Oto jaką znajomością języka polskiego może się poszczycić prezydent Warszawki!

Data: 2010-10-27 00:53:54
Autor: Antenka
Oto jaką znajomością języka polskiego może się poszczycić prezydent Warszawki!
Zaproszona do tv w godzinach porannych Hannah Gronkiewicz, mówiąc o
reformie służby zdrowia a konkretnie o warszawskich szpitalach,
powiedziała tak:

"Będziemy zobaczyli".

Gratulacje! :DDD

Wiem, że język polski sprawie ogromne problemy innym nacjom, dlatego
za bardzo nie zdziwił mnie ten bezsensowny bełkot. Tak to już jest jak
cudzoziemiec pragnie na siłę zastosować swoje formy gramatyczne nijak
nie przystające do języka, którego nie opanował i usiłuje w nim coś
"mondrygo" powiedzieć. :D

Antenka

P.s. A swoją drogą, co POlszewia "zobaczyli" ???   :-))

Data: 2010-10-27 02:34:55
Autor: zbig
On 27 Paź, 09:53, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

Głupiaś jak but. Przyganiał kocioł garnkowi. Jeżeli kogoś poddaje się
tak totalnej krytyce, ze względu na oczywisty nawet dla przedszkolaka
lapsus językowy, wypadałoby nie robić w takim tekście co najmniej
dwóch literówek, o nieporadności w formułowaniu "myśli" nie wspomnę.

Data: 2010-10-27 03:13:11
Autor: Antenka
On 27 Paź, 11:34, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

tak totalnej krytyce, ze względu na oczywisty nawet dla przedszkolaka
lapsus językowy, wypadałoby nie robić w takim tekście co najmniej
dwóch literówek, o nieporadności w formułowaniu "myśli" nie wspomnę.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Tłumoku, jak zaprezentujesz tutaj coś sensownego, wtedy podyskutujemy
..
Wiem, że  jesteś służbowo, a więc czyń swoją powinność:

bombarduj POlszewicką mową "miłości". No już! Na co czekasz pełowski
bojówkakarzu? hłe hłe

Antenka

Data: 2010-10-27 13:36:09
Autor: Grzegorz Z.
.
Wiem, że  jesteś służbowo, a więc czyń swoją powinność:

bombarduj POlszewicką mową "miłości". No już! Na co czekasz pełowski
bojówkakarzu? hłe hłe

A "Deklaracja Łódzka" ?

Data: 2010-10-27 10:19:28
Autor: Antenka
Oto jaką znajomością języka polskiego może się poszczycić prezydent Warszawki!
On 27 Paź, 13:36, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

A "Deklaracja Łódzka" ? <

Coś się uczepił tej deklaracji ja rzep psiego ogona? Tak, podpisałam
się pod nią! Zadowolony?

Antenka

Data: 2010-10-27 14:01:01
Autor: zbig
Oto jaką znajomością języka polskiego może się poszczycić prezydent Warszawki!
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
..
Wiem, =BFe  jeste=B6 s=B3u=BFbowo, a wi=EAc czy=F1 swoj=B1 powinno=B6=E6:

bombarduj POlszewick=B1 mow=B1 "mi=B3o=B6ci". No ju=BF! Na co czekasz pe=B3=
owski
boj=F3wkakarzu? h=B3e h=B3e
Nawet jeżeli ktoś miałby tu wykazywać się służbowo, nie zaprzątałby sobie
głowy takim głąbem jak ty. Wiem, że tego nie pojmiesz bo twoje munio obsługuje
jedynie najprostsze funkcje życiowe, zwłaszcza mocna jesteś w sraniu. Taka
niezwykła koncentracja na zagadnieniu wydalania jest w literaturze szeroko
opisana i jest bardzo charakterystyczna dla 4-5 latków, dla których papu, mama
i kupa stanowi większość obszaru egzystencji. I tu mam dla ciebie złą nowinę,
większość ludzi z tego wyrasta, ale nie wszyscy.

Data: 2010-10-27 10:05:06
Autor: dK

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:3c26b525-65c6-4ca0-8641-a6b37ff6b3c2a36g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

=====================
Jakie to ma znaczenie wobec tego jak Prezes śpiewa hymn...
A tak poza lapsusem jezykowym program wyborczy Walcowej to ci się podoba, skoro tylko to zapamiętałeś/aś?

dK

Data: 2010-10-27 01:34:54
Autor: Antenka
Oto jaką znajomością języka polskiego może się poszczycić prezydent Warszawki!
On 27 Paź, 10:05, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w

A tak poza lapsusem jezykowym program wyborczy Walcowej to ci się podoba, skoro tylko to zapamiętałeaś?<

Lapsus? Za wiele ich.

Ani ona mi się nie podoba ani jej program. Z ludźmi niegodnymi  i
umoczonymi, nie dyskutuje się .

Antenka

Data: 2010-10-27 10:45:51
Autor: dK

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:e1853b0c-c708-445b-acd3-d19938fd84bbg25g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

==================

To taki wkład w naprawę klimatu dyskusji politycznej? :)
"Umoczenie" i "niegodność" należy uzasadnić.

dK

Data: 2010-10-27 01:56:50
Autor: Antenka
On 27 Paź, 10:45, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:

To taki wkład w naprawę klimatu dyskusji politycznej? :) <

Dzieciaku, a co ty wiesz o polityce ostatnich 20 lat?

Z takim Gronkowcem się nie dyskutuje, bo jej wcześnijesze działania -
udział w przepoczwarzającej się wciąż na nowo formacji tych samych
skompromitowanych osób, jej niszczycielska działalność w przeszłości
na szkodę RP a teraz na szkodę m. Warszawy, ją dyskwalifikują.

Antenka

Data: 2010-10-27 11:04:48
Autor: dK

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f4331f2b-6494-44a9-ad77-f1b1e820c045s4g2000yql.googlegroups.com...
[...]

================

Ależ Babciu!
Wnuczkowi trzeba wyjaśnić na czym polega niszczycielska działalność na szkodę RP i/lub Warszawy
A także pozostałe kwestie: niegodnosć i umoczenie.
To bardzo niepedagogiczne podjescie wobec dzieci :)

dK

Data: 2010-10-27 11:25:02
Autor: kochamspamWYTNIJTO
co tam język!

> [...]

A także pozostałe kwestie: niegodnosć i umoczenie.
To bardzo niepedagogiczne podjescie wobec dzieci :)

Niewiele wiem o "niszczycielskiej" działalności, ale wiem co nieco o pieniądzach.
1) Kilku zastępców otrzymywało bardzo wysokie premie. Zapewne za płodzenie różnych zbędnych zarządzeń i regulacji.
2) W magistracie zatrudniono mnóstwo urzędników (było gdzieć info), m.inn. urzędmików do koordynacji działań innych urzędników itp.
W całej Polsce jest podobno 550 tysięcy urzędników, więc stolica musi w tym przodować. LOL.

Data: 2010-10-27 16:49:32
Autor: cytryna
> [...]

A także pozostałe kwestie: niegodnosć i umoczenie.
To bardzo niepedagogiczne podjescie wobec dzieci :)

Skoro wnuczek jest "niekumaty" no to kawa na ławę:
"WALTZOWIE SPEKULANCI
Żeby być prezydentem Warszawy, trzeba być kimś więcej, niż sprawnym menedżerem własnych interesów. Od osoby na takim stanowisku wymaga się przede wszystkim, aby była wysoce etyczna, co w praktyce Prezydenta oznaczać powinno przewagę myślenia w kategoriach dobra publicznego, realizowanego na posadzie fundowanej za pieniądze publiczne, nad myśleniem w kategoriach interesu osobistego czy rodzinnego, wbrew interesowi publicznemu.

Pani Hanna Gronkiewicz-Waltz nie spełnia niestety tego podstawowego kryterium etycznego, jakim jest troska o los mieszkańców Warszawy. Jej hasło wyborcze &#8220;Rozwiążę problemy Warszawy&#8221; stoi w rażącej sprzeczności z działaniami jej własnej rodziny, która mnoży problemy warszawiaków, zamiast je rozwiązywać.

Jaskrawym przykładem mnożenia problemów przez rodzinę Waltzów jest los warszawskiej kamienicy przy ulicy Noakowskiego 16 w Warszawie. Pan Andrzej Waltz, mąż Hanny Gronkiewicz-Waltz, sprzedał udziały w tej kamienicy, odzyskane 3 listopada tego roku, zanim jeszcze uzyskał legalny tytuł do ich zbycia. Podobnie postąpili pozostali członkowie rodziny Waltzów, Dominika Waltz i Janusz Waltz.

Nikt z rodziny Waltzów nie zaproponował kupna udziałów w kamienicy mieszkającym w niej lokatorom, a trzeba dodać, że wielu z nich jest najemcami od ponad 60 lat. Zamiast tego sfinalizowano jej przedwstępną sprzedaż spółce akcyjnej z udziałami głównie szwajcarskimi i francuskimi.

Czy tak ma wyglądać etyka prezydencka? Czy po to, jako mieszkańcy Warszawy, mamy prezydenta opłacanego z naszych podatków, żeby w pierwszej kolejności załatwiał interesy zachodnich korporacji, biegłych w spekulacjach dużo bardziej niż warszawiacy?

Zaproponowanie pierwokupu kamienicy lokatorom w niej mieszkającym byłoby prawdziwie prezydenckim postępkiem, rozwiązującym realne problemy najemców. Lecz takie oczywiste rozwiązanie nie przyszło państwu Waltz do głowy. Przyszła natomiast do głowy niezrozumiała dla lokatorów sprzedaż kamienicy obcemu kapitałowi, w wielkim pośpiechu i tajemnicy biznesowej.

W ten sposób państwo Waltz dorzucili problemów, z jakimi będa się borykać władze miasta, gdyż spółka akcyjna, która przejęła kamienicę i administrowanie nią, już rozpoczęła planowy &#8220;odstrzał&#8221; lokatorów, którym trzeba dać lokale zamienne, a tych władze miasta nie posiadają.

Typowa procedura &#8220;odstrzału&#8221; polega na szokowym podniesieniu czynszów, a gdy lokatorów nie stać, aby je płacić, dokonuje się eksmisji &#8220;materiału ludzkiego&#8221; do przestrzeni życiowej o powierzchni 6 m2. To jeszcze nie Oświęcim, ale już na pewno cela. W dodatku nawet takich celi miasto Warszawa nie posiada, a kolejka oczekujących na nie wydłuża się, bo nikt nie lubi żyć na peronie. W przypadku kamienicy przy Noakowskiego 16, czynsz wzrósł z dnia na dzień o 400 procent i praktycznie może dalej rosnąć do woli, jak mówią przykłady z innych kamienic.

Rozwiązanie, jakie swoim działaniem proponuje rodzina Waltz i reszta spadkobierców kamienicy przy ulicy Noakowskiego 16, to zrzucenie rosnącego problemu socjalnego, wynikającego z niejasności i niedoskonałości obecnego prawa komunalnego, na barki miasta, z korzyścią dla zachodniego kapitału. Rozwiązują więc problemy tylko w deklaracjach, bo w czynach je mnożą. Spekulują więc i prawdą."
Autor: Krzys --

Data: 2010-10-27 18:15:00
Autor: dK
Oto jaką znajomością języka polskiego może się poszczycić prezydent Warszawki!

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:173a.0000040e.4cc83bfcnewsgate.onet.pl...
[...]

Oj, to bardzo nieświeży kotlet i może poparzyć nawet niezyjacego Pana Prezydenta.
Ta kamienica to przekręt który trwa ponad 60 lat. Ostatecznie zamknięto i sfinalizowano sprawę z korzyścią dla rodziny Waltzów w 2003 roku. W czasie kiedy prezydentem Warszawy był kto? Zgadnij? Lech Kaczyński! To jego podwładni zalegalizowali fałszerstwo z lat 40-tych. Trudno mi uwierzyć, że jakby nie było w głośnej od paru lat sprawie decyzja nie zostałą zaklepana na odpowiednio wysokim stołku.

Dylemat mieszkańców kamienicy to problem dotykajacy dziesiątki tysięcy rodzin mieskzających w nieswoich mieszkaniach, domach.Tu z opisu nawet najbardziej zatwardziałych przeciwników Waltzowej nie wynika nic co byłoby sprzeczne z prawem ALE! Jeśli dobrze poprowadzić sparwę, można uznać wszelkie decyzje po 1953 roku za niebyłe. Zamieszania mogą dokonać dodatkowo prawowici spadkobiercy Oppenheimów.

Mieszkańcom proponuje napisanie scenariusza pod napradę dobrą fabułę filmu, a za otrzymaną kasę z tantiem wykupić chałupę.

dK

Data: 2010-10-27 14:23:20
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Oto jaką znajomością języka polskiego może się poszczycić prezydent Warszawki!
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w

 Z ludźmi niegodnymi  i
umoczonymi, nie dyskutuje się .

Dlatego ten pic taki osamotniony w tym sejmie i nie tylko.

Przemysław Warzywny

--

"Chcę wprowadzić nowy świecki obyczaj, że politycy odpowiadają przed ludźmi,
 a nie przed hierarchią kościelną -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,

Data: 2010-10-27 18:07:26
Autor: cyc
[...]

Ty patrz i sluchaj jak oraz co mowi Twoja milosc z Torunia . Takiej karkolomnej bylejakosci jezykowej , braku logiki i wogole kaleczenia jezyka trudno juz dzisiaj spotkac nawet u meneli .

Ani ona mi się nie podoba ani jej program.

O !! to jest juz do rzeczy i stanowi argument aby na nia nie glosowac .

Z ludźmi niegodnymi  i
umoczonymi, nie dyskutuje się .

Dodaj jeszcze , ze rowniez sie ich nie slucha z zapartrym tchem z nosem przy telewizorze lub z uchem przy radiu ma ryja .

Antenka

cyc

Data: 2010-10-27 14:21:28
Autor: Jarek nie obronił kżyża
[...]

No cóż Hannah się pomyliła, nieprawdaż transo - koprofilu ;-))

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-27 10:09:58
Autor: Antenka
Oto jaką znajomością języka polskiego może się poszczycić prezydent Warszawki!
On 27 Paź, 14:21, Jarek nie obroniĹ  kĹźyĹźa <Brońmy RP przed

No cóż Hannah się pomyliła, nieprawdaż transo - koprofilu ;-)) <

Chociaż raz przyznałeś rację koleżance od niebo mądrzejszej od ciebie,
kapuściana głowo...

A jednak...abinu łe ru ach..szalom...
Hevenu szalom Alahem?

No tak...Powinna pójść do logopedy. Z taką wadą wymowy, z takim
bełkotem to wręcz bezczelność, żeby pchać się na eksponowane
stanowisko! :E

Antenka

P.s. W kibucu na pewno  by ją zrozumieli :DDD

Data: 2010-10-27 15:07:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Dlaczego zmarl opolski obronca krzyza? Prokuratura o wynikach sekcji

-- -- - Original Message -- -- - From: "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl>