Otwarcie sklepu motocyklowego - od czego zaczac?

Data: 2009-12-28 20:56:35
Autor: Ivam
Otwarcie sklepu motocyklowego - od czego zaczac?
Użytkownik "Grzes" <misiekfu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hhajgg$kc2$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Witam!

Mam zamiar w najblizszej przyszlosci otwozyc sklep motocylkowy.
[...]

A ja Ci powiem jeszcze, ze jak do najblizszego sklepu jest 60km to wydaje mi sie, ze z samego sklepu sie nie utrzymasz i proponuje zainteresowac sie mimo wszystko rowniez serwisem. Moze nie kompleksowe remonty, ale np. podstawowe wymiany eksploatacyjne.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-12-28 22:26:52
Autor: scibor1
On 28 Gru, 20:56, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
U ytkownik "Grzes" <misie...@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo ci grup
dyskusyjnych:hhajgg$kc...@atlantis.news.neostrada.pl...> Witam!

> [...]

wszystko rowniez serwisem. Moze nie kompleksowe remonty, ale np. podstawowe

i do tego jeszcze jakas sensowna poczekalnia z mini barkiem typu kawa/
herbata/ciastko i tv - ideal jesli bedzie ze szklana sciana miedzy
klientem serwisu a stanowiskiem serwisowym - klient nie peta sie pod
nogami ale tez widzi, co sie dzieje z jego sprzetem

scibor
Helga VFR800FI

Data: 2009-12-29 08:55:41
Autor: Ivam
Otwarcie sklepu motocyklowego - od czego zaczac?
Uzytkownik "scibor1" <scibor@eranet.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:cbea759e-8b50-4f35-af7d-9c53741b4d04@j42g2000yqd.googlegroups.com...
i do tego jeszcze jakas sensowna poczekalnia z mini barkiem typu kawa/
herbata/ciastko i tv -

To chyba wiadomo.

ideal jesli bedzie ze szklana sciana miedzy
klientem serwisu a stanowiskiem serwisowym - klient nie peta sie pod
nogami ale tez widzi, co sie dzieje z jego sprzetem

A ja powiem, ze to nie jest konieczne dla przezycia sklepu/serwisu. Znajomy pracuje w takim serwisie, gdzie wszystko albo robi pod chmurka, albo w przerosnietym garazu blaszanym. Mechanik dobry, do ktorego wszyscy w okolicy maja 100% zaufania, ceny minimalnie nizsze niz u konkurencji, narzedzia ma wcale nie gorsze niz te serwisy ze szklana sciana. I moim zdaniem to niezbedne minimum to:
- dobry mechanik, a najlepiej to taki, ktorego znaja w okolicy, a moze do tej pory nie do konca legalnie wszystko robil
- niskie ceny, ktore zacheca klientow

Reszta IMHO moze byc dodana jak juz biznes bedzie sie krecil.

--
pzdr:
Ivam

Otwarcie sklepu motocyklowego - od czego zaczac?