeciętniactwo, jechanie cały czas na jednym patencie.

Data: 2010-07-01 19:28:07
Autor: u2
W dniu 2010-07-01 19:21, Jerzy Tabortowski pisze:
JakoĹ› nie przypominam wybitnej roli Daniela O. A to kumanie siÄ™ z

Jedna, wybitna, nie przeczÄ™ - Karol Borowiecki.
Reszta - przeciętniactwo, jechanie cały czas na jednym patencie.

Kiedyś, w systemie nakazowym, kazano oglądać Potop, ale Daniel O. jako
Kmicic nie wypadł przekonywująco.

Data: 2010-07-01 19:50:17
Autor: Jerzy Tabortowski
Oto dlaczego niejaki Bartoszewski nie jest dla mnie �adnym, powtarzam �adnym aut orytetem...
Kiedyś, w systemie nakazowym, kazano oglądać Potop, ale Daniel O. jako
Kmicic nie wypadł przekonywująco.

No dopsz, niech będą role z Trylogii :)

Data: 2010-07-01 20:10:23
Autor: u2
W dniu 2010-07-01 19:50, Jerzy Tabortowski pisze:
Kiedyś, w systemie nakazowym, kazano oglądać Potop, ale Daniel O. jako
Kmicic nie wypadł przekonywująco.

No dopsz, niech będą role z Trylogii :)

A już rola Azji Tuhajbejowicza pokazała kim jest naprawdę. A te role
esesmanów, które tak chętnie przyjmował to już całkiem przegięcie :)

Data: 2010-07-02 00:44:34
Autor: zbig
Oto dlaczego niejaki Bartoszewski nie jest dla mnie adnym, powtarzam adnym autorytetem...
On 1 Lip, 19:21, Jerzy Tabortowski
<jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> wrote:
> Jako¶ nie przypominam wybitnej roli Daniela O. A to kumanie się z

Jedna, wybitna, nie przeczę - Karol Borowiecki.
Reszta - przeciętniactwo, jechanie cały czas na jednym patencie.

Hm, je¶li byłby taki słaby, nie dostawałby całkiem licznych ról na
zachodzie. Nie jest to może  aktor "urodzony", jakim był np. Łomnicki,
czy Kobiela czy jest Fronczewski ale sprawny naturszczyk z wybitnymi
niekiedy kreacjami. Kmicic to była jedna z jego wybitnych ról

Data: 2010-07-02 09:59:19
Autor: Panslavista
Oto dlaczego niejaki Bartoszewski nie jest dla mnie adnym, powtarzam adnym autorytetem...

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:1657a83b-c6fd-4054-9e17-ffd48366a941e5g2000yqn.googlegroups.com...

No, trochę szabl± umiał robić i wygl±d polacka mial.

Oto dlaczego niejaki Bartoszewski nie jest dla mnie żadnym, powtarzam żadnym autorytetem...