Oto, dlaczego szef PiS wrócił do tragedii smoleńskiej

Data: 2010-08-14 14:45:23
Autor: no kto
Oto, dlaczego szef PiS wrócił do tragedii smoleńskiej
Mam w głębokim poważaniu strategię PO i PISu i resztę małych wyjadaczy
korytka, których zabiegi mają taki wpływ na historię w tej symulacji
świata jak zwarcie w blockhausie spowodowane przez Albercika i Maxa.

Ogólnie mam wrażenie, że ten nieudany sejm składa się ze słabych,
gnuśnych, tchórzliwych polityków - takich, którzy podpisywali traktat
Lizboński, którzy głosowali za oddaniem śledztwa zabójstwa prezydenta
RP dla Rosji, którzy dzisiaj pozwalają na rozbrojenie Polski i
likwidację armii, itd... Śledzenie poczynań tych pokrak moralnych jest
nużące. Nie tylko polityków.

Po dzisiejszej "dyplomatycznej" postawie tzw. prymasa Polski, widzę że
przyczynę braku instynktu samozachowawczego kościoła.

Apel do Tarasa "militarysty < 17J": te! młody! zrób jakąś terapię
szokową prymasowi! Np. jakiś pedalski happening pod oknem prymasa
Polski.
Ten cwaniak tak się rozpolitykował i tak zdystansował dyplomatycznie,
że chyba całkiem stracił rozeznanie na czym polega krzewienie wartości
chrześcijańskich.
Ten masoński aktor tzw. prymas Polski reprezentuje dla mnie od dzisiaj
fasadowy kościół ciot, a nie księży walczących o etykę chrześcijańską.

To naprawdę niedługo się skończy, ale i tak nie lubię prowizorki.... Te
ludziki bez kręgosłupa jak dla mnie to materiał na przemiał.

Data: 2010-08-15 01:31:55
Autor: MH
[...]

================

Cholera  , nie pamiętam..  Kto podpisywał ten traktat ??

MH

Data: 2010-08-15 08:05:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.0000133c.4c67276bnewsgate.onet.pl...

[...]

Picowcom, dla przypomnienia. Traktat Lizboński podpisywał prezydent Kaczyński, którego największym osiągnięciem było skłonienie pilota, by jebnął samolotem w glebę smoleńską.

Data: 2010-08-15 02:08:04
Autor: precz z PO
Bogdan Idzikowski pisze:

Traktat Lizboński podpisywał prezydent Kaczyński,
> którego największym osiągnięciem było skłonienie pilota,
> by jebnął samolotem w glebę smoleńską.

Jak zwykle masz przedawnione informacje, według przecieku
z prokuratury, pilot otrzymał od Tuska pisemne polecenie
zaparkowania samolotu w lesie. Od poniedziałku nie czytaj
GW, zwiń ją w rolkę i pierdolnij się gazetą po łbie.

Data: 2010-08-15 17:32:43
Autor: Krzysztof

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c6783c8$1news.home.net.pl...

[...]

Tego nie jestem pewien, ale taka sytuacjamiała szansę zdarzyć się niewiele wcześniej w Gruzji -  za poleceniem Prezydenta. Dobrze, że pilot mial dużo oleju w głowie.
K.

Oto, dlaczego szef PiS wrócił do tragedii smoleńskiej