Oto jakich Kapłanów nam trzeba!

Data: 2012-01-17 17:35:33
Autor: Grzegorz Z.
Oto jakich Kapłanów nam trzeba!
36-letni ksiądz Jacek S. z podwarszawskiego Legionowa zrobił dziecko
17-letniej chórzystce. Gdy mu to wyznała dał jej pieniądze i kazał usunąć
ciążę - informuje "Super Express". 14-letnia Kasia (imię zmienione), gdy zgłosiła się do chóru kościelnego
przy parafii Św. Józefa Oblubieńca NMP, od razu wpadła w oko młodemu
księdzu. Jacek S. zawrócił w głowie młodej dziewczynie - opisuje"Super
Express" . Zaczął się romans.

Gdy dziewczyna miała 17 lat zaszła w ciążę. Od razu powiedziała o tym
ukochanemu księdzu. A ten dał jej pieniądze i kazał usunąć ciążę. Zakochana
Kasia zrobiła jak jej kazał. Chciała zatrzymać przy sobie księdza -
kochanka. Ale on już jej nie chciał. Miał inną.

Gdy wyraźnie dał jej do zrozumienia, że wszystko skończone, dziewczyna
porysowała mu lakier w samochodzie i poprzebijała opony. Jacek S. zgłosił
to na policję.

Mundurowi bez trudu ustalili, sprawczynię zniszczeń. Wtedy Kasia
opowiedziała im o romansie z księdzem - informuje "Super Express".

Policjanci zebrali dowody, że dziewczyna mówi prawdę. Ksiądz, w ostatni
piątek, został zatrzymany. Usłyszał zarzut molestowania osoby poniżej 15
roku życia. Sąd go aresztował na trzy miesiące. Grozi mu 12 lat za
kratkami.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10978840,Ksiadz_zrobil_dziecko_17_latce_i_kazal_usunac_ciaze.html

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-17 11:01:35
Autor: Marek
On 17 Sty, 17:35, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
[...]

Tusk wyruchal cale spoleczenstwo, podniosl akcyze, niektorzy go dalej
kochaja, ale policja zbiera jeszcze dowody...

Data: 2012-01-18 05:59:14
Autor: stevep
Dnia 17-01-2012 o 20:01:35 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisał(a):

[...]

Szkoda, że tobą wzgardził nie byłbyś takim idiotą.
--
stevep

Data: 2012-01-17 18:06:34
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:1u2osk7fg407h.5y6wt8jdwosn.dlg40tude.net...
[...]

I wyjdzie taki palant na ambonę z gębą pełną "morałów" i "nauk kościoła" o ochronie życia....

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-17 18:09:33
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Niewiarygodne. Czekał aż dorośnie do 17 lat? Widzę tu zemstę porzuconej młodej kobiety.

Data: 2012-01-17 22:21:42
Autor: raff
Oto jakich Kapłanów nam trzeba!

Do kiedy kobieta jest mloda kobieta ?

R.

Data: 2012-01-18 05:58:06
Autor: stevep
Dnia 17-01-2012 o 22:21:42 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Do pięćdziesiątki Kurwikowski, a wczęsniej to może być "ryczącą  czterdziestką".  :D

--
stevep

Data: 2012-01-18 10:09:30
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:pipbh711v020sd5937veq82lnfqh17vol74ax.com...
[...]

Człowieku! Weź się w końcu zamknij!

BBR

Data: 2012-01-18 10:35:21
Autor: Bully300
> [...]

ko_17_latce_i_kazal_usunac_ciaze.html

>Niewiarygodne. Czekał aż dorośnie do 17 lat? Widzę tu zemstę porzuconej >młodej kobiety.

Od wtedy ty popierdoleńcu.

Data: 2012-01-17 18:13:30
Autor: jadrys
Oto jakich Kapłanów nam trzeba!
W dniu 2012-01-17 17:35, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Nam, - Czyli komu?

Data: 2012-01-17 18:37:37
Autor: rAzor
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
36-letni ksiądz Jacek S. z podwarszawskiego Legionowa zrobił dziecko
17-letniej chórzystce. Gdy mu to wyznała dał jej pieniądze i kazał usunąć
ciążę - informuje "Super Express".

Tak - wam zracjonaliździalcom takich własnie kapłanów potrzeba. Możecie wtedy uogólniać, stroić małpie miny, udawać oburzonych (chociaż wam w to graj).
--
[pl.soc.polityka] !delete from "HeÂŽSk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski"

Data: 2012-01-17 18:51:38
Autor: Grzegorz Z.
rAzor napisał:

[...]

Dokładnie. Z tym że my wcale nie udajemy oburzonych, ja w każdym razie nie
udaję.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-17 22:25:13
Autor: J-23
On 17 Sty, 18:37, rAzor <komu...@na.koBym .ru> wrote:
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:

Tak - wam zracjonaliździalcom takich własnie kapłanów potrzeba. Możecie
wtedy uogólniać, stroić małpie miny, udawać oburzonych (chociaż wam w to
graj).

co ty bredzisz, racjonaliscie w ogole nie sa potrzebni kaplani

Data: 2012-01-18 10:36:12
Autor: Bully300
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisał(a):
> [...]

Tak - wam zracjonaliździalcom takich własnie kapłanów potrzeba. Możecie wtedy uogólniać, stroić małpie miny, udawać oburzonych (chociaż wam w to graj).

Czyzby ciebie zmajstrował jakiś klecha? --

Data: 2012-01-17 21:58:24
Autor: ali
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
[...]

_
17_latce_i_kazal_usunac_ciaze.html

o kur..wa już sprawdzili i dowiedli że  dziecko było  ksiundza???

Data: 2012-01-17 23:14:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "ali " <ali57@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jf4qu0$5r8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pewnie. Przecież policja jasnowidzów zatrudnia. Ma ich na etatach.

Oto jakich Kapłanów nam trzeba!