Oto zdanie kretyna.

Data: 2018-02-06 17:02:04
Autor: stevep
Oto zdanie kretyna.
# Cejrowski o Tusku: Tak się zachowuje świnia #
Ze strony:
http://tiny.pl/gngn2

--
stevep

Data: 2018-02-06 17:14:50
Autor: A. Filip
stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:
# Cejrowski o Tusku: Tak się zachowuje świnia #
Ze strony:
http://tiny.pl/gngn2

Za wysoko ocenił Tuska?

Data: 2018-02-06 18:35:42
Autor: Wiesiaczek
W dniu 06.02.2018 o 17:14, A. Filip pisze:
stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:
# Cejrowski o Tusku: Tak się zachowuje świnia #
Ze strony:
http://tiny.pl/gngn2

Za wysoko ocenił Tuska?

Kto to jest ten Cejrowski?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2018-02-06 09:46:48
Autor: japanizer
On Wednesday, February 7, 2018 at 2:35:42 AM UTC+9, Wiesiaczek wrote:
> [...]

Kto to jest ten Cejrowski?

To taki rozwiedziony ultrakatolik, który sugerował, że skutków nawałnicy nad Polską można było uniknąć, gdyby w ogródku postawić kapliczkę / dać na tacę księdzu.

Data: 2018-02-06 18:51:41
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

To taki rozwiedziony ultrakatolik, który sugerował, że skutków
nawałnicy nad Polską można było uniknąć, gdyby w ogródku postawić

Ale danie na tacę popu/pastorowi/rabinowi/imanowi by pomogło? :-)

Data: 2018-02-10 07:06:35
Autor: jacekbialy80
Cejrowski o Tusku: Tak się zachowuje świnia
Każe ci ktoś stawiać w ogródku kapliczki? Nikt ci nie każe, więc i ty się odpie*dol od czyjejś wiary.

JB

Data: 2018-02-06 13:31:48
Autor: Zenek Kapelinder
Cejrowski o Tusku: Tak się zachowuje świnia
Cejrowski programy z roznych ciekawych miejsc robi. To znana postac cos jak Tony Halik. Pytanie kto to jest Tusk?

Data: 2018-02-06 22:56:10
Autor: A. Filip
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Cejrowski programy z roznych ciekawych miejsc robi. To znana postac
cos jak Tony Halik. Pytanie kto to jest Tusk?

Tusk to jest taki nieciekawy pan który robi nieciekawe programy
z takich nieciekawych miejsc jak nieciekawa Bruksela w nieciekawej
Unii Europejskiej ;-)

Tusk powiedział co powiedział.  Jakby się spodziewał że nie ma znaczącej
szansy by ktoś zareagował "jak Cejrowski" to byłby idiotą.  Aż takim
idiotą (chyba) nie jest wiec raczej to była skalkulowana prowokacja.
Chyba założył że na podobnych reakcjach skorzysta w swojej grupie
docelowej.  Cejrowski zadeklarował że do niej nie należy.

Data: 2018-02-07 04:36:43
Autor: stevep
Cejrowski o Tusku: Tak się zachowuje świnia
Cejrowski programy z roznych ciekawych miejsc robi. To znana postac cos jak Tony Halik. Pytanie kto to jest Tusk?

I niech pozostanie przy tym na czym się zna, bo polityk to z niego jak z koziej dupy trąba.

--
stevep

Data: 2018-02-07 07:38:36
Autor: Wiesiaczek
Cejrowski o Tusku: Tak się zachowuje świnia
Cejrowski programy z roznych ciekawych miejsc robi.

Zetknąłem się z nim w realu. Kolorowa koszulka i żółty samochód z doczepioną rejestracją hamerykańską.
Żenujący typek i to nie z tych powodów co powyżej.

Data: 2018-02-08 05:51:10
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 22:31 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Cejrowski programy z roznych ciekawych miejsc robi. To znana postac cos  jak Tony Halik. Pytanie kto to jest Tusk?
Dusza kretynka wiecznie żywa, a kto to jest capicylinder?

--
stevep

Data: 2018-02-06 18:45:32
Autor: A. Filip
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> pisze:
[...]

Kto jest ten "ja nic nie mogę"/"to nie moja wina" Tusk? :-)

--
A. Filip

Data: 2018-02-10 07:03:33
Autor: jacekbialy80
Cejrowski o Tusku: Tak się zachowuje świnia
Kto to jest wiesiaczek? Pijany menel który szczał na znicze na Krakowskim Przedmieściu?

Data: 2018-02-10 17:10:29
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 16:03 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Kto to jest wiesiaczek? Pijany menel który szczał na znicze na  Krakowskim Przedmieściu?

Eeeee, ty prowadzałeś koty prezia do szczania i się nie chwalisz.

--
stevep

Data: 2018-02-07 00:12:24
Autor: Lord Donald
Oto zdanie kretyna.
W dniu 06.02.2018 o 17:02, stevep pisze:
# Cejrowski o Tusku: Tak się zachowuje świnia #
Ze strony:
http://tiny.pl/gngn2

Pominął fakt, że Tusk już dawno uznał polskość z nienormalność. U Tusków jest tak że jakby nie szlachetne urodzenie i służba wojskowa dziadka to nawet by swoją matkę opluł za złe pochodzenie i geny. On nie urodził się w Polsce, Tusk urodził się w Prusach Wschodnich. My dla Tuska jesteśmy jedynie zaborcami, z którymi sprytnie walczył doprowadzając nas do ruiny, zapewne jakby dopiął swego to by jego ziomale wróciły by do macierzy niemieckiej. Cejrowski nie ma racji, Tusk to dla swojego kraju jest bohaterem. Tylko że jego kraj to nie Polska, to Niemcy i to wszystko wyjaśnia. Jednak antypolskie gnidy to te, które pod jego wodzą i teraz kontynuują jego politykę, mimo że urodzili się Polakami a nie na ziemiach które Niemcy uważają że są ich tylko teraz pod naszym zaborem.

Data: 2018-02-06 16:08:49
Autor: japanizer
Oto zdanie kretyna.
On Wednesday, February 7, 2018 at 8:12:26 AM UTC+9, Lord Donald wrote:
> [...]
> Ze strony:
> http://tiny.pl/gngn2
> Pominął fakt, że Tusk już dawno uznał polskość z nienormalność.

Język polska ciężka język?

Data: 2018-02-08 05:49:21
Autor: stevep
Oto zdanie kretyna.
W dniu .02.2018 o 00:12 Lord Donald <ldont@dojcze.de> pisze:

[...]

To ty jesteś świr, nie Tusk.

--
stevep

Data: 2018-02-10 06:58:48
Autor: jacekbialy80
Oto zdanie kretyna.
Jak zwykle macie rację towarzyszu Piszczyk!  Świrów na folkslistę nikt nie wciągał.

_kolektyw

Data: 2018-02-11 04:15:37
Autor: stevep
Oto zdanie kretyna.
W dniu 2018-02-10 o 15:58, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Jak zwykle macie rację towarzyszu Piszczyk!  Świrów na folkslistę nikt nie wciągał.

_kolektyw

A czemu ją podpisałeś?

--
stevep

Data: 2018-02-11 04:13:19
Autor: jacekbialy80
Oto zdanie kretyna.
Znowu pudło towarzyszu Piszczy...
Jeżeli na listę się nie wciąga, to niczego nie daje się do podpisu.

Data: 2018-02-11 13:24:12
Autor: A. Filip
Oto zdanie kretyna.
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
W dniu 2018-02-10 o 15:58, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Jak zwykle macie rację towarzyszu Piszczyk!  Świrów na folkslistę nikt nie wciągał.

_kolektyw

A czemu ją podpisałeś?

Bo szedł za Tuskami?

--
A. Filip

Data: 2018-02-12 03:52:48
Autor: stevep
Oto zdanie kretyna.
W dniu 2018-02-11 o 13:24, A. Filip pisze:
[...]

Masz erotyczne sny z Tuskiem kretynku?

--
stevep

Data: 2018-02-12 09:03:37
Autor: jacekbialy80
Oto zdanie kretyna.
Czy ty Stefan mógłbyś wytłumaczyć, dlaczego na tej grupie piszesz wyłącznie o sobie?

JB

Data: 2018-02-13 04:08:41
Autor: stevep
Oto zdanie kretyna.
W dniu .02.2018 o 18:03 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Czy ty Stefan mógłbyś wytłumaczyć, dlaczego na tej grupie piszesz  wyłącznie o sobie?

JB

A mam piswać o takich wybrykach natury jak ty?

--
stevep

Data: 2018-02-13 11:24:35
Autor: jacekbialy80
Oto zdanie kretyna.
Ja rozumiem Stefek, że nie chcesz o mnie pisać, ale o sobie piszesz tutaj za dużo. Przecież wystarczy raz się przedstawić na grupie jako kretyn, poza tym znamy się tu od kilkunastu lat, więc po co ten ciągły ekshibicjonizm?

Data: 2018-02-11 16:30:25
Autor: stevep
Oto zdanie kretyna.
W dniu .02.2018 o 13:13 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Znowu pudło towarzyszu Piszczy...
Jeżeli na listę się nie wciąga, to niczego nie daje się do podpisu.

To nawet krzyżykami nie potrafisz?

--
stevep

Data: 2018-02-11 16:14:58
Autor: jacekbialy80
Oto zdanie kretyna.
  ...krzyżyk-fizyk Pietrzykowski.  Nie umiecie / nic nie wiecie - i zostawiają was w spokoju.

Data: 2018-02-12 03:51:44
Autor: stevep
Oto zdanie kretyna.
W dniu 2018-02-12 o 01:14, jacekbialy80@gmail.com pisze:
   ...krzyżyk-fizyk Pietrzykowski.  Nie umiecie / nic nie wiecie - i zostawiają was w spokoju.

Racja, pieniactwo to twój żywioł, poza tym mniej niż Ziobro.

--
stevep

Data: 2018-02-07 04:34:16
Autor: stevep
W dniu 2018-02-06 o 17:14, A. Filip pisze:
stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:
# Cejrowski o Tusku: Tak się zachowuje świnia #
Ze strony:
http://tiny.pl/gngn2

Za wysoko ocenił Tuska?

Ja oceniam Cejrowskiego na mniej niż Zero, czyli Ziobro.

--
stevep

Data: 2018-02-07 10:06:48
Autor: Komuniści i złodzieje! - (c) J. Brudziński - PiS
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+ui240pp52f-i262@wp.eu...
stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:
# Cejrowski o Tusku: Tak się zachowuje świnia #
Ze strony:
http://tiny.pl/gngn2

Za wysoko ocenił Tuska?

https://tinyurl.com/y7oww9lq

CL

Data: 2018-02-07 10:12:13
Autor: Komuniści i złodzieje! - (c) J. Brudziński - PiS
Oto zdanie kretyna.

Użytkownik "stevep" <steveo011w@tkdami.net> napisał w wiadomości
# Cejrowski o Tusku: Tak się zachowuje świnia #
Ze strony:
http://tiny.pl/gngn2

--

Miałem nieprzyjemność rozmawiać z tym świrem. Podaje się za katolika, a tak
na prawdę to kawał sukinsyna udającego świętoszka.

http://rozrywka.dziennik.pl/plotki/artykuly/445911,beata-pawlikowska-o-swoim-malzenstwie-z-wojciechem-cejrowskim.html -

Prawda że rozwody są typowo katolickie?

http://www.fakt.pl/kobieta/plotki/cejrowski-sie-ozenil/b1732rr

Wyrwał 28-latkę, katolicką "działaczkę". Typowe dla katolika! ;-))))

A wszystko to bo

https://www.pomponik.pl/plotki/news-wojciech-cejrowski-boso-ale-z-milionami-na-koncie,nId,2288391

"Zarobione pieniądze inwestuje w domy: w USA, Meksyku, Ekwadorze.
Ma powiedzenie, że na każdej rzeczy trzeba zarobić trzy razy."

"Wojciech Cejrowski (52 l.) bywa błaznem, inkwizytorem, świętym. Jednak w
każdej z tych ról pozostaje biznesmenem!"

Mentora ma w Toruniu. Zobaczcie: https://tinyurl.com/y7oww9lq

CL

Oto zdanie kretyna.