Oto zdanie kretyna.

Data: 2018-02-07 00:12:24
Autor: Lord Donald
Oto zdanie kretyna.
W dniu 06.02.2018 o 17:02, stevep pisze:
# Cejrowski o Tusku: Tak się zachowuje świnia #
Ze strony:
http://tiny.pl/gngn2

Pominął fakt, że Tusk już dawno uznał polskość z nienormalność. U Tusków jest tak że jakby nie szlachetne urodzenie i służba wojskowa dziadka to nawet by swoją matkę opluł za złe pochodzenie i geny. On nie urodził się w Polsce, Tusk urodził się w Prusach Wschodnich. My dla Tuska jesteśmy jedynie zaborcami, z którymi sprytnie walczył doprowadzając nas do ruiny, zapewne jakby dopiął swego to by jego ziomale wróciły by do macierzy niemieckiej. Cejrowski nie ma racji, Tusk to dla swojego kraju jest bohaterem. Tylko że jego kraj to nie Polska, to Niemcy i to wszystko wyjaśnia. Jednak antypolskie gnidy to te, które pod jego wodzą i teraz kontynuują jego politykę, mimo że urodzili się Polakami a nie na ziemiach które Niemcy uważają że są ich tylko teraz pod naszym zaborem.

Data: 2018-02-06 16:08:49
Autor: japanizer
Oto zdanie kretyna.
On Wednesday, February 7, 2018 at 8:12:26 AM UTC+9, Lord Donald wrote:
> [...]
> Ze strony:
> http://tiny.pl/gngn2
> Pominął fakt, że Tusk już dawno uznał polskość z nienormalność.

Język polska ciężka język?

Data: 2018-02-08 05:49:21
Autor: stevep
Oto zdanie kretyna.
W dniu .02.2018 o 00:12 Lord Donald <ldont@dojcze.de> pisze:

[...]

To ty jesteś świr, nie Tusk.

--
stevep

Data: 2018-02-10 06:58:48
Autor: jacekbialy80
Oto zdanie kretyna.
Jak zwykle macie rację towarzyszu Piszczyk!  Świrów na folkslistę nikt nie wciągał.

_kolektyw

Data: 2018-02-11 04:15:37
Autor: stevep
Oto zdanie kretyna.
W dniu 2018-02-10 o 15:58, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Jak zwykle macie rację towarzyszu Piszczyk!  Świrów na folkslistę nikt nie wciągał.

_kolektyw

A czemu ją podpisałeś?

--
stevep

Data: 2018-02-11 04:13:19
Autor: jacekbialy80
Oto zdanie kretyna.
Znowu pudło towarzyszu Piszczy...
Jeżeli na listę się nie wciąga, to niczego nie daje się do podpisu.

Data: 2018-02-11 13:24:12
Autor: A. Filip
Oto zdanie kretyna.
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
W dniu 2018-02-10 o 15:58, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Jak zwykle macie rację towarzyszu Piszczyk!  Świrów na folkslistę nikt nie wciągał.

_kolektyw

A czemu ją podpisałeś?

Bo szedł za Tuskami?

--
A. Filip

Data: 2018-02-12 03:52:48
Autor: stevep
Oto zdanie kretyna.
W dniu 2018-02-11 o 13:24, A. Filip pisze:
[...]

Masz erotyczne sny z Tuskiem kretynku?

--
stevep

Data: 2018-02-12 09:03:37
Autor: jacekbialy80
Oto zdanie kretyna.
Czy ty Stefan mógłbyś wytłumaczyć, dlaczego na tej grupie piszesz wyłącznie o sobie?

JB

Data: 2018-02-13 04:08:41
Autor: stevep
Oto zdanie kretyna.
W dniu .02.2018 o 18:03 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Czy ty Stefan mógłbyś wytłumaczyć, dlaczego na tej grupie piszesz  wyłącznie o sobie?

JB

A mam piswać o takich wybrykach natury jak ty?

--
stevep

Data: 2018-02-13 11:24:35
Autor: jacekbialy80
Oto zdanie kretyna.
Ja rozumiem Stefek, że nie chcesz o mnie pisać, ale o sobie piszesz tutaj za dużo. Przecież wystarczy raz się przedstawić na grupie jako kretyn, poza tym znamy się tu od kilkunastu lat, więc po co ten ciągły ekshibicjonizm?

Data: 2018-02-11 16:30:25
Autor: stevep
Oto zdanie kretyna.
W dniu .02.2018 o 13:13 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Znowu pudło towarzyszu Piszczy...
Jeżeli na listę się nie wciąga, to niczego nie daje się do podpisu.

To nawet krzyżykami nie potrafisz?

--
stevep

Data: 2018-02-11 16:14:58
Autor: jacekbialy80
Oto zdanie kretyna.
  ...krzyżyk-fizyk Pietrzykowski.  Nie umiecie / nic nie wiecie - i zostawiają was w spokoju.

Data: 2018-02-12 03:51:44
Autor: stevep
Oto zdanie kretyna.
W dniu 2018-02-12 o 01:14, jacekbialy80@gmail.com pisze:
   ...krzyżyk-fizyk Pietrzykowski.  Nie umiecie / nic nie wiecie - i zostawiają was w spokoju.

Racja, pieniactwo to twój żywioł, poza tym mniej niż Ziobro.

--
stevep

Oto zdanie kretyna.