Oto dlaczego niejaki Bartoszewski nie jest dla mnie żadnym, powtarzam żadnym autorytetem...

Data: 2010-07-01 18:22:18
Autor: boukun
Oto dlaczego niejaki Bartoszewski nie jest dla mnie żadnym, powtarzam żadnym autorytetem...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:9b0aae3e-ca45-423e-baab-46af0124f2c8q12g2000yqj.googlegroups.com...
Pieniacz jakich mało :

http://www.youtube.com/watchv=Gq9S8yUTnpE&feature=related

Kultura osobista żadna.

Antenka
-- -- -- -- -- -- -- -- --
Przepraszamy, nie można odnaleźć żądanej strony.

boukun

Data: 2010-07-01 09:34:39
Autor: Antenka
Oto dlaczego niejaki Bartoszewski nie jest dla mnie żadnym, powtarzam żadnym autorytetem...
Przepraszamy, nie mo na odnale danej strony.<

boukun

Tak, zakradł się błąd, ale juz poprawiłam

Antenka

Oto dlaczego niejaki Bartoszewski nie jest dla mnie żadnym, powtarzam żadnym autorytetem...