Otwarcie sezonu ... w Lidlu

Data: 2010-03-21 10:00:15
Autor: sam jestem
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
Lidl ponawia ofertę akcesoriów dla cyklistów, od czwartku:
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-1DEC3C0E-FA6412E0/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=8541

Czy te akcesoria są wartę uwagi?
Czy w relacji do ceny  to dobre rzeczy, użyacie tego?
Ja kupiłem dwa lata temu rękawiczki z palcami, pełne, do dziś używam, są ok, ale nie mam odniesienia do czegoś bardziejprofesjonlnego/specjalistycznego, z 'normalnych' sklepów sportowych lub rowerowych...

Możecie się wypowiedzieć o poszczególnych rzeczach?

kask http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index_8565.htm

spodnie, zwłaszcza krótkie http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-1DEC3C0E-FA6412E0/lidl_pl/hs.xsl/index_8583.htm

całość http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-1DEC3C0E-FA6412E0/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=8541

Data: 2010-03-21 10:04:48
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
sam jestem bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
spodnie, zwłaszcza krótkie http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-1DEC3C0E-FA6412E0/lidl_pl/hs.xsl/index_8583.htm

Mam długie spodnie z Lidla i dają radę. Bez cudów, ale czego się spodziewać
po spodniach za 30zł.
Uważaj, mają zarąbiście chudą wkładkę. :-/

Data: 2010-03-21 14:00:10
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
Dnia 21.03.2010 10:00 użytkownik sam jestem napisał :
Lidl ponawia ofertę akcesoriów dla cyklistów, od czwartku:

Było. Przejrzyj archiwum.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-03-21 15:45:38
Autor: Doczu
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
W dniu 2010-03-21 14:00, "Mikołaj \"Miki\" Menke" pisze:
Dnia 21.03.2010 10:00 użytkownik sam jestem napisał :
Lidl ponawia ofertę akcesoriów dla cyklistów, od czwartku:

Było. Przejrzyj archiwum.

Naewt jeszcze do archiwum nie zleciało :)
Ja generalnie mam ze 2 koszulki z lidla i kurtkę  rowerową (a'la membrana)
Koszulki są całkiem spoko, a kurtka też daje radę, ale ta membrana to porażka - na szczęście jest tylko z przodu.
--
-= Pozdrawiam Doczu =-
adres do korespondencji

Data: 2010-03-21 15:22:20
Autor: AL
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
sam jestem pisze:
[...]

mam kask, ktory byl w zeszlorocznym 'rzucie' - dokladnie to model cratoni, ktory w sklepie kosztowalby 4x tyle ile dalem za niego w Lidlu (na pudelku nawet byly te same napisy, wyniki testow i producent co na oryginale). Jedyna roznica to 1. brak napisu Cratoni 2. brak uchwytu na lampke z tylu kasku
W tym roku tez chyba jest ten sam producent kaskow, tylko napisy na nim sie zmienily

koszulki rowerowe z coolmaxu prawie wszystkie mam Lidla - daja rade

rekawiczki 'bezpalcowe' - tez daja rade

krotkie spodenki z pampersem - ok

Mam rowniez sakwy na kierownice i bagaznik - w tym roku brak (byly rok temu i dwa lata temu)
a tak reasumujac, wydaje mi sie, ze w zeszlym roku oferta byla jednak bogatsza.

Jak dotad lubilem Lidla m.in. za fajna coroczna oferte rowerowa - w miare dobra jakosc a i cena bardzo umiarkowana.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-03-22 14:22:58
Autor: Bartłomiej Zieliński
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
Użytkownik AL napisał:
Mam rowniez sakwy na kierownice i bagaznik - w tym roku brak (byly rok
temu i dwa lata temu)

Na kierownicę ma być jakaś torba.

Data: 2010-03-22 16:48:08
Autor: AL
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
Bartłomiej Zieliński pisze:
Użytkownik AL napisał:
Mam rowniez sakwy na kierownice i bagaznik - w tym roku brak (byly rok
temu i dwa lata temu)

Na kierownicę ma być jakaś torba.

termo-szcelna
(zle zamykanie - bo na zamek)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-03-24 15:01:08
Autor: Bartłomiej Zieliński
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
Użytkownik AL napisał:
Na kierownicę ma być jakaś torba.
termo-szcelna
(zle zamykanie - bo na zamek)

A jakie są inne możliwości? (pytam z ciekawości)

Data: 2010-03-21 21:09:30
Autor: szaman
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
sam jestem wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Czy te akcesoria sÂą wartĂŞ uwagi?

rękawiczki - całkiem fajne + rewelacyjna cena
gacie krótkie - b.dobre (mam żelazną dupę...), tanio
gacie długie - b. fajne z tym, że zamki po roku czy dwóch zaczynają się przy nogawkach zacinać... (ale ja jestem zamek - killer)
pompka - mała pompka - rewelacja po prostu za tą cenę
koszulki coolmax - mam 2 krótkie, 2 długie - bardzo sobie chwalę + cena
okulary - super, z tym, że szkło pomarańczowe czasem lubi z pałąka się wypiąć, inne tego defektu nie mają
kurtka - mała, lekka, nienajbrzydsza, tania = super:)

szaman

Data: 2010-03-21 23:06:42
Autor: BoDro
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
szaman pisze:

pompka - mała pompka - rewelacja po prostu za tą cenę

ona jest full-plastik, czy ma jakieś metalowe elementy? Jakie ciśnienie    można nią uzyskać? Moja niestety zaczyna zdychać, a potrzebuję wyłącznie jako awaryjną.

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-03-21 23:50:54
Autor: szaman
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
BoDro wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

ona jest full-plastik, czy ma jakieś metalowe elementy? Jakie ciśnienie   można nią uzyskać? Moja niestety zaczyna zdychać, a potrzebuję wyłącznie jako awaryjną.

alu, króciutka jest co prawda, ale da się nią przy odrobinie samozaparcia 5bar napompować. Ma manometr.

sz

Data: 2010-03-23 09:17:15
Autor: Doczu
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
W dniu 2010-03-21 21:09, szaman pisze:
okulary - super, z tym, że szkło pomarańczowe czasem lubi z pałąka się
wypiąć, inne tego defektu nie mają

O właśnie - okularki także całkiem fajne. Bałem się, że szkła będą wypadać, ale nic z tych rzeczy. W moim egzemplarzu nie zaobserwowałem wypadania szkła pomarańczowego.

--
-= Pozdrawiam Doczu =-
adres do korespondencji

Data: 2010-03-25 11:48:03
Autor: Alfer_z_pracy
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
sam jestem napisał:
Lidl ponawia ofertę akcesoriów dla cyklistów, od czwartku:
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-1DEC3C0E-FA6412E0/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=8541

No i co robaczki? Łowy udane?

Zajrzałem do Lidla, wybór duży, zainteresowanie zerowe. Oglądałem ten kask, za tę cenę brać i nie marudzić, pokrętło działa, daszek jest, chyba 2 rozmiary, 290 g. Mi nie przypasował na łeb więc się nie rzucałem, za to łyknąłem skarpety w dwupaku z Coolmaxem i Lycrą za 12 zeta, czemu nie. Rękawiczki za ok. 20 zł też ujdą, nie wiem jak trwałość ale względnie dobrze na dłoni leżą i są różne rozmiary, jak ktoś chce tanio to będzie pewnie zadowolony (ja akurat poluję na rękawiczki z siateczką u góry, więc nie brałem). Do tego są liczniki, jakieś pelerynki, pompka, klucze, gacie dla pań i panów, torba na kierownicę wieszak na rower. Dla niewymagających bajkierów będzie dobrze.

Kurczę, czemu mi Lidl za reklamę nie płaci? :-)

Pzdr
A.

Data: 2010-03-25 12:24:39
Autor: BoDro
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
Alfer_z_pracy pisze:

No i co robaczki? Łowy udane?

Ja zakupiłem czarne skarpetki - będą mi do ramy pasowały :-). Wyglądają całkiem ok.
Dodatkowo dorzuciłem do koszyka pompkę. Plastik, ale tłok (teleskop) chyba z metalu. Brak manometru. Końcówka na Schrader, bez pokrywki. Dołączony uchwyt, śrubki i redukcja na Prestę/Dunlop. Pierwszy test: pompowanie od stanu "prawie flaka" do 1,5 bar zajęło 60 "pychów". Nic się nie rozpadło więc mam nadzieję, że jako awaryjna - zakładając statystycznie kilka przebić w roku - powinna posłużyć kilka lat...

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-03-25 12:33:16
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
Dnia 25.03.2010 11:48 użytkownik Alfer_z_pracy napisał :
sam jestem napisał:
Lidl ponawia ofertę akcesoriów dla cyklistów, od czwartku:
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-1DEC3C0E-FA6412E0/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=8541

No i co robaczki? Łowy udane?

Bardzo nieudane. Chciałem kupić szosówkę, ale nie mam kontaktu
operacyjnego w Niemczech, a ponoć już się skończyły.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-03-25 15:02:34
Autor: Bartłomiej Zieliński
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
Użytkownik Alfer_z_pracy napisał:
No i co robaczki? Łowy udane?

U mnie niestety nie :-(
Chciałem kupić torbę na kierownicę, ale już nie było. Na szczęście na osłodę udało się kupić czekoladę i wino. ;-)

Data: 2010-03-25 15:51:47
Autor: Piotr P.
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
Alfer_z_pracy wrote:
sam jestem napisał:
Lidl ponawia ofertę akcesoriów dla cyklistów, od czwartku:
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-1DEC3C0E-FA6412E0/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=8541

No i co robaczki? Łowy udane?

U mnie pompka nożna (testowana, działa ok) + koszulka dla dziewczyny.

Pozdrawiam,
Piotr

Data: 2010-03-25 21:18:48
Autor: gobo
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
Udane:)
Lidl Zgorzelec - kask, spodenki srednie i spodnie dlugie.
Spodenki srednie i kask juz przetestowane wieczorem - trasa krotka, bo moze z 20km, ale brak zastrzezen jak na razie.
Jestem baaardzo zadowolony.
Pozdrawiam
Piotr

Data: 2010-03-26 13:45:57
Autor: Pawel Ratajczak
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
W dniu 2010-03-25 11:48, Alfer_z_pracy pisze:
No i co robaczki? Łowy udane?

Jasne, ze udane. Zarowno ja jak i zona jestesmy zadowleni z dokonanych
zakupow

- Kaski w mniejszym rozmiarze x2 dla moich dzieciakow, bo te co maja
jakos zrobily sie za male, a ten wydawal sie w miare OK, zwlaszcza, ze
przewaznie mialy pod kaskami czapke.
- gacie krotkie zona
- koszulka zona
- kurtka zona
- kurtka ja
- kamizelka ja
- skarpety ja (niestety tylko biale byly w moim rozmiarze)
- licznik x2 (jeden dla corki a drugi sie jeszcze zobaczy ;) )

Chcialem wziac sobie krotkie gacie i moze tez dlugie, ale niestety juz
nic nie bylo, a nie mialem czasu pojezdzic wczoraj po innych "filiach".
Moze dzis jeszcze cos sie uda.

Pozdrawiam serdecznie,
Pawel

Data: 2010-03-26 14:01:57
Autor: Tomasz Minkiewicz
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
On Fri, 26 Mar 2010 13:45:57 +0100
Pawel Ratajczak <10swen@pratajczak.pl> wrote:

W dniu 2010-03-25 11:48, Alfer_z_pracy pisze:
> No i co robaczki? Łowy udane?

Jasne, ze udane. Zarowno ja jak i zona jestesmy zadowleni z dokonanych
zakupow

A ja nie, bo zarówno w moim podręcznym Lidlu, jak i w nieco bardziej
oddalonym Lidlu awaryjnym w ogóle nie było (albo tak mało, że się
rozeszły błyskawicznie) spodenek i męskich koszulek. Tzn. spodenek
jakaś jedna czy druga para leżała, ale luzem, bez opakowań i
skotłowane, więc sobie darowałem. W porównaniu z wcześniejszymi,
ta lidlowa promocja była wyjątkowo marna.

Nabyłem tylko kamizelkę (całkiem sensowna, choć mogłaby mieć jakieś
kieszonki po bokach) i kask (którego wprawdzie nie planuję używać,
bo za bardzo lubię moją czapeczkę z daszkiem, ale pomyślałem, że gdyby
mi kiedyś strzeliło do głowy wziąć udział w jakiejś masowej imprezie
rowerowej, to może się przydać, bo często organizatorzy wymagają).

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2010-03-30 21:40:46
Autor: Michał Missima
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
Alfer_z_pracy pisze:
sam jestem napisał:
Lidl ponawia ofertę akcesoriów dla cyklistów, od czwartku:
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-1DEC3C0E-FA6412E0/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=8541

No i co robaczki? Łowy udane?

Ja zakupy robiłem w Stargardzie Szcz.: rękawiczki bez palców za 12 złotych mogą być (wcześniej używałem tchibo i miały trochę grubszą wkładkę żelową, no ale były przy okazji droższe), poza tym kask-zważywszy na to, że po długich przymiarkach kilka dni temu wreszcie znalazłem taki, który na mnie pasuje (scott za ponad 350 zł), a dzisiaj okazało się, że ten większy z lidla zapewnia mi taki sam komfort za cenę siedmiokrotnie niższą-jestem zadowolony.

--
Michał Missima
GG: 4030941

Data: 2010-03-30 23:50:21
Autor: Romal
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
Michał Missima wrote:

Ja zakupy robiłem w Stargardzie Szcz.: rękawiczki bez palców za 12
złotych mogą być

Jak je zobaczyłem, to uciekłem tak daleko, jak się tylko dało. Szkoda kasy. Lepiej wydać na piwo.

poza tym kask-zważywszy na to, że po długich przymiarkach kilka dni temu

A kask to wyglądał nawet porządnie. Tyle, że kask już posiadam, a do tego w ogóle go nie używam ;)

--
Romal
http://www.sakwiarz.pl/

Data: 2010-03-25 17:39:28
Autor: MadMan
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
Dnia Sun, 21 Mar 2010 10:00:15 +0100, sam jestem napisał(a):

Możecie się wypowiedzieć o poszczególnych rzeczach?

Kupiłem licznik. Z istotnych dla mnie funkcji ma wszystkie -
temperatura, czas, prędkość, podświetlenie, zegar, do tego jeszcze parę
mniej ważnych (jakieś liczenie kalorii, itp.). Zaintrygowała mnie
funkcja "przebieg do kolejnego przeglądu" - ustawiłem 400 km, zobaczymy
co się stanie :) Wygląda w miarę OK, trochę jedzie tandetą ale nie za
bardzo. Minusem jest magnes mocowany bardzo kiepsko - jakieś plastikowe
niewiadomoco, chyba już gwint przekręciłem nawet. Jeśli licznik wygra z
Sigmą - będę używał magnesu Sigmy. Skarpetki też kupiłem, przetestuję jutro. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-26 09:34:13
Autor: Alfer_z_pracy
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
MadMan napisał:
[...]

Troszkę OT ale też w temacie tanich zakupów licznikowych. W marcu w sieci sklepów Tchibo też była akcja rowerowa, m.in. sprzedawali licznik. Niezbyt drogi, odbajerowany - bezprzewodowy, podświetlenie, wszystkie funkcje, też funkcja serwisu j.w., termometr, jakieś kalorie. Wszystko pięknie! Ale pojawił się zonk. BEZPRZEWODOWOŚĆ. Niezależnie od czegokolwiek (kwestia baterii, zresetowania, odległości między czujnikiem etc.) licznik wariował. Nawet trzymany w ręku wykazywał ruch, wzbudzał się także przy obróceniu go względem kierownicy. Kosmos! Ku pokrzepieniu dodam że Tchibo to porządna firma i bez problemu przyjmują zwroty :) A ich waga do części rowerowych (no dobra, t.zw. kuchenna) do dziś działa wyśmienicie.

Tak więc panie i panowie, jak już bezprzewodowo to sprawdzone marki bo można się mocno zniechęcić do pseudodziałającego sprzętu.

Pzdr
A.

Data: 2010-03-26 14:20:37
Autor: MadMan
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
Dnia Fri, 26 Mar 2010 09:34:13 +0100, Alfer_z_pracy napisał(a):

Tak więc panie i panowie, jak już bezprzewodowo to sprawdzone marki bo można się mocno zniechęcić do pseudodziałającego sprzętu.

Lidlowy jest przewodowy :)
Dzisiaj krótki test - na ok. 75 km względem Sigmy 906:
- zaniżył odległość o ok. 250m
- zaniżył maksymalną (ale o ok. 0.5 km/h)
- zawyżył średnią o ok. 0.2 km/h, prawdopodobnie dlatego, że:
- zaniżył czas jazdy o 2m40s (tzn. zamiast 3:12:29 jest 3:09:49). Ustawienie średnicy koła identyczne na obu licznikach (2100 - opona
szosowa 7/8", zmierzone "na kredę" i sprawdzone GPSem - odchyłki rzędu
paruset metrów na 100 km maksymalnie, zatem poniżej 1%). Czytelność ekranika gorsza niż w Sigmie. Patrząc pod kątem widać
wszystkie elementy wyświetlacza... Może po lekkim osłabnięciu baterii
(marki Mitsubishi!) będzie lepiej :)
A, ciekawy bajer - licznik chwilę działa po wyjęciu baterii. Jeśli ktoś jeszcze znajdzie to niech bierze. Ja dzisiaj miałem bratu
kupić, niestety w 3 Lidlach (2 gliwickich i 1 rybnickim) nie było. Za to
skarpetki, rękawiczki, dętki i pompki jeszcze tak. Skarpetki też chyba są OK. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Otwarcie sezonu ... w Lidlu