Oto lista polityków, którzy powinni zniknąć

Data: 2010-09-11 19:41:12
Autor: u2
Oto lista polityków, którzy powinni zniknąć
... z życia publicznego, już wystarczająco wykazali się niekompetencją i
wrogimi działaniami wobec polskiego państwa :

http://www.pardon.pl/artykul/12445/pis_oto_lista_politykow_ktorzy_powinni_zniknac

"Ogromna moralna i polityczna odpowiedzialność Donalda Tuska, Bronisława
Komorowskiego, Stefana Niesiołowskiego, Radosława Sikorskiego, Bogdana
Klicha, Tomasza Arabskiego, Sławomira Nowaka i innych wymienionych tu
[chodzi też o Palikota] polityków PO nie ulega żadnej wątpliwości. "

Data: 2010-09-11 20:13:25
Autor: jerzy.n

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c8bbf39$0$20987$65785112news.neostrada.pl...
.. z życia publicznego, już wystarczająco wykazali się niekompetencją i
wrogimi działaniami wobec polskiego państwa :

http://www.pardon.pl/artykul/12445/pis_oto_lista_politykow_ktorzy_powinni_zniknac

Czemu siebie i podobnych nie wpisał ten "znawca" polityki, powoli dochodze do wniosku że  Lepper i Giertych to całkiem sensowni ludzie przy tym oszołomie :-))

Data: 2010-09-11 20:25:47
Autor: Grzegorz Z.
Oto lista polityków, którzy powinni zniknąć
powoli dochodze do wniosku że  Lepper i Giertych to całkiem sensowni ludzie przy tym oszołomie :-))

To straszne co teraz sobie uświadomiłem, ale też uważam podobnie.

Kaczyński po tym jak "odpłynął" stał się taką bardziej hardkorową wersją
Marka Jurka.

Nie zgadzać się z Giertychem - to jedno, ale tu nie chodzi o konkretne
poglądy tylko stan psychiki.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-11 22:00:03
Autor: awe

Użytkownik "jerzy.n" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i6ggqu$7b2$1usenet.news.interia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
moze nie wyciagaj wnioskow tylko zapisz sie do Samoobrony Leppera - wstap do partii ktorej twoja mentalnosc jest najblizsza..o i intelekt tez
awe

Data: 2010-09-11 20:16:50
Autor: Marek Czaplicki
u2 w sob wrzesień 11 2010 19:41 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

jedynym wyjście z sytuacji wydaje się więc być "czarna dziura", która
pochłonie wszystko. są rzeczy na niebie i Ziemi o których nawet politykom
się nie sniło. :)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-11 20:20:10
Autor: u2
[...]

Bronek coś brzdąknął o Prezydencie, który gdzieś poleci i wszystko się
zmieni :

http://bgnatowski.salon24.pl/216097,prezydent-gdzies-poleci-i-to-sie-wszystko-zmieni

Data: 2010-09-11 20:26:05
Autor: Marek Czaplicki
u2 w sob wrzesień 11 2010 20:20 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]
e to jeszcze nic. wilkiem patrzący Tusk to dopiero wywoływał palpitację
serca w niektórych słynących przecież z męskości polityków PiS. a tak w
ogóle jak na serio mozna traktowac bajania niektórych o twardości pana
prezesa, który przeciez na kazdym kroku domagał się przeprosin za to czy
owo. :)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-11 20:28:59
Autor: u2
Oto lista polityków, którzy powinni zniknąć
e to jeszcze nic. wilkiem patrzący Tusk to dopiero wywoływał palpitację
serca w niektórych słynących przecież z męskości polityków PiS.

Raczej wygląda na osaczone zwierzę, te wiecznie zaciśnięte wargi i
obłędny wzrok. Ciekawe jakie mają na niego haki ruscy czekiści, że tak
się z nimi brata :)

Data: 2010-09-11 20:39:48
Autor: Marek Czaplicki
a to to dopiero full wypas http://www.youtube.com/watch?v=gJbIN80U0_Y :)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-11 20:42:11
Autor: u2
[...]

Full wypas to ma pan samochodzik, przyboczny Millera. A tutaj jest o
dziwnej wojnie z terroryzmem :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zamachy_bombowe_na_budynki_mieszkalne_w_Rosji_%281999%29

Data: 2010-09-11 20:48:33
Autor: Marek Czaplicki
u2 w sob wrzesień 11 2010 20:42 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

mieszasz wątki czy masz kłopoty z czytnikiem usenetu?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-11 20:49:52
Autor: u2
[...]

Masz problemy z czytaniem prostych tekstów ?

Data: 2010-09-11 20:55:43
Autor: Marek Czaplicki
u2 w sob wrzesień 11 2010 20:49 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

Masz problemy z czytaniem prostych tekstów ?
przeczytaj po prostu temat wątku w jakim się wypowiadasz i określ w jakimś
tytule o czym chcesz rozmawiać. ja Ci wybaczam, jako osobie która generuje
tyle tematów na grupie jak chyba żadna inna. :)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-11 20:58:40
Autor: u2
[...]

Nie ściemniaj, zacząłeś o orędziu Kaczki do ruskich więc próbuję
otworzyć tobie oczy kim są ich przywódcy. Ale wątpię, abyś umiał czytać
proste teksty. Pisać nie potrafisz więc i czytanie przychodzi tobie z
trudem.

Data: 2010-09-11 21:01:44
Autor: Marek Czaplicki
u2 w sob wrzesień 11 2010 20:58 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

to przyponę orędzie pana prezesa wzięło się z: "Raczej wygląda na osaczone

Data: 2010-09-11 21:05:13
Autor: u2
[...]

Jak piszę o Tusku ty momentalnie najeżdżasz na Kaczkę, jak prawdziwy
pełowiec szrek z palikociarni. Z tym że Kaczka brata się ze zwykłymi
ruskimi, a nie ruskimi czekistami, z którymi brata się Tusk.

Data: 2010-09-11 21:13:11
Autor: Marek Czaplicki
u2 w sob wrzesień 11 2010 21:05 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

masz jakieś dowody o "brataniu" się Tuska ze służbami specjalnymi innego
państwa, czy też tylko są to przypuszczenia? dowodem na "bratanie" się pana
prezesa z Rosjanami jest film umieszczony na kanale You Tube.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-11 21:17:06
Autor: u2
[...]

Albo jesteś naiwny, albo pełowski szrek z palikociarni. Obstawiam to drugie.

Tusk spotyka się Putinem regularnie, a to na Westerplatte, a to w
Katyniu. Ba, na pokaz dla merdiów nawet się obejmował z ruskim czekistą,
kiedy zwłoki ś.p. Prezydenta leżały w błocie.

Data: 2010-09-11 21:40:36
Autor: Marek Czaplicki
u2 w sob wrzesień 11 2010 21:17 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

przeczytaj sobie książkę "Akwarium" byłego agenta rosyjskiego... ba
radzieckiego wywiadu to dowiesz się coś o kulisach pracy wywiadu. wg Ciebie
owe jawne dla wszystkich kontakty Tuska z Putinem są dowodem na
istnienie "bratania" się z wywiadem obcego mocarstwa. wg mnie prawdziwi
oficerowie prowadzący i ich agenci unikają jak ognia tego, żeby ktokolwiek
mógł ich razem zobaczyć twarzą w twarz. a wszelkie osobiste kontakty można
włożyć do filmów o 007. :)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-11 22:23:25
Autor: u2
[...]

Mylisz się, Gałganow działał aktywnie w latach 90-tych ub. wieku i
bratał się z czołowymi polskimi osobistościami.

A teraz nie mają nawet wstydu. Wydali wyrok na pilotów i ś.p. Prezydenta
już w dniu zamachu 10 kwietnia. Powtarzają te wersje do znudzenia w
merdiach. Sądzisz, że Polacy są tak głupi, aby wierzyć im ? :)

Data: 2010-09-11 22:37:20
Autor: Marek Czaplicki
u2 w sob wrzesień 11 2010 22:23 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

Mylisz się, Gałganow działał aktywnie w latach 90-tych ub. wieku i
bratał się z czołowymi polskimi osobistościami.
chodzi Ci o tego od "wakacji z agentem"?
A teraz nie mają nawet wstydu. Wydali wyrok na pilotów i ś.p. Prezydenta
już w dniu zamachu 10 kwietnia. Powtarzają te wersje do znudzenia w
merdiach. Sądzisz, że Polacy są tak głupi, aby wierzyć im ? :)
jak do tej pory nie ma wyroku niezawisłego sądu. a co do stwierdzeń różnych
ludzi to dla mnie nie ma znaczenia czy coś mówi jakiś tam premier,
prezydent czy prezes partii. jeżeli jego słowa będą miały w uzasadnieniu
twarde dowody wtedy będę mógł stwierdzić czy ktoś mówi prawdę czy tylko
buja w obłokach.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-11 23:16:08
Autor: u2
> [...]

prezydent czy prezes partii. jeżeli jego słowa będą miały w uzasadnieniu
twarde dowody wtedy będę mógł stwierdzić czy ktoś mówi prawdę czy tylko

Twarde dowody czyli wrak samolotu, czarne skrzynki są w rękach ruskich i
im zależy aby te twarde dowody zniszczyć. Inne dowody również zadeptano,
zniszczono itd. Protokołów sekcji zwłok nie ma do dzisiaj.

Pomijając typową dla specsłużb dezinformację widać ich celowe działania,
aby śledztwo wykazało winę pilotów oraz ś.p. Prezydenta.

Data: 2010-09-11 21:32:45
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Premier Tusk a służby specjalne
> [...]
prezesa z Rosjanami jest film umieszczony na kanale You Tube.
-- 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Oto wypowiedź Donalda Tuska z października 2009 w/s "afery hazardowej"
(http://www.youtube.com/watch?v=DM2bG6kPArE&feature=player_embedded ):
  "Nie może być tak, by służby specjalne miały ponadstandardowy wpływ na wybór najwyższych władz państwowych"

Charakterystyczne jest tu słowo "ponadstandardowy" - znaczy się że ze "standardowym" Donald Tusk się godzi (może musi?).

Data: 2010-09-11 21:15:30
Autor: Kaczysta

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c8bc85b$0$27025$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Prorok jakiś czy co?
AZ

Data: 2010-09-12 09:43:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4c8bd555$0$27042$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czy ty ćwoku, przeczytałeś ten link? Przypuszczam, że nie!

Data: 2010-09-11 20:24:24
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Kto mnie objaśni?
[...]

Chodzi zapewne o katastrofę pod Smoleńskiem.
Kto mnie objaśni, w jaki sposób ci politycy (i w ogóle rząd) przyczynili się do tej katastrofy? Jaki był mechanizm?

Nie czytuję mądrych gazet, nie oglądam mądrych audycji w TV i żadne skonkretyzowane zarzuty do mnie nie dotarły (poza "morakną odpowiedzialnością"). --

Data: 2010-09-11 20:26:30
Autor: u2
Kto mnie objaśni?
W dniu 2010-09-11 20:24, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
Nie czytuję mądrych gazet, nie oglądam mądrych audycji w TV i żadne skonkretyzowane zarzuty do mnie nie dotarły

Czyli jesteś typowym wyborcą pełobandy z ZK :)

Data: 2010-09-11 20:30:00
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Kto mnie objaśni?
W dniu 2010-09-11 20:24, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
> Nie czytuję mądrych gazet, nie oglądam mądrych audycji w TV i żadne > skonkretyzowane zarzuty do mnie nie dotarły Czyli jesteś typowym wyborcą pełobandy z ZK :)

No i proszę - zamiast objaśnienia jakieś ... diabli wiedzą co.
Żeby chociaż napisał co to jest to ZK.

Data: 2010-09-11 20:32:01
Autor: u2
Kto mnie objaśni?
W dniu 2010-09-11 20:30, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
Czyli jesteś typowym wyborcą pełobandy z ZK :)
No i proszę - zamiast objaśnienia jakieś ... diabli wiedzą co.
Żeby chociaż napisał co to jest to ZK.

To jest coś takiego skąd nadajesz :)

Data: 2010-09-11 20:41:26
Autor: pluton
Kto mnie objaśni?
Kto mnie objaśni, w jaki sposób ci politycy (i w ogóle rząd) przyczynili
się do
tej katastrofy? Jaki był mechanizm?

To potrafi objasnic tylko ten wariat. Ma do tego specjalną logikę,
której inni nie rozumieją.

Nullification

Data: 2010-09-11 22:08:55
Autor: mastodont
Kto mnie objaśni?
Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7d75.0000005b.4c8bc958newsgate.onet.pl...
[...]

Uprzejmie donoszę, że w/wym osobnicy, poprzez natężenie nieżyczliwych myśli w stosunku do Najjaśniejszego Nam Panującego śp. Lecha Katastrofińskiego przyczyniły się walnie do powstania odpowiedniego ciśnienia czynnika PSI, który to przygniótł samolot do ziemi. Osobnicy Ci również wchodząc w układ z Ciemną Stroną Mocy - Rosją - mentalnie i telepatycznie doprowadzili do przesunięcia płyty lotniska o paredziesiąt metrów na parę minut przed lądowaniem. Należy ich również podejrzewać o czynny udział w tajnych badaniach mających na celu wyhodowanie brzozy w otulinie tytanowej, posadzonej przed lotniskiem 7 kwietnia (i rosnącej po genetycznym zmodyfikowaniu 1 metr dziennie) co  przyczyniło się do utraty skrzydła. Nieprawdą natomiast jest, iż to wybujałe ego NNP śp. Prezydenta zmieniło środek ciężkości samolotu, kiedy NNP śp. Zmarły nachyliwszy się, odstawiał tzw. "małpkę", co spowodowało ostre pikowanie w dół.

--
www.polityczni.eu

Data: 2010-09-11 23:34:56
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Dziękuję

> [...]

Uprzejmie donoszę, że w/wym osobnicy, poprzez natężenie nieżyczliwych myśli w stosunku do Najjaśniejszego Nam Panującego śp. Lecha Katastrofińskiego przyczyniły się walnie do powstania odpowiedniego ciśnienia czynnika PSI, który to przygniótł samolot do ziemi. Osobnicy Ci również wchodząc w układ z Ciemną Stroną Mocy - Rosją - mentalnie i telepatycznie doprowadzili do przesunięcia płyty lotniska o paredziesiąt metrów na parę minut przed lądowaniem. Należy ich również podejrzewać o czynny udział w tajnych badaniach mających na celu wyhodowanie brzozy w otulinie tytanowej, posadzonej przed lotniskiem 7 kwietnia (i rosnącej po genetycznym zmodyfikowaniu 1 metr dziennie) co  przyczyniło się do utraty skrzydła. Nieprawdą natomiast jest, iż to wybujałe ego NNP śp. Prezydenta zmieniło środek ciężkości samolotu, kiedy NNP śp. Zmarły nachyliwszy się, odstawiał tzw. "małpkę", co spowodowało ostre pikowanie w dół.

No, nareszcie jakieś konkrety, Dziękuję.
Myślałem że było podobnie jak w przypadku prezydenta Narutowicza, tzn niechętne prezydentowi Kaczyńskiemu wypowiedzi skłoniły jakiegoś (dotąd  niezidentyfikowanego) opętanego tą niechęcią osobnika do sabotażu w tym samolocie bądź przy lotnisku.

Data: 2010-09-12 01:04:48
Autor: Antenka
On 11 Wrz, 19:41, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Panie Jarosławie, proszę załadować ich wszystkich do jakiegoś tupola,
a wcześniej pogadać z Władimirem P. No! I problem z głowy! ;-)
Putin potrafi! :D

Antenka

Oto lista polityków, którzy powinni zniknąć