Otruty za powiedzenie prawdy o Jedwabnem

Data: 2014-05-18 20:00:41
Autor: xantiros
Otruty za powiedzenie prawdy o Jedwabnem
W dniu 2014-05-18 15:42, u2 pisze:

OŚWIADCZENIE LEKARZA O ŚMIERCI BOHDANA PORĘBY

by Adm on 10/02/2014 in Lista nagłych zgonów, Nadesłane
Później (po około tygodniu) zwrócił mi uwagę Generał Grudniewski, że to
mogła być śmierć na wskutek specjalnego specyfiku, który powoduje nagłe
wykrzepianie krwi w wielu punktach ciała. Zadał mi pytanie – czy tak
mogło być?+

Poniższe słowa piszę, ponieważ mam pisemną zgodę Synów Bohdana Poręby na
upublicznienie ważnych informacji. Jestem lekarzem i kolegą Bohdana
Poręby, byłem obecny przy jego śmierci i sporządzałem kartę zgonu. Jako
przyczynę podałem niewydolność krążenia, prawdopodobny zawał serca,
krwotok brzuszny i zatrzymanie krążenia w wyniku nagłej śmierci
sercowej. Później (po około tygodniu) zwrócił mi uwagę Generał
Grudniewski, że to mogła być śmierć na wskutek specjalnego specyfiku,
który powoduje nagłe wykrzepianie krwi w wielu punktach ciała. Zadał mi
pytanie – czy tak mogło być? Przeanalizowałem jeszcze raz objawy, które
Poręba miał jak umierał i stwierdziłem, że to jest bardzo prawdopodobne.
Wrogowie, przeciwnicy prawdy o Jedwabnem mogli byli go otruć, podając mu
specyfik, który zadziałał po skumulowaniu się w wątrobie i zainicjowaniu
nagłego wykrzepiania.

Gniot jak ich mało, a w szczególności argumentowanie dlaczego nie robią sekcji, ściema dla ciemnego ludu.

Data: 2014-05-18 11:51:12
Autor: leming.show
Otruty za powiedzenie prawdy o Jedwabnem
u¿ytkownik xantiros napisa³:

Gniot jak ich ma³o, a w szczególno¶ci argumentowanie dlaczego nie robi± sekcji, ¶ciema dla ciemnego ludu.

Samych tylko osob powiazanych ze smolenskiem bedzie ze 30, tak to musi byc przypadek!!!

Widac ze idziesz w zaparte.

Data: 2014-05-18 21:22:42
Autor: xantiros
W dniu 2014-05-18 20:51, leming.show@gmail.com pisze:
[...]

To wymieñ te 30 osób, i ich role w katastrofie smoleñskiej, sprawdzimy te powi±zania.

Otruty za powiedzenie prawdy o Jedwabnem