Oto jaką znajomością języka polskiego może się poszczycić prezydent Warszawki!

Data: 2010-10-27 02:34:55
Autor: zbig
Oto jaką znajomością języka polskiego może się poszczycić prezydent Warszawki!
On 27 Paź, 09:53, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Zaproszona do tv w godzinach porannych Hannah Gronkiewicz, mówiąc o
reformie służby zdrowia a konkretnie o warszawskich szpitalach,
powiedziała tak:

"Będziemy zobaczyli".

Gratulacje! :DDD

Wiem, że język polski sprawie ogromne problemy innym nacjom, dlatego
za bardzo nie zdziwił mnie ten bezsensowny bełkot. Tak to już jest jak
cudzoziemiec pragnie na siłę zastosować swoje formy gramatyczne nijak
nie przystające do języka, którego nie opanował i usiłuje w nim coś
"mondrygo" powiedzieć. :D

Antenka

P.s. A swoją drogą, co POlszewia "zobaczyli" ???   :-))

Głupiaś jak but. Przyganiał kocioł garnkowi. Jeżeli kogoś poddaje się
tak totalnej krytyce, ze względu na oczywisty nawet dla przedszkolaka
lapsus językowy, wypadałoby nie robić w takim tekście co najmniej
dwóch literówek, o nieporadności w formułowaniu "myśli" nie wspomnę.

Data: 2010-10-27 03:13:11
Autor: Antenka
On 27 Paź, 11:34, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

tak totalnej krytyce, ze względu na oczywisty nawet dla przedszkolaka
lapsus językowy, wypadałoby nie robić w takim tekście co najmniej
dwóch literówek, o nieporadności w formułowaniu "myśli" nie wspomnę.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Tłumoku, jak zaprezentujesz tutaj coś sensownego, wtedy podyskutujemy
..
Wiem, że  jesteś służbowo, a więc czyń swoją powinność:

bombarduj POlszewicką mową "miłości". No już! Na co czekasz pełowski
bojówkakarzu? hłe hłe

Antenka

Data: 2010-10-27 13:36:09
Autor: Grzegorz Z.
.
Wiem, że  jesteś służbowo, a więc czyń swoją powinność:

bombarduj POlszewicką mową "miłości". No już! Na co czekasz pełowski
bojówkakarzu? hłe hłe

A "Deklaracja Łódzka" ?

Data: 2010-10-27 10:19:28
Autor: Antenka
Oto jaką znajomością języka polskiego może się poszczycić prezydent Warszawki!
On 27 Paź, 13:36, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

A "Deklaracja Łódzka" ? <

Coś się uczepił tej deklaracji ja rzep psiego ogona? Tak, podpisałam
się pod nią! Zadowolony?

Antenka

Data: 2010-10-27 14:01:01
Autor: zbig
Oto jaką znajomością języka polskiego może się poszczycić prezydent Warszawki!
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
..
Wiem, =BFe  jeste=B6 s=B3u=BFbowo, a wi=EAc czy=F1 swoj=B1 powinno=B6=E6:

bombarduj POlszewick=B1 mow=B1 "mi=B3o=B6ci". No ju=BF! Na co czekasz pe=B3=
owski
boj=F3wkakarzu? h=B3e h=B3e
Nawet jeżeli ktoś miałby tu wykazywać się służbowo, nie zaprzątałby sobie
głowy takim głąbem jak ty. Wiem, że tego nie pojmiesz bo twoje munio obsługuje
jedynie najprostsze funkcje życiowe, zwłaszcza mocna jesteś w sraniu. Taka
niezwykła koncentracja na zagadnieniu wydalania jest w literaturze szeroko
opisana i jest bardzo charakterystyczna dla 4-5 latków, dla których papu, mama
i kupa stanowi większość obszaru egzystencji. I tu mam dla ciebie złą nowinę,
większość ludzi z tego wyrasta, ale nie wszyscy.

--

Oto jaką znajomością języka polskiego może się poszczycić prezydent Warszawki!