Oto po co potrzebujÄ… monitoringu!

Data: 2013-09-03 18:30:01
Autor: Shrek
Oto po co potrzebujÄ… monitoringu!
On 2013-09-02 19:46, Krzysztof 45 wrote:

Blady świt, pusta droga, zero zagrożenia dla innych. Chcesz sobie
skrócić drogę, skręcić pod zakaz, zawrócić na ciągłej? Nawet jeśli w
pobliżu nie ma policyjnego wozu, możesz mieć kłopoty. Bo każdy
nierozważny ruch kierowcy śledzą... miejskie kamery. I niestety ktoś te
taśmy skrzętnie przegląda, szukając jeleni.

http://www.wykop.pl/ramka/1636020/oto-po-co-potrzebuja-monitoringu-wielka-lapanka-kierowcow/

Już kilka razy pisałem. Kwestia czasu kiedy masowo zaczną wysyłać wezwania za nie zatrzymanie się do zera na zielonej strzałce.

Shrek.

Data: 2013-09-03 16:07:36
Autor: kogutek444
Oto po co potrzebuj± monitoringu!
On 2013-09-02 19:46, Krzysztof 45 wrote:

> Blady ¶wit, pusta droga, zero zagrożenia dla innych. Chcesz sobie

> skrócić drogę, skręcić pod zakaz, zawrócić na ci±głej? Nawet je¶li w

> pobliżu nie ma policyjnego wozu, możesz mieć kłopoty. Bo każdy

> nierozważny ruch kierowcy ¶ledz±... miejskie kamery. I niestety kto¶ te

> ta¶my skrzętnie przegl±da, szukaj±c jeleni.

> http://www.wykop.pl/ramka/1636020/oto-po-co-potrzebuja-monitoringu-wielka-lapanka-kierowcow/

Już kilka razy pisałem. Kwestia czasu kiedy masowo zaczn± wysyłać wezwania za nie zatrzymanie się do zera na zielonej strzałce.

Shrek.

W Łodzi trwaj± prace, na razie teoretyczne, żeby wprowadzić monitoring niektórych skrzyżowań w ¶ródmie¶ciu. Ma to być na modłę londyńsk±. jak wjechał na skrzyżowanie i z niego nie zjechał w czasie trwania zielonego to ma przejebane. Na razie kombinuj± jak obej¶ć brak sygnalizatora za skrzyżowaniem.

Data: 2013-09-03 19:15:48
Autor: John Kołalsky
Oto po co potrzebujÄ… monitoringu!

UĹĽytkownik "Shrek" <1@wp.pl>

[...]

Wystarczy zlikwidować tablice rejestracyjne

Oto po co potrzebujÄ… monitoringu!