Otwarcie Sezonu Motocyklowego Warszawa 2009 cała tr asa (jutub)

Data: 2009-04-27 11:27:39
Autor: atomek
Otwarcie Sezonu Motocyklowego Warszawa 2009 cała tr asa (jutub)
http://www.youtube.com/watch?v=D4Y4Bvbxi1g

jak obiecywalem tak zrobilem

pozdrawiam

 Atlobek W-wa FAZER 600 '02
 www.bikepics.com/members/atlobek
          http://atlobek.grono.net

Data: 2009-04-27 13:32:01
Autor: tomistrz
On 27 Kwi, 20:27, ato...@data.pl wrote:

jak obiecywalem tak zrobilem

mogles se jednak darowac :]
z trudem obejrzalem do polowy

jakosc obrazu jest spoko ale to klatkowanie..
polaczone z ciaglym hamowaniem - zbiera mi sie na zyganie

powtorze - chcesz robic filmy to zakup kamerke -
oprocz plynnego filmu uzyskasz jeszcze dzwiek

Data: 2009-04-28 04:12:27
Autor: atomek
[...]

nie mam jak teraz ale dzis nakrecilem droge do pracy nie poklatkowo
tylko plynnie. jak juz wrzuce, udowodnie ze i aparatem da sie krecic
niezle filmy.
tylko cala parada trwala ponad godzine. wtedy dopiero bys sie
zanudzil ;) no ale pewnie nie zwymiotowal

Data: 2009-04-28 11:26:54
Autor: tomistrz
On 28 Kwi, 13:12, ato...@data.pl wrote:

jak juz wrzuce, udowodnie ze i aparatem da sie krecic
niezle filmy.

ok :)

BTW a propos parady..
ile km przejechaliscie w ta godzine ?

Otwarcie Sezonu Motocyklowego Warszawa 2009 cała tr asa (jutub)