Oto po co potrzebują monitoringu!

Data: 2013-09-02 22:39:52
Autor: Jacek
Oto po co potrzebują monitoringu!
W dniu 2013-09-02 19:46, Krzysztof 45 pisze:
Blady świt, pusta droga, zero zagrożenia dla innych.
Absolutnie się nie zgadzam z tymi, którzy piszą, że jak linia to już świętość, nawet bladym świtem, jak nikogo na drodze.
Trzeba rozróżnić stosowanie prawa od tresury obywatela, a tu był przypadek, gdzie zastosowano literę prawa, ale ducha zgwałcono - tresura w czystej postaci. Prawo ma służyć obywatelom, a nie być maszynką do zarabiania na mandatach.
Jacek

Data: 2013-09-02 13:46:59
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 2 września 2013 22:39:52 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]

Trzeba rozróżnić stosowanie prawa od tresury obywatela, a tu był przypadek, gdzie zastosowano literę prawa, ale ducha zgwałcono - tresura w czystej postaci. Prawo ma służyć obywatelom, a nie być maszynką do zarabiania na mandatach.

Może służy obywatelom. Może gostek miał 22 punkty i teraz mu zabiorą PJ i jednego pirata będzie mniej przez jakiś czas.

Data: 2013-09-03 07:22:09
Autor: z
W dniu 2013-09-02 22:46, kogutek444@gmail.com pisze:

Może służy obywatelom. Może gostek miał 22 punkty i teraz mu zabiorą PJ i jednego pirata będzie mniej przez jakiś czas.

A może zapłaci mandat i nie starczy mu na jedzenie dal dzieci? :-) wiem po bandzie. :-)
Ale realniej:
A może te kilka złotych spowoduje lawinę zadłużenia (takie życie) nie spłaci raty kredytu, bank zażąda natychmiastowej spłaty, będzie musiał zamknąć działalność gospodarczą i pójść na bezrobocie, zasiłki rodzinne... Pisać dalej o potencjalnych złych skutkach dla społeczeństwa?)  :-)
Dlatego daruj sobie takie wydumane teksty zwłaszcza w tym konkretnym przypadku :-)

Data: 2013-09-03 08:06:58
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-09-03 07:22, z pisze:
[...]

Realniej to przepisy obowiązują całą dobę, a nie wtedy, kiedy
kogoś złapią.

Dlatego daruj sobie takie wydumane teksty zwłaszcza w tym konkretnym
przypadku :-)

Dorabianie ideologii jak widzę dobrze Ci idzie:>

Data: 2013-09-03 08:51:57
Autor: z
W dniu 2013-09-03 08:06, Artur Maśląg pisze:
Dorabianie ideologii jak widzę dobrze Ci idzie:>

Po prostu sprzeciwiam się ideologii wykluczającej duch prawa i zatrudniającej do wykonywania tego prawa księgowych.
Moje podatki płacę również za DUCH. :-)
Ideologia? Tak. Wynikająca z założeń.
Wiem... Teraz są modne rewolty o 180 od programów, idei, obietnic.

Data: 2013-09-03 09:25:33
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-09-03 08:51, z pisze:
W dniu 2013-09-03 08:06, Artur Maśląg pisze:
Dorabianie ideologii jak widzę dobrze Ci idzie:>

Po prostu sprzeciwiam się ideologii wykluczającej duch prawa i
zatrudniającej do wykonywania tego prawa księgowych.

I z braku faktów wymyślasz niestworzone historie, by tylko
pasowały do twojej wymyślonej ideologii :>

Data: 2013-09-03 10:49:13
Autor: z
W dniu 2013-09-03 09:25, Artur Maśląg pisze:

I z braku faktów wymyślasz niestworzone historie, by tylko
pasowały do twojej wymyślonej ideologii :>

Nie wiem czy zauważyłeś ale odpowiedziałem na takie zdanie:
"Może służy obywatelom. Może gostek miał 22 punkty i teraz mu zabiorą PJ i jednego pirata będzie mniej przez jakiś czas."
Tak samo "mądre" jak moja "ideologia"

"Piraci do łagrów a od razu będzie bezpieczniej i nam się o połowę zwiększy przestrzeń życiowa"
To jest dopiero popaprana ideologia.
Mam zacytować sławne słowa premiera czy się zlitować? :-)

Data: 2013-09-03 04:27:29
Autor: kogutek444
W dniu wtorek, 3 września 2013 10:49:13 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

To jest dopiero popaprana ideologia.

Mam zacytować sławne słowa premiera czy się zlitować? :-)

Weź pomyśl jak potrafisz a nie pierdol głupoty. PJ to rodzaj przywileju. Nie dostaje się go z urodzenia tylko trzeba się o nie postarać. Warunkiem posiadania jest bezwzględne trzymanie się pewnych ściśle określonych zasad. Można te zasady złamać świadomie i nieświadomie. Taksówkarz nie powinien świadomie łamać tych zasad. A tak przy okazji. Spora część taksówkarzy to policjanci na emeryturach. Może ten co go złapali trzy tygodnie temu suszył z za krzaków. Jak by go złapali koledzy to by się wykpił. Oni maja taką zasadę że swoich jak nie trzeba to nie ruszają. A durna maszyna o tym nie wie i go sfilmowała. Jak by to był były funkcjonariusz z drogówki. Taki co suszył z za krzaków też byś go żałował? Tego typu wykroczenia popełniają ludzie którym się wydaje że są bezkarni.

Data: 2013-09-03 14:09:38
Autor: z
W dniu 2013-09-03 13:27, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]
ciach

I tu dochodzimy do styku praw obywatelskich (bezsensowne obwarowania niby dla bezpieczeństwa)
Służby dla dobra obywateli (prewencji, upłynnienia ruchu i zwykłego ludzkiego ułatwiania sobie życia jeśli się nie wadzi innym)
Bezwzględnego fiskalizmu i darcia kasy bo w budżecie dziura, bo przełożony kazał, bo tak najłatwiej, wyrobić normę...
Myślisz że proporcje nie są zachwiane? Tak jest dobrze?
W takim razie poprzednia ta zła, znienawidzona, oszołomska władza pasuje jak ulał :-)

Data: 2013-09-03 11:33:18
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-09-03 10:49, z pisze:
[...]

Nie, to jest całkiem sensowne, w przeciwieństwie do twoich wymysłów.
Ze szczególnym uwzględnieniem faktu, że jak ktoś ma 22 punkty to się
powinien pilnować, a nie dalej pokazywać jaki ma stosunek do prawa
i zasad, które wszystkich obowiązują. A jak ktoś uważa, że dla
swojej wygody potraktuje sobie pewne kwestie dość wybiórczo to
nie niech płacze, że został przyłapany tylko grzecznie płaci.

Data: 2013-09-03 17:28:17
Autor: J.F
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości
W dniu 2013-09-03 10:49, z pisze:
[...]

Wszystkich obowiazuja, ale malo kto przestrzega :-)

A 22 pkt ... dawniej nie oplacalo sie pilnowac, teraz trudno powiedziec, w przyszlosci moze byc gorzej :-)

A jak ktoś uważa, że dla
swojej wygody potraktuje sobie pewne kwestie dość wybiórczo to
nie niech płacze, że został przyłapany tylko grzecznie płaci.

I po to ma placic podatki zeby mu mandat bylo latwiej wstawic ?
A zainstalowaliby kamery na osiedlowej ulicy i pochwalili ilu nocnych zlodziei zlapali :-P

J.

Data: 2013-09-03 18:16:15
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-09-03 10:49, z pisze:
[...]

Większość przestrzega.

A 22 pkt ... dawniej nie oplacalo sie pilnowac, teraz trudno powiedziec,
w przyszlosci moze byc gorzej :-)

A komu to się nie opłacało pilnować?

[...]

Cóż, jego problem, mógł na ciągłej nie zwracać.

A zainstalowaliby kamery na osiedlowej ulicy i pochwalili ilu nocnych
zlodziei zlapali :-P

Instalują, złodziei łapią...

Data: 2013-09-04 11:48:01
Autor: tᴏ
Artur Maśląg wrote:

A jak ktoś uważa, że dla swojej wygody potraktuje sobie pewne kwestie
dość wybiórczo to nie niech płacze, że został przyłapany tylko grzecznie
płaci.

Prawda jest taka, że gdyby tam ruch był całą dobę taki jak w nocy, to by tam nie było ciągłej. Niestety póki co nie da się namalować pasów w taki sposób, żeby znikały w nocy. Szkodliwość zawracania na ciągłej czy zakazie w nocy jest w 99% dokładnie ŻADNA, a istnienie tego zakazu to li tylko pochodna niedostatków obecnej technologii. Karanie kogoś za to to idiotyzm. Niech lepiej pilnują zbirów i meneli łażących po nocy, niszczących mienie i zaczepiających normalnych ludzi.

Ale Ty widzę nadal reprezentujesz moralność "znajdźcie mi człowieka, to paragraf się znajdzie".

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-09-04 16:22:22
Autor: John Kołalsky
Oto po co potrzebują monitoringu!

UĹźytkownik "t?"

Artur Maśląg wrote:

[...]

Lepiej .... dla nich łapać frajerów z tablicami rejestracyjnymi.

Ale Ty widzę nadal reprezentujesz moralność "znajdźcie mi człowieka, to
paragraf się znajdzie".

Zwykła głupota

Data: 2013-09-03 08:11:01
Autor: Marcin N
Oto po co potrzebują monitoringu!
W dniu 2013-09-03 07:22, z pisze:

:-)
:-)
:-)
:-)

Rozumiem, że masz kompleksy, ale jeśli dyskutujesz z kimś, to nie stawiaj co chwilę tych idiotycznych "buziek". Albo masz swoje zdanie, albo nie.

--
MN

Data: 2013-09-03 08:54:59
Autor: z
W dniu 2013-09-03 08:11, Marcin N pisze:

Rozumiem, że masz kompleksy, ale jeśli dyskutujesz z kimś, to nie
stawiaj co chwilę tych idiotycznych "buziek". Albo masz swoje zdanie,
albo nie.

Na razie wolę się śmiać i wyśmiewać to co bałwany u "wadzy" wyprawiają.
Mam nadzieję, że drugiej opcji nie będzie :-)

Data: 2013-09-03 09:15:09
Autor: RoMan Mandziejewicz
Oto po co potrzebują monitoringu!
Hello z,

Tuesday, September 3, 2013, 8:54:59 AM, you wrote:

[...]

Strasznie dużo zioła musisz palić, że tak chichoczesz co chwilę...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-09-03 13:06:48
Autor: z
Oto po co potrzebują monitoringu!
Strasznie dużo zioła musisz palić, że tak chichoczesz co chwilę...

A nie jest z czego? Wystarczy się rozejrzeć. O otwieraniu telewizorni nie wspominając. Normalnie kabaret. Nawet minister finansów robi za błazna :-)

Data: 2013-09-03 14:02:07
Autor: RoMan Mandziejewicz
[...]

Zdecydowanie powinieneś ograniczyć zioło, bo nic do śmiechu tu nie ma.
Jest poważnie źle.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-09-03 14:10:33
Autor: z
Oto po co potrzebują monitoringu!
Zdecydowanie powinieneś ograniczyć zioło, bo nic do śmiechu tu nie ma.
Jest poważnie źle.

Nareszcie zadziałało ;-)

Data: 2013-09-02 23:23:08
Autor: megrims
[...]