Otwarcie sezonu ... w Lidlu

Data: 2010-03-25 17:39:28
Autor: MadMan
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
Dnia Sun, 21 Mar 2010 10:00:15 +0100, sam jestem napisał(a):

Możecie się wypowiedzieć o poszczególnych rzeczach?

Kupiłem licznik. Z istotnych dla mnie funkcji ma wszystkie -
temperatura, czas, prędkość, podświetlenie, zegar, do tego jeszcze parę
mniej ważnych (jakieś liczenie kalorii, itp.). Zaintrygowała mnie
funkcja "przebieg do kolejnego przeglądu" - ustawiłem 400 km, zobaczymy
co się stanie :) Wygląda w miarę OK, trochę jedzie tandetą ale nie za
bardzo. Minusem jest magnes mocowany bardzo kiepsko - jakieś plastikowe
niewiadomoco, chyba już gwint przekręciłem nawet. Jeśli licznik wygra z
Sigmą - będę używał magnesu Sigmy. Skarpetki też kupiłem, przetestuję jutro. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-26 09:34:13
Autor: Alfer_z_pracy
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
MadMan napisał:
[...]

Troszkę OT ale też w temacie tanich zakupów licznikowych. W marcu w sieci sklepów Tchibo też była akcja rowerowa, m.in. sprzedawali licznik. Niezbyt drogi, odbajerowany - bezprzewodowy, podświetlenie, wszystkie funkcje, też funkcja serwisu j.w., termometr, jakieś kalorie. Wszystko pięknie! Ale pojawił się zonk. BEZPRZEWODOWOŚĆ. Niezależnie od czegokolwiek (kwestia baterii, zresetowania, odległości między czujnikiem etc.) licznik wariował. Nawet trzymany w ręku wykazywał ruch, wzbudzał się także przy obróceniu go względem kierownicy. Kosmos! Ku pokrzepieniu dodam że Tchibo to porządna firma i bez problemu przyjmują zwroty :) A ich waga do części rowerowych (no dobra, t.zw. kuchenna) do dziś działa wyśmienicie.

Tak więc panie i panowie, jak już bezprzewodowo to sprawdzone marki bo można się mocno zniechęcić do pseudodziałającego sprzętu.

Pzdr
A.

Data: 2010-03-26 14:20:37
Autor: MadMan
Otwarcie sezonu ... w Lidlu
Dnia Fri, 26 Mar 2010 09:34:13 +0100, Alfer_z_pracy napisał(a):

Tak więc panie i panowie, jak już bezprzewodowo to sprawdzone marki bo można się mocno zniechęcić do pseudodziałającego sprzętu.

Lidlowy jest przewodowy :)
Dzisiaj krótki test - na ok. 75 km względem Sigmy 906:
- zaniżył odległość o ok. 250m
- zaniżył maksymalną (ale o ok. 0.5 km/h)
- zawyżył średnią o ok. 0.2 km/h, prawdopodobnie dlatego, że:
- zaniżył czas jazdy o 2m40s (tzn. zamiast 3:12:29 jest 3:09:49). Ustawienie średnicy koła identyczne na obu licznikach (2100 - opona
szosowa 7/8", zmierzone "na kredę" i sprawdzone GPSem - odchyłki rzędu
paruset metrów na 100 km maksymalnie, zatem poniżej 1%). Czytelność ekranika gorsza niż w Sigmie. Patrząc pod kątem widać
wszystkie elementy wyświetlacza... Może po lekkim osłabnięciu baterii
(marki Mitsubishi!) będzie lepiej :)
A, ciekawy bajer - licznik chwilę działa po wyjęciu baterii. Jeśli ktoś jeszcze znajdzie to niech bierze. Ja dzisiaj miałem bratu
kupić, niestety w 3 Lidlach (2 gliwickich i 1 rybnickim) nie było. Za to
skarpetki, rękawiczki, dętki i pompki jeszcze tak. Skarpetki też chyba są OK. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Otwarcie sezonu ... w Lidlu