Oto efekt

Data: 2010-10-19 15:44:44
Autor: rAzor
Oto efekt
Darz bór! Użytkownik... he he - Nomi raczył napisać:
Czytania Wyborczej, sluchania TOK-FM,
ogladania Szkla Kontaktowego i wysluchiwania
belkotu POwcow. Slabe umysly lemingow
nie sa w stanie tego wytrzymac. Smutne.

Tusk, Schetyna, Palikot, Niesiołowski, Wajda, Kutz, Graś - oni mają krew na rękach. Tak się kończy szczucie i chamska propaganda kierowana do oszołomskiego elektoratu.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-19 16:09:51
Autor: dK
Oto efekt

Użytkownik "rAzor" <porucznik.r|ewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:i9k7cc$519$1news.onet.pl...
[...]

Język jakim się posługujesz wskazuje, ze utożsamiasz się z tym elektoratem...
Krew na rękach trzeba udowodnić. Zaklinanie było skuteczne w okresie szamańskim...

dK

Data: 2010-10-19 16:19:37
Autor: rAzor
Oto efekt
Darz bór! Użytkownik... he he - dK raczył napisać:

[...]

To język Niesiołowskiego, więc skoro on do was dociera najdoskonalej, ja się dostosowuję.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-19 16:41:33
Autor: dK
Oto efekt

Użytkownik "rAzor" <porucznik.r|ewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:i9k9do$9s9$2news.onet.pl...
[...]

 Błąd. Język Niesiołowskiego do mnie nie dociera i to od conajmniej 18 lat.
Rózne typy poprzyklejały siędo PO.

dK

Oto efekt