Oto kim była matka Rafała Trzaskowskiego!

Data: 2018-09-06 11:01:20
Autor: Lord Donald
Oto kim była matka Rafała Trzaskowskiego!
MOCNE! Oto kim była matka Rafała Trzaskowskiego!

Matka Rafała Trzaskowskiego, kandydata na fotel prezydenta stolicy, była tajnym współpracownikiem SB o pseudonimie Justyna. Meldowała bezpiece o kontaktach z dyplomatami USA muzyków i ludzi zajmujących się jazzem - Jerzego Matuszkiewicza, Leopolda Tyrmanda czy Romana Waschki. Jej pierwsza teściowa była kapitanem UB, teść - pułkownikiem LWP, a inni z bliskich działali na wysokich szczeblach PZPR. Rafał Trzaskowski dumnie przedstawiał w internecie swoją rodzinę i jej zasługi, określając tę prezentację jako ,,autolustracja". Ominęła ona jednak rodowe związki z komunizmem - pisze w najnowszym numerze tygodnika "Gazeta Polska" Maciej Marosz.

http://telewizjarepublika.pl/mocne-oto-kim-jest-matka-rafala-trzaskowskiego,69690.html

Data: 2018-09-06 02:55:28
Autor: japanizer
On Thursday, September 6, 2018 at 12:01:21 PM UTC+3, Lord Donald wrote:
MOCNE! Oto kim była matka Rafała Trzaskowskiego!

Matka Rafała Trzaskowskiego, kandydata na fotel prezydenta stolicy, była tajnym współpracownikiem SB o pseudonimie Justyna.

Jak skomentujesz fakt, że żona Lecha Kaczyńskiego była świadomym, dobrowolnym i płatnym kontaktem operacyjnym SB?

Data: 2018-09-06 14:33:41
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ano tak, że wytwór okrągłego stołu, to sama agentura i wiadomo, żydokomuna rządzi... :)

boukun

Data: 2018-09-06 15:00:04
Autor: Lord Donald
W dniu 06.09.2018 o 14:33, boukun pisze:
[...]

Nie wiem co ma piernik do wiatraka. Ale to co tu piszesz nie zmienia jednak faktu że Trzaskowskiego był. To ze pisiory to ten sam odpad postkomuny nie usprawiedliwia drugiego. Obydwaj powinni dostać kopa od koryta, ale najpierw trzeba uporać się z tym gorszym POsranym syfem.

Data: 2018-09-06 13:16:51
Autor: japanizer
On Thursday, September 6, 2018 at 4:00:05 PM UTC+3, Lord Donald wrote:

> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie wiem co ma piernik do wiatraka. Ale to co tu piszesz nie zmienia jednak faktu że Trzaskowskiego był.

Nie zmienia też faktu, że w dalszym ciągu jesteś półanalfabetą, który nie potrafi się posługiwać mową ojczystą.

Twój ojciec był kapusiem UB, wyciągałeś go z domu na pochody pierwszomajowe, podczas gdy twoja matka stała na ulicy. W zasadzie nawet nie wiadomo, czy twój ojciec jest to twój ojciec.

Data: 2018-09-07 10:18:17
Autor: Pajdak
W dniu 06.09.2018 o 22:16, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

My tam Japuś u naszego niemieckiego Pana to pokażemy tym polaczkom których po wojnie rozpieściły te komuchy. Jak wygra nasze PO to w ogóle zabronimy tym polaczkom gnidom mieć co kolwiek swojego. Nawet wozu jak Drzymała nie będą mieli. Nawet będą musieli mówić w mowie naszego Pana. Niech się nauczą wyrażać wdzięczność naszemu niemieckiemu Panu. Polaczkom to się w dupach poprzewracało przez tych piosiorów przez te trzy lata. Jak wygra nasze niemieckie PO to nasz niemiecki Pan zrobi z nimi porządek i zagoni ich do pracy. A my japuś znając ich wspaniały język będziemy batem gonić polaczków wiernie służąc naszemu niemieckiemu panu. widzisz japuś w końcu jak nasz niemiecki Pan wygra, to za te kilkanaście lat wiernej służby i zdobyte doświadczenie da nam lżejszą pracę w nadzorowaniu tego polaczkowatego bydła w zaganianiu do pracy. Pilnujmy tutaj japuś aby nasze niemieckie PO w końcu ponownie wygrało i zaprowadziło nasz niemiecki porządek.

CL

Data: 2018-09-07 10:39:40
Autor: japanizer@japanizer.org
W dniu 07.09.2018 o 10:18, Pajdak pisze:
[...]

Słuchaj Pajdaczku, ja także od kilkunastu lat obecnie przebywam w Niemczech, ale często przyjeżdżam do Polski popatrzeć czy te obsrane polaczki nie zagłodziły mojej rodziny i czy opiekują się moimi dzieciarami i starą. Nie chciałem ich zabierać, bo u naszego Niemca mam w baraku jeszcze kilku współtowarzyszy i nie było by mnie stać aby ich wykarmić. Dlatego raz do roku bywam u polaczków zobaczyć co i jak z nimi ze starą i bachorami. Nie ma wątpliwości, że pracujemy tutaj ciężko aby nasze niemieckie PO wróciło władzy. Ale będąc u polaczków już wiele nie zdziałamy aby przywrócić nasze niemieckie PO do władzy. Ostatnio mam problem z kasą na aktywizm, wiesz Rysiu już nie ma kasy, rozmawiałem z Mateuszem z KOD i także już nie daje kasy. Nie zarabiam tyle aby opłacić choć jedno konto, a co dopiero tyle kont co ty. Napisz tutaj Pajdak jak ci się udało zrobić tyle kont, za które płacisz miesięcznie 50EUR. Wiem że pracujesz już tam kilkadziesiąt lat i masz lepsze dojścia. Zdradź nam tutaj niemieckim aktywistom z PO, bo jest nas tutaj wielu z kim mamy pogadać aby także nam udostępnili tyle kont abyśmy mogli aktywnie działać gonić polaczków w trosce o interesy naszych Niemiec. Co do kwestii formalnych, to u nas w baraku przyjechało jaszcze kilka lat temu wielu młodych aktywistów, nadal wyglądają ponętnie, a wiec nie ma problemu abyśmy podobnie jak ty odwdzięczyli się naszemu Niemcowi, sam mimo już większego wieku jestem zdolny zaspokoić mojego dobroczyńcę. Daj jakieś instrukcje Pajdaczku, jak możemy dalej działać, bez wsparcia Rysia i Mateusza trochę podupadł nasz aktywizm, z pracy u Niemca na niewiele starcza, a z współtowarzyszami jesteśmy zdeterminowani aby działać dalej i przywrócić nasze niemieckie PO do władzy i pogonić polaczków do naszego Niemca do pracy.

CL

Data: 2018-09-07 03:59:38
Autor: japanizer
On Friday, September 7, 2018 at 11:39:41 AM UTC+3, japa...@japanizer.org wrote:
> [...]

Lord Donald znowu ma schizofrenię od nadmiaru pisiorskiej sraczki w głowie, i gada sam ze sobą?

Data: 2018-09-07 14:07:11
Autor: Pajdak
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:c2104ee8-17e1-4b5a-94d4-29aa3a37ccd0googlegroups.com...

Lord Donald znowu ma schizofrenię od nadmiaru pisiorskiej sraczki w głowie, i gada sam ze sobą?

Gościu jest ostro psychiczny! Ma coś w tym łbie tak POmieszane, że nie odróżnia rzeczywiostości od swoich niemieckich fobii. "Srajdaki", "Pajdaki", "ciemne ludy" i inne kurduple mnożą mu sie w łepetynie jak króliki.

--
Pajdak

Data: 2018-09-07 14:11:33
Autor: Pajdak
W dniu 07.09.2018 o 12:59, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Tym polskim gnidom wydaje się że uda się przeszkodzić naszym Niemcom i zaszkodzą naszej niemieckiej PO znowu przejąć władzę. Polska gnida zawsze marzyła, że będzie rządzić sama. Ostatecznie zawsze lądowali w niewoli u naszego niemieckiego Pana. Te polskie gnidy powinni się w końcu pogodzić tak jak my z tym, że ich miejsce jest jedynie w usłużnej pracy u naszego Niemca. Przez tych pisiorów to im się w dupach poprzewracało. Musimy znowu wygrać, przywrócić nasze niemieckie PO i zrobić z polskimi gnidami porządek.

CL

Data: 2018-09-07 14:14:45
Autor: japanizer
W dniu 07.09.2018 o 14:11, Pajdak pisze:
[...]

Wiesz Pajdak. Polskie gnidy tego nigdy nie załapią. Dlatego my folksdojcze jak przywrócimy naszą niemiecką PO do władzy, musimy ich gumą traktować jak to było do tej pory zanim te polskie gnidy pisiory dopchały się do koryta.

CL

Data: 2018-09-06 15:44:05
Autor: Pajdak
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pmqqd0$5a2$3gioia.aioe.org...
MOCNE! Oto kim była matka Rafała Trzaskowskiego!

A ojciec? Kim był ojciec!? Czy tak samo tajemniczy jak Rajmund Kaczyński? Powiedz jak to się stało, że AK-owiec, żona "powstaniec warszawski", a tatuś Kaczyńskich otrzymuje okazałą wille na Żoliborzu, dzieciaki grają w filmie POd znaczącym tytułem "takich 2 co UKRADLI księżyc". I to wtedy kiedy AK-owcy gnili w więzieniach, BYLI WRZUCANI DO DOŁÓW Z WAPNEM Z PODCIETYMI ŻYŁAMI (tak kanalio, to ty stosowałeś te metody!), a młodzi Kaczyńscy rzekomo z Łomzy, studiują marksizm-leninizm, pisza prace doktorskie! Jak to się stało?  No odPOwiedz!

--
Pajdak

Oto kim była matka Rafała Trzaskowskiego!