Oto po co potrzebują monitoringu!

Data: 2013-09-02 12:47:30
Autor: kogutek444
Oto po co potrzebują monitoringu!
W dniu poniedziałek, 2 września 2013 19:46:32 UTC+2 użytkownik Krzysztof 45 napisał:
To po to ustawiono tysiące kamer w miastach? Żeby gnębić kierowców i nabijać kasę państwu? Okazuje się, że policja wystawia mandaty na podstawie... zapisów z monitoringu. Jacek Czyż - warszawski taksówkarz przekonał się o tym na własnej skórze.

Ma zapłacić 450 zł mandatu i wlepiono mu 6 punktów karnych, bo nagrano, jak zawraca na linii ciągłej o godzinie 5 nad ranem - To jeszcze gorsze jak fotoradary. Myślałem, że monitoring ma służyć poprawie bezpieczeństwa, a nie wyciąganiu pieniędzy od kierowców - mówi Czyż.

Blady świt, pusta droga, zero zagrożenia dla innych. Chcesz sobie skrócić drogę, skręcić pod zakaz, zawrócić na ciągłej? Nawet jeśli w pobliżu nie ma policyjnego wozu, możesz mieć kłopoty. Bo każdy nierozważny ruch kierowcy śledzą... miejskie kamery. I niestety ktoś te taśmy skrzętnie przegląda, szukając jeleni.

http://www.wykop.pl/ramka/1636020/oto-po-co-potrzebuja-monitoringu-wielka-lapanka-kierowcow/

-- Krzysiek

A czy do kurwy nędzy tam wolno było zawracać. Jak by dostał mandat za to że wolno było zawracać i zawrócił to bym napisał że chuje siedzą w tym monitoringu. A tak mogę napisać że robią dobrą robotę. Tak wiem piąta rano i nie ma ruchu. To czy mi wolno we wtorek o 19 komuś łeb upierdolić?

Data: 2013-09-02 21:53:36
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-09-02 21:47, kogutek444@gmail.com pisze:

To czy mi wolno we wtorek o 19 komuś łeb
upierdolić?

Sam się wpierw w swój łeb pierdolnij o ile nie jest za późno.

--
Krzysiek

Data: 2013-09-02 22:05:33
Autor: PlaMa
W dniu 2013-09-02 21:53, Krzysztof 45 pisze:

To czy mi wolno we wtorek o 19 komuś łeb
upierdolić?
Sam się wpierw w swój łeb pierdolnij o ile nie jest za późno.

To prostak ale ma trochę racji. O 5 rano można np. przejeżdżać na czerwonym świetle? Nie wiem czy ten mandat i punkty to max czy min za takie wykroczenie. Jeśli nie min. to bym szedł do sądu i tłumaczył okoliczności łagodzące sędziemu.

Data: 2013-09-02 22:14:13
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-09-02 22:05, PlaMa pisze:

 O 5 rano można np. przejeżdżać na
czerwonym świetle? Nie wiem czy ten mandat i punkty to max czy min za
takie wykroczenie. Jeśli nie min. to bym szedł do sądu i tłumaczył
okoliczności łagodzące sędziemu.

Nie w tym rzecz.
To pokazuje do czego są zdolni by kasę wyrwać.
To jest adekwatne do mojego chodnika obok domu. Chodnik szeroki na cztery metry, od 30 lat auta tam stawały i nikomu nie przeszkadzały. Od niecałego roku SM blokady zakłada.
--
Krzysiek

Data: 2013-09-05 20:37:41
Autor: m4rkiz
"PlaMa" <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl> wrote in message news:5224ef90$0$1259$65785112news.neostrada.pl...
[...]

a czy jest *sens* kazac kierowcom i pieszym stac na swiatlach o 5 rano?

tak na oko w 99 ze 100 przypadkow nie, a znam niejedno miejsce gdzie
stac trzeba mimo ze nie ma to najmniejszego sensu (w tym miejsce gdzie
jest skret z dwupasmowki w jednokierunkowa w lewo i stoi sie na prawym
pasie cholera wie po co przez blisko 2 minuty...)

Data: 2013-09-02 22:00:38
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail kogutek444@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

To czy mi wolno we wtorek o 19 komuś łeb upierdolić?

A co? We wtorek potrafisz tak upierdolić łeb zeby nikomu krzuwdy nie zrobic?

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2013-09-02 15:57:29
Autor: kogutek444
W dniu wtorek, 3 września 2013 00:00:38 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

i wąglika  probóweczkę. Raz, dwa, trzy, dziś Allacha spotkasz  Ty !

Nie wkurwia Cie jak ktoś na chama się wpycha, pójdzie do żabki i na awaryjnych zostawia samochód pod sklepem, zaparkuje tak że karny chuj za parkowanie to za mało? To jest efekt rozbestwienia bo nikt nie pilnuje.. Jak by nikt nie pilnował  upierdalania łbów to co chwila na chodniku by jakiś leżał. Ktoś napisał że w takiej sytuacji to upomnienie by się należało. Jest taka kara. Ale można ją stosować jak wszyscy albo prawie wszyscy są wytresowani. I nagle ktoś zrobi coś co nikomu nie zagraża albo zagraża ale w minimalnym stopniu. I najważniejsze. To nie może być celowe i zamierzone działanie tylko pomyłka, nieuwaga itp. Ktoś opisał sytuację. W innym kraju kobieta wjechała w jednokierunkową pod prąd. Ichnia policja jej pomogła. Ale daję sobie kutasa w talarki pociąć ze jak by taki numer odwalił tamtejszy taksówkarz żeby sobie drogę do klienta skrócić to nie byli by tacy mili.

Data: 2013-09-03 07:00:46
Autor: Budzik
> [...]

daję sobie kutasa w talarki pociąć ze jak by taki numer odwalił
tamtejszy taksówkarz żeby sobie drogę do klienta skrócić to nie byli

Spróbuje krótko odpowiedzieć, chociaz mam wrażenie, ze troche poranny bełkot ci wyszedł.

Jak zawsze w życiu - trzeba mieć wyczucie.
Więc zgadzam sie z Tobą, ze policja tego wyczucia nie ma i bardzo czesto interweniuje nie tam gdzie powinna.

--
Pozdrawia... Budzik
Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

Data: 2013-09-03 08:48:49
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Mon, 2 Sep 2013 15:57:29 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com napisał(a):

Nie wkurwia Cie jak ktoś na chama się wpycha, pójdzie do żabki i na awaryjnych zostawia samochód pod sklepem, zaparkuje tak że karny chuj za parkowanie to za mało?

Irytuje. Bo mi jakoś utrudnia życie, podobnie jak drób piszący bez
zawijania wierszy. To, że ktoś bladym świtem na pustej drodze zawróci na
ciągłej, w niczym mi nie przeszkadza.

Data: 2013-09-03 18:51:00
Autor: John Kołalsky
Oto po co potrzebują monitoringu!

Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid>

.. .Bo mi jakoś utrudnia życie, podobnie jak drób piszący bez
zawijania wierszy.

To korzyść  a nie utrudnienie

Oto po co potrzebują monitoringu!