Otruty za powiedzenie prawdy o Jedwabnem

Data: 2014-05-18 20:47:42
Autor: Fritz
Otruty za powiedzenie prawdy o Jedwabnem
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5378b8c9$0$2367$65785112news.neostrada.pl...

OŚWIADCZENIE LEKARZA O ŚMIERCI BOHDANA PORĘBY

by Adm on 10/02/2014 in Lista nagłych zgonów, Nadesłane
Później (po około tygodniu) zwrócił mi uwagę Generał Grudniewski, że to mogła być śmierć na wskutek specjalnego specyfiku, który powoduje nagłe wykrzepianie krwi w wielu punktach ciała. Zadał mi pytanie – czy tak mogło być?+

Przechodzisz na stronę narodowców spod znaku Grunwald?

Otruty za powiedzenie prawdy o Jedwabnem