Oto jakich Kapłanów nam trzeba!

Data: 2012-01-17 18:37:37
Autor: rAzor
Oto jakich Kapłanów nam trzeba!
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
36-letni ksiądz Jacek S. z podwarszawskiego Legionowa zrobił dziecko
17-letniej chórzystce. Gdy mu to wyznała dał jej pieniądze i kazał usunąć
ciążę - informuje "Super Express".

Tak - wam zracjonaliździalcom takich własnie kapłanów potrzeba. Możecie wtedy uogólniać, stroić małpie miny, udawać oburzonych (chociaż wam w to graj).
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski"

Data: 2012-01-17 18:51:38
Autor: Grzegorz Z.
Oto jakich Kapłanów nam trzeba!
rAzor napisa³:

U¿ytkownik - Grzegorz Z. napisa³:
36-letni ksi±dz Jacek S. z podwarszawskiego Legionowa zrobi³ dziecko
17-letniej chórzystce. Gdy mu to wyzna³a da³ jej pieni±dze i kaza³ usun±æ
ci±¿ê - informuje "Super Express".

Tak - wam zracjonali¼dzialcom takich w³asnie kap³anów potrzeba. Mo¿ecie wtedy uogólniaæ, stroiæ ma³pie miny, udawaæ oburzonych (chocia¿ wam w to graj).

Dok³adnie. Z tym ¿e my wcale nie udajemy oburzonych, ja w ka¿dym razie nie
udajê.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-17 22:25:13
Autor: J-23
Oto jakich Kap³anów nam trzeba!
On 17 Sty, 18:37, rAzor <komu...@na.koBym .ru> wrote:
U¿ytkownik - Grzegorz Z. napisa³:

Tak - wam zracjonali¼dzialcom takich w³asnie kap³anów potrzeba. Mo¿ecie
wtedy uogólniaæ, stroiæ ma³pie miny, udawaæ oburzonych (chocia¿ wam w to
graj).

co ty bredzisz, racjonaliscie w ogole nie sa potrzebni kaplani

Data: 2012-01-18 10:36:12
Autor: Bully300
Oto jakich Kap³anów nam trzeba!
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa³(a):
> [...]

Tak - wam zracjonaliździalcom takich własnie kapłanów potrzeba. Możecie wtedy uogólniać, stroić małpie miny, udawać oburzonych (chociaż wam w to graj).

Czyzby ciebie zmajstrowa³ jaki¶ klecha? --

Oto jakich Kapłanów nam trzeba!