Otwarcie fabryki DT SWISS w Poznaniu.

Data: 2010-11-09 14:47:53
Autor: kml
Otwarcie fabryki DT SWISS w Poznaniu.
DT Swiss Opens Factory in Poland

POZNAN, Poland - To facilitate a growing demand of wheelsets, DT Swiss has opened a new production location in Poland. The 5,000 square feet factory was officially opened last week alongside a new European Service-Centre.

The Poznan/Oborniki factory is DT Swiss's 4th location after Switzerland, USA and Taiwan.

"The opening of our factory in Poland is an important step forward to meet increasing demand on high quality DT Swiss wheels and to maintain our position in the market in future", says Frank Böckmann, one of the proprietors of DT Swiss AG. "Located in the middle of Europe we can guarantee short delivery times and supply our customers as quickly as possible."

"At DT Swiss-Polska Sp. z o.o., the latest technologies and highly trained professionals ensure that assembling DT Swiss wheels meet the highest expectations in functionality and guarantee", says Böckmann. "To ensure our 'high quality, Swiss made' claim every wheel is hand built, precisely tested and given a certificate of guarantee before leaving the facility."

DT Swiss-Polska has 110 employees and is a housed in a multi-use building with the option to expand at any time whenever required.
-- -- -- -- -

Ciekawe jak im będ± wychodzić te kółka :)

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2010-11-09 05:56:20
Autor: Michał Wolff
Otwarcie fabryki DT SWISS w Poznaniu.
Dobra wiadomo¶ć, powinno to oznaczać dużo lepsz± dostępno¶ć produktów
DT w Polsce, bo obecnie z tym nie jest tak różowo. No i zawsze jest
jaka¶ szansa na nieco niższe ceny
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-11-09 15:27:54
Autor: Maciek[NP]
W dniu 2010-11-09 14:56, Michał Wolff pisze:
Dobra wiadomo¶ć, powinno to oznaczać dużo lepsz± dostępno¶ć produktów
DT w Polsce, bo obecnie z tym nie jest tak różowo. No i zawsze jest
jaka¶ szansa na nieco niższe ceny

Z tymi cenami to chyba nie do końca tak będzie. Całkiem niedawno przerabiałem temat zakupu sprzętu komputerowego. Notebook Dell w PL ponad 4k, na wyspach (importowany z Polski, a jakże!) 2,8k! Wiem, że sprzęt komputerowy to nie czę¶ci do rowerów ale mam obawy, że zasada działania naszego krajowego rynku może być podobna.

--
Pozdrawiam,
Maciek

nocnypatrol.org.pl - jedyny i jedynie słuszny Nocny Patrol z Lublina

Data: 2010-11-09 07:13:14
Autor: Michał Wolff
On 9 Lis, 15:27, "Maciek[NP]" <zajek_usun...@interia.pl> wrote:

[...]

Dlatego napisałem, że jest jaka¶ szansa, a nie że ceny spadn±; choć
osobi¶cie też na wiele w tej mierze nie liczę. Przynajmniej w górę już
skoczyć nie powinno :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-11-09 18:02:51
Autor: Maciek[NP]
W dniu 2010-11-09 16:13, Michał Wolff pisze:
Dlatego napisałem, że jest jaka¶ szansa, a nie że ceny spadn±; choć
osobi¶cie też na wiele w tej mierze nie liczę. Przynajmniej w górę już
skoczyć nie powinno :))

Miejmy nadzieję, że nie skoczy. I że jako¶ć nie spadnie. ;-)

Data: 2010-11-09 15:38:08
Autor: kml
Otwarcie fabryki DT SWISS w Poznaniu.

Użytkownik "Maciek[NP]" <zajek_usun_to@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ibblov$b9r$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Na 99% dokładnie tak będzie :| Póki co to tylko Santa Cruz PL ma ceny dla PL inne niż reszta swiata (miała znaczy jak ostatnio się tym interesowałe)

BTW: miło mieć fabrykę DT w Polska :)

Data: 2010-11-09 21:24:39
Autor: Tomek GĹ‚owacki
[...]

Szkoda, że to dawno i nie prawda :( A ceny poniżej cen fabrycznych w USA były na SC faktycznie moooocno zaskakujące.

Właściwie, parę dni temu z kumplem zastanawialiśmy się na czym wic polegał...

Pozdr,
Tomek

Data: 2010-11-10 07:44:33
Autor: kml

Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam@srakapraptaka_o2.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ibcam2$s6r$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Na promocji marki.... Bardzo mi sie podobały te lepsze ceny, ale skoro to już dawno nie prawda ;(

Data: 2010-11-10 09:00:20
Autor: Hokan Ashir
[...]

Ceny ram SC są cały czas dostosowane do naszego rynku, najtańsze w UE i lekko droższe niż w USA, a trzeba pamiętać że cło jest znacznie wyższe niż różnica pomiędzy ceną US i PL (na naszą korzyść). Nieprzypadkowo ceny ram nie są bezpośrednio dostępne na polskiej stronie SC, autoresponder z cennikiem to efekt właśnie tych niskich cen.
W tej chwili ramy na sezon 2011 są tańsze niż na sezon 2010.

Pozdrawiam
HA

Data: 2010-11-09 08:40:08
Autor: mg
Otwarcie fabryki DT SWISS w Poznaniu.
Otwarcie fabryki DT SWISS w Poznaniu.

WITAMY W POLSCE!

Mamy najlepsz± T_ani± S_iłę R_obocz± w Europie!
Udzielamy ulg podatkowych i dotacji firmom zagranicznym
wykorzystuj±cych nasz± TSR!
Dzięki ulgom i dotacjom będziesz miał lepiej niż nasze rodzime firmy!
Przenie¶ się do nas już dzi¶!

Polska "Chinami Europy"!

Zapraszamy!

PS

" Brytyjski europoseł laburzystowski Stephen Hughes s±dzi, że
producent herbaty Twinings, który zamyka zakłady produkcyjne w płn.
Anglii i otwiera nowe w Swarzędzu w Polsce, nie powinien otrzymywać
dotacji inwestycyjnych od polskiego rz±du."

" Wcze¶niej amerykański koncern Dell zamkn±ł zakłady produkcyjne w
Limerick w Irlandii i przeniósł produkcję do Łodzi. W grudniu ub.r.
sprzedał nowo wybudowan± łódzk± fabrykę firmie Foxconn z Tajwanu, co
nast±piło w zaledwie dwa lata od rozpoczęcia w niej produkcji i dwa
miesi±ce po uzyskaniu zgody Komisji Europejskiej na przyznanie jej 150
mln zł pomocy publicznej. "

Data: 2010-11-09 09:01:57
Autor: Michał Wolff
On 9 Lis, 17:40, mg <abcde...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

wykorzystuj±cych nasz± TSR!
Dzięki ulgom i dotacjom będziesz miał lepiej niż nasze rodzime firmy!

Nie podniecaj się za bardzo, mowa o "fabryce" jest mocno naci±gana,
raczej należałoby użyc słów większy zakład czy manufaktura. Porównanie
z wielkimi koncernami jest zupełnie nie na miejscu, poza tym to że
jedna firma zrobiła przekręt na dotacjach - nie znaczy że to norma. I
nie zapominaj, że trochę ludzi w owym jednak dobr± pracę znajdzie.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-11-09 10:38:29
Autor: mg
Otwarcie fabryki DT SWISS w Poznaniu.
Nie podniecaj się za bardzo,

Ależ to takie ekscytuj±ce, że będ± nowe miejsca pracy.

nie zapominaj, że trochę ludzi w owym jednak dobr± pracę znajdzie..

O, widzisz, twoje serce też się raduje.

Data: 2010-11-09 19:09:15
Autor: Marcin J.
Otwarcie fabryki DT SWISS w Poznaniu.
Mogę potwierdzić, że istnieje naprawdę (co najmniej od sierpnia) i znajduje się w Obornikach. Cokolwiek tam robi± wygl±da to zacnie (przynajmniej z daleka).

--
Pozdrowionka
marcin

Otwarcie fabryki DT SWISS w Poznaniu.