Oto nowa gwiazda PiS: Kobieta zwana rottweilerem (ZOBACZ)

Data: 2009-05-12 21:55:59
Autor: Piotr
Oto nowa gwiazda PiS: Kobieta zwana rottweilerem (ZOBACZ)
Dnia Tue, 12 May 2009 21:17:06 +0200, boukun napisał(a):

Dziś o posłance Wróbel i jej niepowtarzalnym stylu

pisze dziennik "Polska":

No i co wałkun? To dobrze, nijak, źle?
Myślisz ćwoku, że nie mamy tu swoich przeglądarek internetowych?
To grupa dyskusyjna, a nie szkółka paściarzy.
Piotr

Data: 2009-05-12 22:09:10
Autor: boukun

pisze dziennik "Polska":

No i co wałkun? To dobrze, nijak, źle?
Myślisz ćwoku, że nie mamy tu swoich przeglądarek internetowych?
To grupa dyskusyjna, a nie szkółka paściarzy.
Piotr

Prymitywie z koziej wólki, gdybym był takim tłukiem jak ty, to bym się co rusz
ciebie o to czepiał. A tak, zacytowałem ciekawy artykuł z pardonu w przerwie od
moich przemysleń i zwisam mi, co jakiś Volks-cieć pastuje na grupy...

Idź sobie trutniu z kundlem pogadaj i poszczekajcie razem w wioskowym stylu "Ten
taki mocno kapuściany...? Buraczany...? Czosnkowy...?
Aaa, warzywny!".

Nie zmuszaj mnie,  bym sie zniżał do waszego poziomu. Możesz nie odpowiadać
tłuku, idę zjeść kolację.

boukun

Data: 2009-05-12 22:47:40
Autor: rAzor
Użytkownik boukun napisał:
..... zacytowałem ciekawy artykuł z pardonu w
przerwie od moich przemysleń

:-P

Data: 2009-05-13 18:20:42
Autor: Vic
Oto nowa gwiazda PiS: Kobieta zwana rottweilerem (ZOBACZ)
boukun wrote:
IdĹş sobie trutniu z kundlem pogadaj i poszczekajcie razem w wioskowym stylu "Ten
taki mocno kapuściany...? Buraczany...? Czosnkowy...?
Aaa, warzywny!".

Tez mnie niezwykle bawia te rolniczo-dzialkowe gierki slowne :)
Moze oni sa tajnymi agentami wplywu "Przegladu Dzialkowca" albo "Rolniczego Tygodnia"?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Oto nowa gwiazda PiS: Kobieta zwana rottweilerem (ZOBACZ)