Oto potęga Rosji. Jedna salwa tego okrętu może zmieść cały kraj

Data: 2014-03-12 20:10:11
Autor: Trybun
Oto potęga Rosji. Jedna salwa tego okrętu może zmieść cały kraj
W dniu 2014-03-12 12:21, boukun pisze:
Na tym nie koniec. Moskiewski arsenał jest coraz bardziej imponujący

Rosyjski arsenał wojenny jest coraz bardziej imponujący

Ale co my Polska, my Polacy mamy za interes robić sobie wroga z tak potężnego kraju, wroga z naszych braci Słowian?

Data: 2014-03-12 15:08:17
Autor: khanula
W dniu środa, 12 marca 2014 20:10:11 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

Ale co my Polska, my Polacy mamy za interes robić sobie wroga z tak potężnego kraju, wroga z naszych braci Słowian?

ci "bracia" od kilku wiekow lupia Polske na prawo i lewo. jedynie w czasie krotkiego dwudziestolecia miedzywojennego i terez w wyniu czlonkowstwa w Polski w nato jakos udaje sie uniknac rosyjskich zakusow na polskie terytoria i na polska wlasnosc. obawiam sie jedynie ze jak im (ruskim) przyjdzie "kaprys" i wkrocza do Polski jak do siebie - a tak od dawna traktuja Polske, to cale nato i inni sojusznicy pogroza ruskim jadynie palcem, i schowaja glowy w piasek. ale jak narazie sprawy maja sie niezle. bo ich czyt, ruskich w Polsce nie ma. i tak trzymac! jadynie pierd...tym symapatykom komunizmu i piewca ideii lenina brac ruska kojarzy sie z braterstwem. jasne jak sie wezmie pod uwage rok 1920 albo Katyn te tej "milosci i braterstwa" doznalismy od ryskich skolko ugodno... (sic!

Data: 2014-03-12 23:09:05
Autor: boukun
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c1e0dc38-7433-4a54-804f-3a8e690e845agooglegroups.com...
> [...]

potężnego kraju, wroga z naszych braci Słowian?

ci "bracia" od kilku wiekow lupia Polske na prawo i lewo.
-- -- -- -- -- -- -- -- --

Od 30 lat łupi nas i okrada i niszczy wyłącznie okrągłostołowa banda złodzieji i sprzedawczyków...

boukun

Data: 2014-03-12 15:46:55
Autor: khanula
W dniu środa, 12 marca 2014 23:09:05 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Od 30 lat łupi nas i okrada i niszczy wyłącznie okrągłostołowa banda złodzieji i sprzedawczyków...

z czego ciebie okradli?

Data: 2014-03-12 23:59:10
Autor: boukun
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:205b570f-cd38-483a-80df-a3173ac72d7fgooglegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Od 30 lat łupi nas i okrada i niszczy wyłącznie okrągłostołowa banda złodzieji i

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Zaorali całą Polskę skuerwysyny, wszystkie zakłady pracy rozkradli i wyprzedali, cały majątek narodowy Polaków rozkradli, cały przemusł wyprzedali..., no i palili za sobą archiwa, żeby okraść mnie z kapitału początkowego...

boukun

Data: 2014-03-13 04:06:39
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 23:46 <khanula@gazeta.pl> pisze:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Od 30 lat łupi nas i okrada i niszczy wyłącznie okrągłostołowa banda  złodzieji i

Z rozumu.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-12 23:21:24
Autor: A. Filip
khanula@gazeta.pl pisze:
> [...]

braterstwem. jasne jak sie wezmie pod uwage rok 1920 albo Katyn te tej
"milosci i braterstwa" doznalismy od ryskich skolko ugodno... (sic!

Angole z Francuzikami mieli wojną *Stuletnią* i zamierzają się napierdalać do końca świata?  Hamerykanie przegoli angolską władzę a teraz zamiast wrogości UK jest ulubionym pudelkiem USA.

Chcesz promować "historycznie uzasadnioną podejrzliwość" w stosunku do Rosji?  BĂłg z tobą bo to *ma* sens moĹźe i większy niĹź podejrzliwość NiemcĂłw vel.  nazistĂłw.

Chcesz sugerować Ĺźe *musi* być wrogość na wieki?  IMHO Takie nie elastyczne podejście nie w interesie Polski.  MoĹźe tak wyjdzie ale lepiej sobie nie zamykać moĹźliwości wkopywaniem się w sytuacje bez drogi odwrotu.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Gość, który przyszedł na własnych nogach, nie zdobędzie szacunku. (Przysłowie ormiańskie)

Data: 2014-03-12 15:45:24
Autor: khanula
W dniu środa, 12 marca 2014 23:21:24 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
khanula@gazeta.pl pisze:

> [...]

Angole z Francuzikami mieli wojną *Stuletnią* i zamierzają się napierdalać do końca świata?  Hamerykanie przegoli angolską władzę a teraz zamiast wrogości UK jest ulubionym pudelkiem USA.

Chcesz promować "historycznie uzasadnioną podejrzliwość" w stosunku do Rosji?  Bóg z tobą bo to *ma* sens może i większy niż podejrzliwość Niemców vel.  nazistów.

Chcesz sugerować że *musi* być wrogość na wieki?  IMHO Takie nie elastyczne podejście nie w interesie Polski.  Może tak wyjdzie ale lepiej sobie nie zamykać możliwości wkopywaniem się w sytuacje bez drogi odwrotu.

nie o to chodzi co ja sugeruje. bo to nie ma zadnego znaczenia. wazniejsze jest ze od strony rosjan nie ma najmniejszego przejawu dobrej woli na pojednanie i obopolne dogadanie sie w imie wymazania niecheci i wrogosci miedzy obu narodami. w rosji nie ma nawet cienia demokracji, nawet cwiercdemokacji.. tam funkcionuje szeroko zakrojony autorytaryzm. czyli przecietny rosjanin mysli tak jak mu kaze przywodca. a aktualny kaze odnosc sie do polski i polakow z nieco zkamuflowana wrogoscia. zawsze rosjanie kochali sie z niemcami i obecnie rowniez. putin chenie rozmawia z merkelowa. wprawdzie ma w glebokim niepowazaniu to co ona mu gledzi, ale odbierze od niej tel. nawet w nocy. zas na polskiego prezydenta i premiera patrzy jak na jaka ropuche, o odbieraniu od nich rozmow tel. nawet w piajnym widzie by nie pomyslal. to jak tu budowac te przyjazn? dodam ze moze ktos sobie wyobrazac ze tzw. przecietny rosjanin to chetnie by sie z jakims polakie zaprzyjaznil. pewnie sa tacy, nieliczni. bo reszta traktuje polako jak to oni mowia - jak polaczkow, czyli nieco pogardliwie. gdzie jest zatem teren do pojednania i wybaczenia takiego jakie nastapilo miedzy niemcami a francuzami?

Data: 2014-03-13 13:48:24
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-12 23:08, khanula@gazeta.pl pisze:

[...]

My zdobywaliśmy Moskwę, oni zdobywali Warszawę, - różnie się te nasze wspólne losy układały, a jednak znacznie lepiej z nimi się nawet zgubić niż ze swołoczą imperialną znaleźć.
Rusek nigdy nie traktował Polaka jak kogoś gorszego od siebie, jak to mają w zwyczaju postrzegać nas Polaków państwa zachodnie. Ja Słowianin, w rewanżu nie brzydzę się nimi jako ludźmi (choć powinienem), brzydzi mnie ich odwiecznie prowadzona polityka.

Data: 2014-03-12 21:58:45
Autor: boukun
"Trybun" <ilich@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lfqbdo$omu$1node1.news.atman.pl...
[...]

My Polacy sie nie rzadzimy u siebie w kraju...

boukun

Data: 2014-03-13 13:44:21
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-12 21:58, boukun pisze:
[...]

I niestety trudno się dopatrzeć że może być inaczej.

Oto potęga Rosji. Jedna salwa tego okrętu może zmieść cały kraj