[POZ] Otwarcie Poznańskiego Węzła Rowerowego

Data: 2009-06-05 23:01:54
Autor: 4przemo77
[POZ] Otwarcie Poznańskiego Węzła Rowerowego

Użytkownik "emen" <emen@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0ajas$6lt$1inews.gazeta.pl...
Witam

Nie mam nic wspolnego z oraganizacja imprezy o tej 'szumnej' nazwie - poz tym ze wezme w niej udzial, ale dziwi mnie cisza na jej temat, a wydaje mi sie warta naglosnienia na preclu.

Wlasnie - duzo wiary sie tam wybiera ? W sumie i tak nie mam co robic w sobote wiec chyba sie przejade.

[POZ] Otwarcie Poznańskiego Węzła Rowerowego