Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Oto tajemnica katastrofy lotniczej w Smolensku- z rak zioninazi mordercow ,oto te bydlenta wymordowaly polskie elity polityczne!

Data: 2010-04-24 12:50:19
Autor: zenek
Oto tajemnica katastrofy lotniczej w Smolensku- z rak zioninazi mordercow ,oto te bydlenta wymordowaly polskie elity polityczne!
muto2100 pisze:
http://www.haarp.alaska.edu/

http://pl.wikipedia.org/wiki/HAARP
http://www.polskieradio.pl/nauka/artykul.aspx?id=21446

http://www.google.pl/images?q=HAARP&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl-PL:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=MLHSS9mrJ-GhOKLP6esN&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CCMQsAQwAw

Jakbys ogladal dzis w nocy , 3-4 wywiad z generalem lotnictwa polskiego z jednostki obslugujacej VIPow wiedzial bys dlaczego samolot sie rozbil.

General powiedzial jasno ze to wina    pilota, mgly i tego wawozu 60 metrowego przed lotniskiem.

Data: 2010-04-24 04:05:57
Autor: muto2100
Oto tajemnica katastrofy lotniczej w Smolensku- z rak zioninazi mordercow ,oto te bydlenta wymordowaly polskie elity polityczne!
Wiesz  co    Ja    dopuszczam    kazda   ewentualnosc    ale  nie
to   ze   mogliby   zrobic  to  ruscy!Amen
za    duzo  by  mieli  do  stracenia     -  co  mogloby   rozpetac
powazny   konflikt     swiatowy!
i  tylko    wariat   lub    zioninazi      bedzie   przekonywal
ze     to   zrobili  ruscy!    Sprawdz  sobie
Israels    false   flag    a    ostatnia  w  Dubaju!Ja     kocham
muzulmanow     jak     zydow       czy    komuchow-   sram   na
nich    z  gory   ale     te    zmije     zioninazi    trzeba
ukrucic  jad    nienawisci   podstepu,
wyzysku,klamstw,oszustw,przekrestw  itp.

zenek napisa³(a):

Data: 2010-04-24 04:10:13
Autor: muto2100
Oto tajemnica katastrofy lotniczej w Smolensku- z rak zioninazi mordercow ,oto te bydlenta wymordowaly polskie elity polityczne!
pozatym   przeciez    Kaczynski    niezostalby
prezydentem    ,niemial  najmniejszych  szans  na  reelekcjie
a    jakby    ruscy  chcieli   go  ciapnac   to  zapewne
zrobiliby    to    np  w  USA    czy  Izraelu    zeby  zucic
podejrzenie     na   nich-  to   o  czym  tu   pisze!

muto2100 napisa³(a):

Data: 2010-04-24 13:14:17
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

> General powiedzial jasno ze to wina
>    pilota, mgly i tego wawozu 60 metrowego przed lotniskiem.

      Spatzenhirn!

      A. Rem

Data: 2010-04-24 13:10:02
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

muto2100 pisze:
> [...]

General powiedzial jasno ze to wina
   pilota, mgly i tego wawozu 60 metrowego przed lotniskiem.

   Z mordem na polskich oficerach, urzednikach panstwowych,
   dzialaczach politycznych, posiadaczach i duchownych roznych
   wyznan tez nie mieli nic wspolnego.  Jak mozna byc az tak
   slepym?

   A. Rem

Data: 2010-04-24 13:37:26
Autor: zenek
Oto tajemnica katastrofy lotniczej w Smolensku- z rak zioninazi mordercow ,oto te bydlenta wymordowaly polskie elity polityczne!
To inna zaloga leciala z Tuskiem, przed lotniskiem jest wawoz i wlasnie przez ten wawoz pilot zszedl zbyt nisko, pewnie jakby nie te nieszczesne drzewo ktore ucielo mu skrzydlo pewnie by podniusl maszyne w gore.

Data: 2010-04-24 07:14:03
Autor: Tomy

"zenek" <zenek@op.pl> wrote in message news:hqul5k$f2o$1news.onet.pl...

To inna zaloga leciala z Tuskiem, przed lotniskiem jest wawoz i wlasnie przez ten wawoz pilot zszedl zbyt nisko

Nie kłam zenek bo ludzie tutaj słuchaja radia i czytaja gazety.
Monisia  ci to wytÅ‚umaczy. Sobie poczytaj

Monika Olejnik: : A gościem Radia ZET jest generał dywizji, pilot, doktor Anatol Czaban, szef szkolenia sił powietrznych, witam Monika Olejnik.

Anatol Czaban: : Dzień dobry pani, dzień dobry państwu.

Monika Olejnik: : Panie generale jest sobota 10 kwietnia, kapitan Protasiuk wie, że są złe warunki na lotnisku w Smoleńsku, wieża kontrola odradza mu lądowanie, czy podejmuje wtedy decyzje sam, czy kontaktuje się z centrum operacji powietrznych.

Anatol Czaban: : Wróciłbym troszeczkę wcześniej. 9 kwietnia o 16.30 załoga, kapitan Protasiuk i major Grzywna otrzymują pierwszy komunikat meteorologiczny, który jest pozytywny. Komunikat jest powyżej minimum, które posiadają, pomimo, że lotnisko jest niedoposażone, o czym oni doskonale wiedzą, bo to był szósty lot kapitana Protasiuka na to lotnisko i ostatni, który wykonał przed tym feralnym. Wykonał go 7 kwietnia, czyli podczas uroczystości również w Katyniu z udziałem pana premiera i wszystkich gości zaproszonych.

Data: 2010-04-24 20:59:09
Autor: cytryna
> [...]

wie,
że są złe warunki na lotnisku w Smoleńsku, wieża kontrola odradza mu
lÄ…dowanie,
czy podejmuje wtedy decyzje sam, czy kontaktuje siÄ™ z centrum operacji powietrznych.

Anatol Czaban: : Wróciłbym troszeczkę wcześniej. 9 kwietnia o 16.30
załoga,
kapitan Protasiuk i major Grzywna otrzymujÄ… pierwszy komunikat
[...]

Wielu Polaków s±dzi,¿e pilotów móg³ zaczadziæ smród z GWna snuj±cy sie po Europie od 5 lat z centrum nad Warszaw±. Polacy dostaja torsji od zapachu
cebuli i czosnku w nadmiernych ilo¶ciach, co jest szczególnie widoczne po 1989 roku. Wszystko wskazuje na to, ¿e miejsce zatruwania atmosfery zostanie
starannie zdyzenfekowane w najbli¿szym czasie-st±d ten szum medialny w WSI24.