Oto po co potrzebujÄ… monitoringu!

Data: 2013-09-02 19:59:36
Autor: pepe
Oto po co potrzebujÄ… monitoringu!

Ma zapłacić 450 zł mandatu i wlepiono mu 6 punktów karnych, bo nagrano,
jak zawraca na linii ciągłej o godzinie 5 nad ranem – To jeszcze gorsze
jak fotoradary. Myślałem, że monitoring ma służyć poprawie
bezpieczeństwa, a nie wyciąganiu pieniędzy od kierowców – mówi Czyż.

każdy może zrobić ci zdjęcie jak popełniasz wykroczenie,zgłosić to a dostaniesz mandat, wystarczy spełnić kilka warunków

najlepsze do tego są samochodowe rejestratory trasy, policji nigdy nie będzie wszędzie i dlatego tworzenie nowych przepisów nakazów zakazów niewiele zmienia

Data: 2013-09-02 20:20:18
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-09-02 19:59, pepe pisze:

każdy może zrobić ci zdjęcie jak popełniasz wykroczenie,zgłosić to a
dostaniesz mandat, wystarczy spełnić kilka warunków

najlepsze do tego sÄ… samochodowe rejestratory trasy, policji nigdy nie
będzie wszędzie i dlatego tworzenie nowych przepisów nakazów zakazów
niewiele zmienia

Wszystko się zgadza. Ale dajmy żyć.
Jak ci zrobią włam do auta itp. to nie doprosisz sie nagrania z monitoringu. Ale jak o świcie zrobisz na pustej drodze parola po ciągłej to zaraz psiarnia się o tym dowiaduje. To prywatna inicjatywa przeglądania godzin nagrania, czy inicjatywa odgórna bo fotoradary nie wyrabiają normy?
--
Krzysiek

Data: 2013-09-02 21:38:24
Autor: Marcin N
[...]

Otóż to. Potrzebny jest ŚWIADEK! Sam zapis z kamery przecież nie wystarczy. Teraz wystarcz?

--
MN

Data: 2013-09-02 12:49:00
Autor: kogutek444
Oto po co potrzebuj± monitoringu!
W dniu poniedziałek, 2 wrze¶nia 2013 21:38:24 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

> każdy może zrobić ci zdjęcie jak popełniasz wykroczenie,zgłosić to a

> dostaniesz mandat, wystarczy spełnić kilka warunków

Otóż to. Potrzebny jest ¦WIADEK! Sam zapis z kamery przecież nie wystarczy. Teraz wystarcz?

-- MN

I jeszcze legalizacja oczu tego co zobaczył na monitoringu.

Data: 2013-09-02 23:55:15
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 2 Sep 2013, Marcin N wrote:

Otóż to. Potrzebny jest ¦WIADEK! Sam zapis z kamery przecież nie wystarczy. Teraz wystarcz?

  Tak. Dla s±du, bo jak dla policji to można mieć w±tpliwo¶ci, sam
nie wiem. Sytuacji obwinionego to nie zmieni, jak przejdzie się
przymusowo dodatkowo do s±du.
  Jest ¶wiadek, zezna, że kamera była ustawiona jak trzeba, nikt przy
niej nie manipulował itede.

  Chyba miałe¶ na my¶li porównanie z ANONIMOWO udostępnionym nagraniem,
kiedy nie ma kogo wsadzić jak wyjdzie że jest zmanipulowane :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-09-04 19:49:39
Autor: John Kołalsky
Oto po co potrzebuj± monitoringu!

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl>

[...]

....to nadal ¶wiadka nie będzie tylko zapis monitoringu

Data: 2013-09-05 10:07:58
Autor: Marcin N
Oto po co potrzebuj± monitoringu!

  Chyba miałe¶ na my¶li porównanie z ANONIMOWO udostępnionym nagraniem,
kiedy nie ma kogo wsadzić jak wyjdzie że jest zmanipulowane :>

Nie wiem do końca, co miałem na my¶li... Naczytałem się jednak, że NIEANONIMOWO wysłany film czy zdjęcie z wykroczenia drogowego było zawsze niewystarczaj±ce (np. złe parkowanie). Zawsze domagali się ¶wiadka zdarzenia.

W przypadku kamer monitoringu - samo nagranie samochodu łami±cego przepisy niewiele da. Trzeba przecież wskazać uprawnionych do kierowania i mieć dowód, że ten konkretny kierował. Je¶li taksówkarz się nie przyzna i powie, że uprawniony był on i kolega - to sprawa do umorzenia.

--
MN

Oto po co potrzebujÄ… monitoringu!