Oto kolejny dowód oszustwa wyborczego!!! :-E

Data: 2011-10-11 14:11:06
Autor: boukun
Oto kolejny dowód oszustwa wyborczego!!! :-E

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:32ef2d69-42cf-4092-b794-c9fbfdac7facd10g2000yqf.googlegroups.com...
Aż 680 tysięcy nieważnych głosów
===========================

W niedzielnych wyborach oddano 4,52 procent nieważnych głosów. To dwa
razy więcej niż cztery lata temu.

Polacy oddali ponad 680 tysięcy nieważnych głosów - wynika z danych
PKW. Cztery lata temu, w 2007 roku, było ich niecałe 344 tysiące.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
I też wyjątkowo rekordowa ilość sfałszowanych głosów wówczas była. I podnosiły się wówczas głosy niezadowolenia, a dzisiaj, już dla nich normalka...

boukun

Data: 2011-10-11 23:18:16
Autor: jendrysz
W dniu 11.10.2011 14:11, boukun pisze:

I też wyjątkowo rekordowa ilość sfałszowanych głosów wówczas była. I podnosiły się wówczas głosy niezadowolenia, a dzisiaj, już dla nich normalka...

boukun

To ukrywanie cudzych nieodpowiednich decyzji właśnie zauważyłem na swoim przykładzie.
Zdaje się, że Policja nie zgłosiła mojego palenia. Zawsze dostawałem protokół z zatrzymania, teraz mi go nie dali i jakoś nie widzę nic w komunikatach o spaleniu poza tamtym 19-latkiem. Chyba udają, że nic nie było. Czyli Policja mi się podłożyła. Robi się ciekawie. Zastosuje to co ty już raz próbowałeś, wtedy ci się nie udało i byłeś sam. Proponuje współpracę, mamy okazje zadziałać. Pisz na mojego gmajla jendrysz@... podam szczegóły. I bez konieczności palenia.

Oto kolejny dowód oszustwa wyborczego!!! :-E