Oto potęga Rosji. Jedna salwa tego okrętu może zmieść cały kraj

Data: 2014-03-12 12:21:57
Autor: boukun
Oto potęga Rosji. Jedna salwa tego okrętu może zmieść cały kraj
Na tym nie koniec. Moskiewski arsenał jest coraz bardziej imponujący

Rosyjski arsenał wojenny jest coraz bardziej imponujący

Rosyjski arsenał wojenny to nie tylko imponująca paleta pocisków balistycznych do przenoszenia głowic nuklearnych. W ostatnich kilkunastu latach Moskwa notuje skokowe przyrosty w wydatkach na zbrojenia. Dość powiedzieć, że w ciągu ostatniej dekady nakłady na tym polu się podwoiły.

Wraz ze zwiększeniem strumienia gotówki pojawił się sprzęt, który coraz częściej nie ustępuje zachodnim odpowiednikom. Niektóre z nowych nabytków już zdążyły udowodnić swoją wartość na polu bitwy.

Mimo kryzysu na światowych rynkach finansowych, Moskwa ani myśli zwalniać tempa i chce utrzymać dynamiczny wzrost wydatków na wojsko w kolejnych latach. Planowane są także projekty zbrojeniowe najnowszych generacji. My przedstawiamy to, czym Rosja może pochwalić się już teraz i co może wykorzystywać w ewentualnych konfliktach, również w tym na Krymie.

http://wiadomosci.wp.pl/gid,16464116,kat,355,title,Najnowoczesniejsza-bron-Rosji,galeria.html

Data: 2014-03-12 18:07:44
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:lfpg0k$746$1speranza.aioe.org...
Na tym nie koniec. Moskiewski arsenał jest coraz bardziej imponujący

Rosyjski arsenał wojenny jest coraz bardziej imponujący

Hitler też imponował ilością broni. Co ci imponuje w tej sowieckij maszynie do zabijania?

MW

Data: 2014-03-12 20:10:11
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-12 12:21, boukun pisze:
Na tym nie koniec. Moskiewski arsenał jest coraz bardziej imponujący

Rosyjski arsenał wojenny jest coraz bardziej imponujący

Ale co my Polska, my Polacy mamy za interes robić sobie wroga z tak potężnego kraju, wroga z naszych braci Słowian?

Data: 2014-03-12 15:08:17
Autor: khanula
W dniu środa, 12 marca 2014 20:10:11 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

Ale co my Polska, my Polacy mamy za interes robić sobie wroga z tak potężnego kraju, wroga z naszych braci Słowian?

ci "bracia" od kilku wiekow lupia Polske na prawo i lewo. jedynie w czasie krotkiego dwudziestolecia miedzywojennego i terez w wyniu czlonkowstwa w Polski w nato jakos udaje sie uniknac rosyjskich zakusow na polskie terytoria i na polska wlasnosc. obawiam sie jedynie ze jak im (ruskim) przyjdzie "kaprys" i wkrocza do Polski jak do siebie - a tak od dawna traktuja Polske, to cale nato i inni sojusznicy pogroza ruskim jadynie palcem, i schowaja glowy w piasek. ale jak narazie sprawy maja sie niezle. bo ich czyt, ruskich w Polsce nie ma. i tak trzymac! jadynie pierd...tym symapatykom komunizmu i piewca ideii lenina brac ruska kojarzy sie z braterstwem. jasne jak sie wezmie pod uwage rok 1920 albo Katyn te tej "milosci i braterstwa" doznalismy od ryskich skolko ugodno... (sic!

Data: 2014-03-12 23:09:05
Autor: boukun
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c1e0dc38-7433-4a54-804f-3a8e690e845agooglegroups.com...
> [...]

potężnego kraju, wroga z naszych braci Słowian?

ci "bracia" od kilku wiekow lupia Polske na prawo i lewo.
-- -- -- -- -- -- -- -- --

Od 30 lat łupi nas i okrada i niszczy wyłącznie okrągłostołowa banda złodzieji i sprzedawczyków...

boukun

Data: 2014-03-12 15:46:55
Autor: khanula
W dniu środa, 12 marca 2014 23:09:05 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Od 30 lat łupi nas i okrada i niszczy wyłącznie okrągłostołowa banda złodzieji i sprzedawczyków...

z czego ciebie okradli?

Data: 2014-03-12 23:59:10
Autor: boukun
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:205b570f-cd38-483a-80df-a3173ac72d7fgooglegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Od 30 lat łupi nas i okrada i niszczy wyłącznie okrągłostołowa banda złodzieji i

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Zaorali całą Polskę skuerwysyny, wszystkie zakłady pracy rozkradli i wyprzedali, cały majątek narodowy Polaków rozkradli, cały przemusł wyprzedali..., no i palili za sobą archiwa, żeby okraść mnie z kapitału początkowego...

boukun

Data: 2014-03-13 04:06:39
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 23:46 <khanula@gazeta.pl> pisze:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Od 30 lat łupi nas i okrada i niszczy wyłącznie okrągłostołowa banda  złodzieji i

Z rozumu.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-12 23:21:24
Autor: A. Filip
khanula@gazeta.pl pisze:
> [...]

braterstwem. jasne jak sie wezmie pod uwage rok 1920 albo Katyn te tej
"milosci i braterstwa" doznalismy od ryskich skolko ugodno... (sic!

Angole z Francuzikami mieli wojną *Stuletnią* i zamierzają się napierdalać do końca świata?  Hamerykanie przegoli angolską władzę a teraz zamiast wrogości UK jest ulubionym pudelkiem USA.

Chcesz promować "historycznie uzasadnioną podejrzliwość" w stosunku do Rosji?  BĂłg z tobą bo to *ma* sens moĹźe i większy niĹź podejrzliwość NiemcĂłw vel.  nazistĂłw.

Chcesz sugerować Ĺźe *musi* być wrogość na wieki?  IMHO Takie nie elastyczne podejście nie w interesie Polski.  MoĹźe tak wyjdzie ale lepiej sobie nie zamykać moĹźliwości wkopywaniem się w sytuacje bez drogi odwrotu.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Gość, który przyszedł na własnych nogach, nie zdobędzie szacunku. (Przysłowie ormiańskie)

Data: 2014-03-12 15:45:24
Autor: khanula
W dniu środa, 12 marca 2014 23:21:24 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
khanula@gazeta.pl pisze:

> [...]

Angole z Francuzikami mieli wojną *Stuletnią* i zamierzają się napierdalać do końca świata?  Hamerykanie przegoli angolską władzę a teraz zamiast wrogości UK jest ulubionym pudelkiem USA.

Chcesz promować "historycznie uzasadnioną podejrzliwość" w stosunku do Rosji?  Bóg z tobą bo to *ma* sens może i większy niż podejrzliwość Niemców vel.  nazistów.

Chcesz sugerować że *musi* być wrogość na wieki?  IMHO Takie nie elastyczne podejście nie w interesie Polski.  Może tak wyjdzie ale lepiej sobie nie zamykać możliwości wkopywaniem się w sytuacje bez drogi odwrotu.

nie o to chodzi co ja sugeruje. bo to nie ma zadnego znaczenia. wazniejsze jest ze od strony rosjan nie ma najmniejszego przejawu dobrej woli na pojednanie i obopolne dogadanie sie w imie wymazania niecheci i wrogosci miedzy obu narodami. w rosji nie ma nawet cienia demokracji, nawet cwiercdemokacji.. tam funkcionuje szeroko zakrojony autorytaryzm. czyli przecietny rosjanin mysli tak jak mu kaze przywodca. a aktualny kaze odnosc sie do polski i polakow z nieco zkamuflowana wrogoscia. zawsze rosjanie kochali sie z niemcami i obecnie rowniez. putin chenie rozmawia z merkelowa. wprawdzie ma w glebokim niepowazaniu to co ona mu gledzi, ale odbierze od niej tel. nawet w nocy. zas na polskiego prezydenta i premiera patrzy jak na jaka ropuche, o odbieraniu od nich rozmow tel. nawet w piajnym widzie by nie pomyslal. to jak tu budowac te przyjazn? dodam ze moze ktos sobie wyobrazac ze tzw. przecietny rosjanin to chetnie by sie z jakims polakie zaprzyjaznil. pewnie sa tacy, nieliczni. bo reszta traktuje polako jak to oni mowia - jak polaczkow, czyli nieco pogardliwie. gdzie jest zatem teren do pojednania i wybaczenia takiego jakie nastapilo miedzy niemcami a francuzami?

Data: 2014-03-13 13:48:24
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-12 23:08, khanula@gazeta.pl pisze:

[...]

My zdobywaliśmy Moskwę, oni zdobywali Warszawę, - różnie się te nasze wspólne losy układały, a jednak znacznie lepiej z nimi się nawet zgubić niż ze swołoczą imperialną znaleźć.
Rusek nigdy nie traktował Polaka jak kogoś gorszego od siebie, jak to mają w zwyczaju postrzegać nas Polaków państwa zachodnie. Ja Słowianin, w rewanżu nie brzydzę się nimi jako ludźmi (choć powinienem), brzydzi mnie ich odwiecznie prowadzona polityka.

Data: 2014-03-12 21:58:45
Autor: boukun
"Trybun" <ilich@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lfqbdo$omu$1node1.news.atman.pl...
[...]

My Polacy sie nie rzadzimy u siebie w kraju...

boukun

Data: 2014-03-13 13:44:21
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-12 21:58, boukun pisze:
[...]

I niestety trudno się dopatrzeć że może być inaczej.

Oto potęga Rosji. Jedna salwa tego okrętu może zmieść cały kraj