Oto ich plany!!!! To jest program wyborczy PiSlamistów.

Data: 2015-06-17 20:45:32
Autor: niusowik
Oto ich plany!!!! To jest program wyborczy PiSlamistów.

Użytkownik "SZEF PSR" <szefuni@gmail.com> napisał w wiadomości
Oszustwo będzie tak olbrzymie, tak obszerne, że ujdzie ludzkiej uwadze.

Będziemy używać metali lekkich, przyspieszaczy starzenia się oraz środków
odurzajÄ…cych w pokarmie, wodzie oraz w powietrzu.

Będą pod parasolem trucizn, w którąkolwiek stronę się skierują.

Trucizny będą ukryte we wszystkim, co ich otacza, co piją, jedzą, wdychają
i noszÄ….

Musimy być genialni w rozprowadzaniu trucizn ponieważ mogą to dostrzec.

Będziemy ich przekonywać, że trucizny są dobre, połączymy to z wesołymi
obrazkami i muzykÄ….

Podczas porodów będziemy wstrzykiwać trucizny do krwi ich dzieci
przekonując ich, że to dla ich pomocy.

Będziemy rozpoczynać wcześnie, kiedy ich umysły będą młode, będziemy
atakować dzieci tym, co one najbardziej lubią, słodyczami.

Kiedy ich zęby będą próchnieć, wypełnimy je metalami, które będą zabijać
ich umysły oraz okradać je z ich przyszłości.

Kiedy ich zdolności do nauki zostaną naruszone, będziemy tworzyć
lekarstwa, który uczynią ich jeszcze bardziej chorymi i spowodują inne
choroby, dla których będziemy tworzyć jeszcze więcej lekarstw.

Będziemy czynić ich uległymi i słabymi przed nami poprzez naszą moc.

Będą one wzrastać w depresji, powolni i otyli, a kiedy przyjdą do nas o
pomoc, damy im więcej trucizny.

Będziemy koncentrować ich uwagę ku pieniądzowi oraz ku dobrami
materialnymi, nie będą w stanie zachować wewnętrznej samokontroli.

BÄ™dziemy odwracać ich uwagÄ™  nierzÄ…dem, zewnÄ™trznymi przyjemnoÅ›ciami oraz
grami, więc nie będą w stanie się jednoczyć.

Ich umysły będą zawsze należeć do nas i oni zawszę będą posłuszni naszym
poleceniom.

Jeżeli odmówiÄ… nam, znajdziemy sposoby na technologiÄ™ kontroli umysÅ‚u  w
ich życiu. Będziemy wykorzystywać strach jako naszą broń.

Ustanowimy ich rządy oraz ustanowimy także opozycję. Będziemy kontrolowali
obie strony.

Zawsze będziemy ukrywać nasze cele ale zawszę będziemy realizować nasz
plan.

Będą wykonywać pracę dla nas, a my będziemy ich wynagradzać za ich trud.

Nasze rodziny nigdy nie będą się z nimi mieszać. Nasza krew musi być
zawsze czysta, taka jest nasza droga .

Spowodujemy, że będą się zabijać wzajemnie, kiedy tylko będzie to w naszym
interesie.

Będziemy ich separować od siebie za pomocą dogmatów i religii.

Będziemy ściśle kontrolować wszystkie aspekty ich życia i będziemy nimi
kierować, co myÅ›leć i  jak mysleć.

Będziemy nimi kierować delikatnie i grzecznie, pozwalając im myśleć, że są
samodzielni.

Będziemy siać nieprzyjaźń pomiędzy nimi poprzez nasze frakcje.

Kiedy światło wiedzy zaświeci pomiędzy nimi, wygasimy je poprzez
szyderstwo lun śmierć, którekolwiek nam będzie bardziej pasowało.

Spowodujemy, że będą sobie wyrywać serca i zabijać własne dzieci.

Uzyskamy to używając nienawiści jako naszego sprzymierzeńca i gniewu,
naszego przyjaciela.

Nienawiść oÅ›lepi  ich caÅ‚kowicie i oni nigdy siÄ™ nie zorientujÄ…, że z ICH
konfliktów wyłonimy się MY jako ich władcy. Będą zbyt zajęci wzajemnym
zabijaniem siÄ™.

Będą się kąpać we własnej krwi i zabijać swoich bliźnich tak długo, jak
długo uznamy to za konieczne.

Osiągać będziemy z tego wielkie korzyści, dlatego że oni nas nie widzą
ponieważ nie mogą nas widzieć.

Nasze korzyści z ich wojen i ich śmierci będą kontynuowane.

Będziemy to powtarzać tak długo, dopóki nasz ultymatywny cel nie zostanie
osiągnięty.

Będziemy kontynuować kontrolę ich życia w strachu i gniewie poprzez obrazy
i dźwięk.

Zawsze będziemy ukrywać świętą prawdę przed nimi, że my jesteśmy wszyscy
jedno. Tego nie mogą się nigdy dowiedzieć.

Nigdy nie mogą się dowiedzieć, że kolor jest iluzją, zawsze muszą myśleć,
że nie są równi.

Krok po kroku, krok po kroku będziemy zdążali do celu.

Zabierzemy ich ziemię, środki do życia i bogactwo i będziemy posiadać
totalnÄ… kontrolÄ™ nad nimi.

Oszukamy ich, aby zaakceptowali prawa, które ograbią ich z tych fragmentów
wolności, jaką jeszcze będą posiadać.

Ustanowimy system monetarny który uwięzi ich na stałe, utrzymując ich oraz
ich dzieci w długach.

Kiedy zaczną się jednoczyć, oskarżymy ich o przestępstwa oraz ukażemy
odmienny bieg wydarzeń światu, ponieważ będziemy właścicielami mediów.

Będziemy używać mediów w celu kontroli biegu informacji oraz uczuć które
my faworyzujemy.

Kiedy powstaną przeciw nam zgnieciemy ich jak insekty, ponieważ są mniej
warte niż one.

Będą bezbronni bez możliwości działania ponieważ nie będą posiadali broni.

Powołamy niektórych z nich aby realizowali nasze plany, obiecamy im życie
wieczne, ale oni nigdy tego nie otrzymają ponieważ nie należą do nas

Oni nigdy nie mogą poznać prawdy ponieważ mogą się odwrócić przeciwko nam.

Rzeczywistość będzie ich więzieniem. Będą żyli we własnych snach.

Kiedy osiÄ…gniemy nasz cel, rozpocznie siÄ™ nowa era dominacji .

Ich umysły będą powiązanie z ich wierzeniami, wierzeniami, które my
ustaliliśmy od dawien dawna.

To przymierze jest opieczętowane krwią, naszą krwią. My jesteśmy tymi ,
którzy zstąpili z nieba na ziemię.

Wreszcie PiSlamiści ujawnili swój program wyborczy zaakceptowany
przez partiÄ™ Franciszka.
Jak dla mnie to nie jest on niespodziankÄ…. Nic innego po nich
nie można spodziewać się.

Data: 2015-06-17 12:55:20
Autor: Marek
Oto ich plany!!!! To jest program wyborczy PiSlamistów.
W dniu ¶roda, 17 czerwca 2015 20:45:55 UTC+2 u¿ytkownik niusowik napisa³:
U¿ytkownik "SZEF PSR" <szefuni@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]
>
> Powo³amy niektórych z nich aby realizowali nasze plany, obiecamy im ¿ycie
> wieczne, ale oni nigdy tego nie otrzymaj± poniewa¿ nie nale¿± do nas
>
> Oni nigdy nie mog± poznaæ prawdy poniewa¿ mog± siê odwróciæ przeciwko nam.
>
> Rzeczywisto¶æ bêdzie ich wiêzieniem. Bêd± ¿yli we w³asnych snach.
>
> Kiedy osi±gniemy nasz cel, rozpocznie siê nowa era dominacji .
>
> Ich umys³y bêd± powi±zanie z ich wierzeniami, wierzeniami, które my
> ustalili¶my od dawien dawna.
>
> To przymierze jest opieczêtowane krwi±, nasz± krwi±. My jeste¶my tymi ,

Wreszcie PiSlami¶ci ujawnili swój program wyborczy zaakceptowany
przez partiê Franciszka.
Jak dla mnie to nie jest on niespodziank±. Nic innego po nich
nie mo¿na spodziewaæ siê.

Na pierwszy rzut pójd± Kopacz, Tusk, Arabski.
Pó¿niej Kierbel ( Olszewski) i inni POsrancy.
Pó¿niej zajmiemy sie komuchami:Kwach, Mueller i inni przydupasy.

Data: 2015-06-17 13:15:16
Autor: szklanynocnik
[...]

Nie be³kocz nisko op³acany przyg³upie z pe³oskiej hejterowni
tylko napisz jakie¶ konkrety, pieprzysz od wyborów te same smuty.
Do rzeczy ch³opie. Dupa siê pe³o pali, ostatnie namaszczenie u papie¿a kopi±cej metr wg³±b by³o? By³o.

Data: 2015-06-17 22:41:41
Autor: niusowik
Oto ich plany!!!! To jest program wyborczy PiSlamistów.

U¿ytkownik <szklanynocnik@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Chcesz powiedzieæ, ¿e papie¿ nama¶ci³ Kopacz na ostatni±
kadencjê w Sejmie ?
Raczej Kopacz pojecha³a tam, aby zaprezentowaæ papie¿owi
ile i co bêdzie mog³a daæ partii Franciszka je¿eli bêdzie rz±dziæ po
wyborach.
Kaczyñski oczywi¶cie bêdzie stara³ siê przebiæ ofertê.
W ten sposób jedynym wygranym zawsze jest partia Franciszka,
a MY Polacy p³acimy za to.

Data: 2015-06-17 20:45:13
Autor: andal
Oto ich plany!!!! To jest program wyborczy PiSlamistów.
zydlo chcace byc kims

Data: 2015-06-17 20:53:10
Autor: u2
W dniu 2015-06-17 o 20:45, niusowik pisze:
[...]

Peace Peace Peace !

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Oto ich plany!!!! To jest program wyborczy PiSlamistów.