Oto kolejny dowód oszustwa wyborczego!!! :-E

Data: 2011-10-11 10:58:14
Autor: wiesiaczek
Oto kolejny dowód oszustwa wyborczego!!! :-E
Antenka wrote:

Aż 680 tysięcy nieważnych głosów
===========================
[...]
Antenka

Oj, biedna Antenko, co to za różnica, kto Ciebie będzie doił?
Mnie tam było wszystko jedno i spędziłem cały dzień z flaszką i panienką w łóżku. Trzeba było zrobić podobnie i by Cię głowa nie bolała :)

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

Data: 2011-10-11 13:01:35
Autor: stevep

==========================> [...]
[...]

Też miała spędzić z panienką?

--
stevep

Data: 2011-10-11 13:11:08
Autor: Krzysiek
Oto kolejny dowód oszustwa wyborczego!!! :-E
Hallo,

Antenka wrote:

[...]

oczywiscie, panienka w lozku jeszcze nikomu nie zaszkodzila...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-10-11 13:45:41
Autor: Zahir

Antenka wrote:

[...]

Co robi blondynka w łóżku po stosunku? Przeszkadza!

--
Zahir

Data: 2011-10-11 15:14:10
Autor: Krzysiek
Oto kolejny dowód oszustwa wyborczego!!! :-E
Hallo,

"Zahir"  schrieb im Newsbeitrag news:4e942c64$0$2191$65785112news.neostrada.pl...

[...]
Co robi blondynka w łóżku po stosunku? Przeszkadza!

-- Zahir

zadziwiajacy wniosek.
Nie wiem jak z Panem, ale ja jeszcze nie umarlem, a wiec
stan "przed" jest permanentny, a "po" chwilowym przerywnikiem...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-10-11 15:45:56
Autor: stevep

[...]

Kiedyś się mówiło "nic z tego oba samce", a co z dwiema samicami?

--
stevep

Oto kolejny dowód oszustwa wyborczego!!! :-E