Otwarcie stadionu na Cracovii

Data: 2010-09-25 18:28:00
Autor: Danpe
Otwarcie stadionu na Cracovii
Sam nie wiem co ogladac, Polonie czy Cracovie. Tak przypadkiem i z
ciekawosci przelaczylem na Cracovie.
Ktos zgadnie co spiewaja?
"mamy nowy piekny stadion"? Nie.
"Hej hej Cracovia"?
Nie.

O Wisle spiewaja. Jak milo, ze o nas pamietaja w ten historyczny dla
nich dzien :D

Z drugiej strony to troche smutne, nic sie tam nie zmienia.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-09-25 18:39:19
Autor: Smok Eustachy
Otwarcie stadionu na Cracovii
Dnia Sat, 25 Sep 2010 18:28:00 +0200, Danpe napisał(a):
/.../
O Wisle spiewaja. Jak milo, ze o nas pamietaja w ten historyczny dla
nich dzien :D

Specjalnie przełączyłeś bo wiedziałeś jak będzie przyznaj się.

Data: 2010-09-25 21:00:18
Autor: Danpe
Otwarcie stadionu na Cracovii
On Sat, 25 Sep 2010 18:39:19 +0000 (UTC), Smok Eustachy
<smok.eustachy@wurg.pl> wrote:

[...]

chcialem zobaczyc, czy tam faktycznie tak gesto sa krzeselka
przykrecone ja kto sie mowilo, ale w sumie nic nie zobaczylem.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-09-26 00:16:21
Autor: Roberto

<smok.eusta...@wurg.pl> wrote:
> [...]

chcialem zobaczyc, czy tam faktycznie tak gesto sa krzeselka
przykrecone ja kto sie mowilo, ale w sumie nic nie zobaczylem.

A mecz ogladałeś??? Znając Ciebie to mecz Cię pewnie najmniej
interesował. Podpowiem Ci, że ta grupa jest o piłce noznej.
A teraz o stadionie. Perełka. tyle lat czekałem aż coś takiego będzie.
Wszystko bezproblemowe. Wejśca, krzesełka. Wszystko super. Wreszcie
nie ma tych krat dla zwierząt. Ogląda się super. Wszystko idealnie
widoczne. Miodzio. Toalety -  tyle lat chodziłem do tych śmierdzących
niebieskoch tołtojów i widziałem jak sikacze stoją pod siatką. To co
jest teraz to normalnie ekstraklasa. I wreszcie można kupić normalnie
jedzienie i zjeść w cywilizowanych warunkach. Aż się łezka w oku
kręci!!!I sam mecz też mi się podobał. Ale na takim stadionie to nawet
mecz Psy - Koty (taką bajkę ma syn:) ) wygladałby super. I wreszcie
Radomski zagrał to co ma grać a nie tylko to co wie:)

Data: 2010-09-26 11:01:29
Autor: Cavallino
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:

A teraz o stadionie. Perełka. tyle lat czekałem aż coś takiego będzie.
Wszystko bezproblemowe. Wejśca, krzesełka.

Dobrze widziałem w C+ że krzesełka są zielone również?
Czyj to stadion, Legii?

Data: 2010-09-26 02:19:00
Autor: Roberto
Otwarcie stadionu na Cracovii
On 26 Wrz, 11:01, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "Roberto" <cal...@vp.pl> napisał w wiadomości news:

>A teraz o stadionie. Perełka. tyle lat czekałem aż coś takiego będzie.
>Wszystko bezproblemowe. Wejśca, krzesełka.

Dobrze widziałem w C+ że krzesełka są zielone również?
Czyj to stadion, Legii?

Nie ma zielonych krzesełek. Coś Ci się przewidziało. Są tylko czerwone
i białe

Data: 2010-09-26 11:22:47
Autor: Cavallino
wrote:
> [...]

Dobrze widziałem w C+ że krzesełka są zielone również?
Czyj to stadion, Legii?

Nie ma zielonych krzesełek. Coś Ci się przewidziało.

Ciekawe, bo naprawdę reporterka C+ w programie Liga+ stała na tle zielonych krzesełek.
No chyba że oświetlenie było zielone, a białe krzesełka w ten sposób oświetlone tak wyglądały.

Data: 2010-09-26 12:44:03
Autor: Roberto
Otwarcie stadionu na Cracovii
wrote:

> [...]

krzesełek.
No chyba że oświetlenie było zielone, a białe krzesełka w ten sposób

Tego gdzie stała reporterka to nie wiem bo byłem na meczu. Ale na
stadionie są na 100 tylko białe i czerwone krzesełka

Data: 2010-09-26 12:11:45
Autor: Danpe
Otwarcie stadionu na Cracovii

<smok.eusta...@wurg.pl> wrote:
> [...]

chcialem zobaczyc, czy tam faktycznie tak gesto sa krzeselka
przykrecone ja kto sie mowilo, ale w sumie nic nie zobaczylem.

jak tylko uslyszalem hymn Cracovii WTSK przelaczylem na spotkanie
toczace sie rownolegle, szkoda mi czasu na ogladanie glupot.

interesował. Podpowiem Ci, że ta grupa jest o piłce noznej.

a ja Ci podpowiem, ze na meczu dopinguje sie swoja druzyne.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-09-26 11:39:19
Autor: Roberto
On 26 Wrz, 12:11, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
On Sun, 26 Sep 2010 00:16:21 -0700 (PDT), Roberto <cal...@vp.pl>
wrote:

> [...]

>interesował. Podpowiem Ci, że ta grupa jest o piłce noznej.

a ja Ci podpowiem, ze na meczu dopinguje sie swoja druzyne.

gg:827748- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

A ja Ci podpowiem, że jak ogladasz mecze innych zespołów to interesuj
się meczem a nie dopingiem:) To lepsze i mniej nerwowe. A jak nie
potrafisz tego rozdzielić to masz problem. A że jednak meczu nie
ogladałeś??? To po co o nim zaczynasz rozmowę??? Widzisz. Mnie na
stadione nie specjalnie obchodzi WTSK tylko mecz. Ciebie widocznie
nie.

Data: 2010-09-27 17:08:14
Autor: Danpe
Otwarcie stadionu na Cracovii

wrote:

> [...]

potrafisz tego rozdzielić to masz problem. A że jednak meczu nie
ogladałeś??? To po co o nim zaczynasz rozmowę???

a gdzie widziesz, zebym zaczal jakakolwiek rozmowe o meczu Cracovii?

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-09-27 13:46:10
Autor: Roberto
On 27 Wrz, 17:08, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
On Sun, 26 Sep 2010 11:39:19 -0700 (PDT), Roberto <cal...@vp.pl>
wrote:

> [...]
>ogladałeś??? To po co o nim zaczynasz rozmowę???

a gdzie widziesz, zebym zaczal jakakolwiek rozmowe o meczu Cracovii?

Jesteś głupi czy mnie za takiego uważasz:) A może udajesz??

Data: 2010-09-28 15:18:53
Autor: Danpe
Otwarcie stadionu na Cracovii

Jesteś głupi czy mnie za takiego uważasz:) A może udajesz??

Ciebie za takiego uwazam.
Tematem bylo otwarcie stadionu i bluzgi jakie uslyszalem  natychmiast
po przelaczeniu na c+. Meczu jak juz zauwazyles nie ogladalem,
stwierdzielm, ze nie warto. --
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-09-28 07:43:08
Autor: Roberto
On 28 Wrz, 15:18, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Tematem bylo otwarcie stadionu i bluzgi jakie uslyszalem  natychmiast
po przelaczeniu na c+. Meczu jak juz zauwazyles nie ogladalem,

Dzięki. ciesze się że tak myślisz. W twoim przypadku brzmi to jak
wyróżnienie dla mnie:) Niezmiernie się cieszę. Otwieram szampana

Data: 2010-09-26 00:40:24
Autor: Roberto
Otwarcie stadionu na Cracovii
A zresztą. Mogę się cieszyć???? No pewnie, że mogę!!! :)
http://www.małopolska.tv/portal/2010/09/26/oprawa-meczu-cracovii/

Data: 2010-09-26 00:50:58
Autor: Roberto

Data: 2010-09-26 11:25:24
Autor: topek
W dniu 2010-09-26 09:40, Roberto pisze:
A zresztą. Mogę się cieszyć???? No pewnie, że mogę!!! :)
http://www.małopolska.tv/portal/2010/09/26/oprawa-meczu-cracovii/

Brzydki ten stadion :-(
Nie az tak brzydki jak w moim belchatowie, ale brzydki.
Trybuny roznych wysokosci. Tez to mamy.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

"Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

Data: 2010-09-26 12:48:56
Autor: Roberto
Otwarcie stadionu na Cracovii
On 26 Wrz, 11:25, topek <topek-sp*merom-czlon-
w-...@p0st.pl_Zamien_zero_na_o> wrote:
W dniu 2010-09-26 09:40, Roberto pisze:> A zresztą. Mogę się cieszyć???? No pewnie, że mogę!!! :)
> [...]

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

"Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

Pozwolisz, że będe miał inne zdanie. Dla mnie perełka.

Data: 2010-09-26 21:20:29
Autor: UGI
Otwarcie stadionu na Cracovii
Roberto <calder@vp.pl> napisał(a):
Pozwolisz, =BFe b=EAde mia=B3 inne zdanie. Dla mnie pere=B3ka.

Rowniez nie rozumiem zastrzezen Topka, porownanie ze stadionem GKS-u totalnie nietrafione. Obiekt Pasow moze i kameralny ale bardzo zgrabny i jednolity. --

Data: 2010-09-27 22:56:09
Autor: castrol
W dniu 2010-09-26 23:20, UGI pisze:

Rowniez nie rozumiem zastrzezen Topka, porownanie ze stadionem GKS-u
totalnie nietrafione. Obiekt Pasow moze i kameralny ale bardzo zgrabny i
jednolity.

Ważne, że nowy i porządny, a nie ten syf, który był. Nie zmienia to dla mnie faktu, że w Krakowie jest jakiś problem z budowaniem stadionów.

Jacek Kustra

Data: 2010-09-27 22:55:16
Autor: castrol
W dniu 2010-09-26 11:25, topek pisze:

Brzydki ten stadion :-(
Nie az tak brzydki jak w moim belchatowie, ale brzydki.
Trybuny roznych wysokosci. Tez to mamy.

Rzeczywiście nędza. No ale co zrobić, najwidoczniej w Krakowie umieją budować tylko takie kurniko-lepianki.

Jacek Kustra

Data: 2010-09-26 16:23:20
Autor: Koriat
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:9eee40da-0c71-4fb9-927e-cd4d50c8b178j18g2000yqd.googlegroups.com...
A zresztą. Mogę się cieszyć???? No pewnie, że mogę!!! :)
http://www.małopolska.tv/portal/2010/09/26/oprawa-meczu-cracovii/
Nie tylko możesz, ale nawet powinieneś. To jest to o czym pisaleś w swoim poście. Ja wiem, że mecz piłki nożnej to nie jest przedstawienie w teatrze i w operze i wymagania widzów są nieco inne. Ale brak normalnych stadionów to utrzymywanie, że piłka nożna to sport dla bandytów, a w najlepszym razie dla prymitywów, dla których spacer po kostki w błocie i załatwianie potrzeb fizjologicznych w śmierdzących tojtojach to norma. A teraz będziesz mógł iść na stadion jak człowiek, nie zastanawiając się jakie (najgorsze) buty ubrać i czy nie zgniotą Cię w kolejce do jednej z dwóch otwartych kas.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-09-26 12:42:30
Autor: Roberto
On 26 Wrz, 16:23, "Koriat" <koriat_WYTN...@vp.pl> wrote:
> [...]

na stadion jak człowiek, nie zastanawiając się jakie (najgorsze) buty ubrać
i czy nie zgniotą Cię w kolejce do jednej z dwóch otwartych kas.

O to chodzi, o to chodzi... Ale te tojtoje mi najbardziej zapadły w
pamięci. Koniec syfu. Po tylu latach koniec:)

Data: 2010-09-26 21:22:23
Autor: UGI
Otwarcie stadionu na Cracovii
Roberto <calder@vp.pl> napisał(a):
 Po tylu latach koniec:)

A jak wygladaja obecnie ceny wejsciowek na mecze Cracovii? Cos sie zmienilo?

Data: 2010-09-26 23:37:28
Autor: Roberto
On 26 Wrz, 23:22, "UGI " <ugi3.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Roberto <cal...@vp.pl> napisał(a):

>  Po tylu latach koniec:)

A jak wygladaja obecnie ceny wejsciowek na mecze Cracovii? Cos sie zmienilo?

Witam. Nie chce mi się przepisywać więc wklejam. Moim zdaniem ceny
bardzo przystępne.
Ceny karnetów i biletów na nowy stadion

sektor VIP (472 miejsca):
karnet: 330 zł  bilet: 60 zł
sektor A (1663 miejsc):
karnet: 80 zł  bilet: 15 zł
sektor B (2594 miejsca):
karnet: 80 zł  bilet: 15 zł
sektor C (126 miejsc):
karnet: 110 zł  bilet: 20 zł
sektor D (1949 miejsc):
karnet: 55 zł bilet: 10 zł
sektor E (1002 miejsca):
karnet: 110 zł bilet: 20 zł
sektor F (912 miejsc):
karnet: 135 zł bilet: 25 zł
sektor G (894 miejsca):
karnet: 110 zł bilet: 20 zł
sektor H (872 miejsca):
karnet: 135 zł bilet: 25 zł
sektor I (2961 miejsc):
karnet: 65 zł  bilet: 12 zł

Sektor I to sektor rodzinny. Kobiety i dzieci do 12 roku wchodzą za
złotówkę. Ja dla syna zrobiłem kartę kibica, która kosztowała 10 zł.
Po dopołaceniu symbolicznej złotówki ma karnet na mecze jesienne.

Data: 2010-09-26 18:28:49
Autor: smiglostopy
Otwarcie stadionu na Cracovii
Roberto <calder@vp.pl> napisał(a):
A zreszt=B1. Mog=EA si=EA cieszy=E6???? No pewnie, =BFe mog=EA!!! :)
http://www.ma=B3opolska.tv/portal/2010/09/26/oprawa-meczu-cracovii/

Bardzo fajnie ze powstal kolejny stadion. Kameralny, ale chyba wystarczy;) Ladne balony na otwarcie, ale ten hymn w wykonaniu kapeli brzmial troche jak na weselu w remizie. Czy prowadzacego doping slychac tak wyraznie na calym stadionie, czy po prostu stal blisko kamery?

Data: 2010-09-26 12:47:25
Autor: Roberto
Otwarcie stadionu na Cracovii
On 26 Wrz, 20:28, "smiglostopy   " <smiglostopy.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
Roberto <cal...@vp.pl> napisał(a):

> [...]

weselu w remizie. Czy prowadzacego doping slychac tak wyraznie na calym
stadionie, czy po prostu stal blisko kamery?

A mnie się podobało. Podoba mi się jak hymn śpiewa ktoś przez
mikrofon. A co do dopingu to słychać prowadzącego Arki. Oni tam mieli
ze sobą jakieś nagłośnienie. Co do wielkości to uważam, że w Polsce
większe stadiony nie zdadzą egzaminu. WQyjątkiem jest Poznań.
Całkowicie wystarczy.

Data: 2010-09-27 17:08:47
Autor: Danpe
Otwarcie stadionu na Cracovii
On Sun, 26 Sep 2010 12:47:25 -0700 (PDT), Roberto <calder@vp.pl>
wrote:

Co do wielkości to uważam, że w Polsce
większe stadiony nie zdadzą egzaminu. WQyjątkiem jest Poznań.
Całkowicie wystarczy.

Proponuje za ten tekst przyznac tytul "glupota roku"

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-09-27 13:48:54
Autor: Roberto
On Sun, 26 Sep 2010 12:47:25 -0700 (PDT), Roberto <cal...@vp.pl>
wrote:

> [...]
>Całkowicie wystarczy.

Proponuje za ten tekst przyznac tytul "glupota roku"

A więc jednak. Ale patrząc na to co ty tu od lat piszesz to nie mam
się czemu dziwić. Więc głupi:)

Data: 2010-09-27 22:59:36
Autor: castrol
W dniu 2010-09-26 21:47, Roberto pisze:

[...]

A co ma takiego Poznań, czego nie mają inne miasta? Bo pisanie takich rzeczy, przez pryzmat swojego nowego stadionu jest lekką przesadą.

Jacek Kustra

Data: 2010-09-27 23:10:21
Autor: Cavallino
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4ca10637$1news.home.net.pl...
[...]

Zapotrzebowanie na bilety na mecze?
Żeby dało się porównać, zobacz frekwencję z II ligi (obecnie nazywanej pierwszą) z miast podobnej wielkości.
Śląsk nawet w Ekstraklasie ma ją o połowę gorszą, Gdańsk również.
Pojemności stadionu nie są problemem, tylko brak chęci na oglądanie piłki.

Data: 2010-09-28 15:23:24
Autor: Danpe
Otwarcie stadionu na Cracovii
On Mon, 27 Sep 2010 23:10:21 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Śląsk nawet w Ekstraklasie ma ją o połowę gorszą, Gdańsk również.
Pojemności stadionu nie są problemem, tylko brak chęci na oglądanie piłki.

Jak jakosc widowiska marna, jakosc trybun tez marna to nie dziwota, ze
ludzie na mecze nie chca lazic.

Na starym stadionie Wisly jeszcze sprzed tych trybun za bramkami nie
zawsze byl komplet, teraz pewnie tez nie zawsze bedzie. Ale watpie,
zeby nagle 8000-10 000 ludzi poczulo potrzebe ogladniecia meczu Wisly,
jak to sie stalo, po dobudowaniu trybun na Wisle. Jednak stadion
przyciaga.
Jestem spokojny o to, ze frekwencja na takim Slasku dla przykladu
wzrosnie jak bezie nowy i przyjemny stadion. Tylko nie znow taki
kurnik jak wybudowala "dama" z drugiej strony blon, albo Korona, choc
i tam frekwencja poszla w gore.
Teza, jaka chyba probuje forsowac Roberto , jakoby tylko Poznan byl w
stanie  przyciagnac 15k wzwyz kibicow jest zupelnie niepowazna.
Ale to pokaze czas.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-09-28 08:01:23
Autor: Roberto
On 28 Wrz, 15:23, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Na starym stadionie Wisly jeszcze sprzed tych trybun za bramkami nie
zawsze byl komplet, teraz pewnie tez nie zawsze bedzie. Ale watpie,
zeby nagle8000-10 000begin_of_the_skype_highlighting              8000-10 000      end_of_the_skype_highlightingludzi poczulo potrzebe ogladniecia meczu Wisly,
[...]

Ja niczego nie chcę forsować. Wbija mi się w głowę (a może w oko)
złośliwość stwierdzenia o damie. I sądze że jest to jedyna informacja
warta analizy. Swoją drogą lepiej mieć nowoczesny kurnik XXI wieku od
przypominającego blok z PRL-u stadionu z końca XX za pieniądze
gigantyczne. Stadion będący klasyczną klapą estetyczną, finansową i
funkcjonalną. Zacznę od 500 mln złotych a potem dodam:
* Zbyt duża odległość trybun od boiska. Dziś kibice w pierwszych
rzędach na zagranicznych stadionach siedzą niemal na płycie boiska. Na
Wiśle zostawiono zaś przestrzeń, która była niezbędna, gdy wokół boisk
powstawały bieżnie lekkoatletyczne albo tory kolarskie. Czyli 30, 40
lat temu.

* Mniej - niż przewidują przepisy - bramek wejściowych i kas. Jeśli na
stadionie mają się odbywać mecze, ten błąd musi być szybko naprawiony.

* Brak parkingów przy trybunach. Miały być wielopoziomowe, podziemne.
Nie znaleziono jednak inwestora. A na naziemne miasto nie ma gotówki.

* Brak telebimu. Kibice z pewnością nie będą zachwyceni tym, że nie
będą mogli oglądać powtórek najciekawszych akcji.

* Murawa jedynie piłkarska. Oznacza to, że aby móc swobodnie
organizować na stadionie na przykład koncerty, co jest jednym ze
sposobów na utrzymanie rentowności obiektu, trzeba będzie albo sporo
zainwestować, albo po każdym takim wydarzeniu - jak na Stadionie
Śląskim w Chorzowie - łatać nawierzchnię.

* Lokalizacja pawilonu medialnego. W narożniku boiska powinny były
znaleźć się trybuny, a pawilon można było umieścić w pomieszczeniach
pod trybuną wschodnią lub zachodnią.
* sprawa operatora a właściwie jego braku:)

Dość bo mi zaraz jaśnieoświecony kolega wyjaśni, że jedyne co potrafię
to pisac o Wiśle i że tak to my już na Cracovii mamy:)

Data: 2010-09-28 17:34:42
Autor: Cavallino
[...]

To jakiś kibol Cracovii pisał?
Bo zarzut że na piłkarskim stadionie jest piłkarska murawa, jest cokolwiek dziwny. ;-)

Data: 2010-09-28 09:00:52
Autor: Roberto
Otwarcie stadionu na Cracovii
On 28 Wrz, 17:34, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
> [...]

To jakiś kibol Cracovii pisał?
Bo zarzut że na piłkarskim stadionie jest piłkarska murawa, jest cokolwiek

Ja:)I nie nazywaj mnie kibolem. Ale to nie jest zarzut bo stadion
może, a nawet powinien zarabiać na siebie nie tylko w czasie meczów.
Na Cracovii tak jest. Zresztą tam napisałem, że murawa "jedynie"
piłkarska a to ma troszkę inne znaczenie.

Data: 2010-09-28 18:09:20
Autor: Cavallino
[...]

Napiszesz konkretnie o co Ci chodzi, jaka niepiłkarska murawa miałaby się tam znaleźć?
BTW: murawa i tak zapewne będzie musiała być wymieniana przynajmniej raz na parę lat, a czym większy stadion tym częściej, więc pytanie czy opłaca się inwestować w coś co ma ją szczególnie chronić na koncertach?

Data: 2010-09-28 10:17:52
Autor: Roberto
Otwarcie stadionu na Cracovii
On 28 Wrz, 18:09, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
> [...]

parę lat, a czym większy stadion tym częściej, więc pytanie czy opłaca się
inwestować w coś co ma ją szczególnie chronić na koncertach?

Tego dokładnie nie przedstawię bo chodzi o jakieś dane techniczne.
Wiem natomiast, że istnieją rózne murawy które w zależności od ceny
mogą spełniać określone wymagania. Czy się opłaca??? A czy warto po
każdej imprezie łatać zniszczenia???

Data: 2010-09-28 21:00:30
Autor: Cavallino
[...]

Wykluczysz to?
Bo ja wręcz byłbym tego pewien.

Data: 2010-09-29 16:18:18
Autor: Danpe
Otwarcie stadionu na Cracovii
On Tue, 28 Sep 2010 08:01:23 -0700 (PDT), Roberto <calder@vp.pl>
wrote:

[...]

To nie z Ciebie cytat?

[...]

Widze, ze pijesz do Wisly.
Bzdura jest twierdzenie, ze to klapa funkcjonalna, a juz
najsmieszniejesze jest to czepianie sie odleglosci od trybun. Nie
mowie, ze nie moglo byc lepiej, ale wystarczy poczytac niektore fora
zeby zobaczyc, ze ludzie, ktorzy wczesniej najezdzali na stadion Wisly
(ze za daleko, ze do dupy widocznosc) odszczekuja i wycofuja sie ze
swojej tezy po ogladnieciu meczu z Korona.
Wyglad stadionu rzecza gustu jest, sa osoby, ktorym sie podoba. W tym
mnie, z tym ze elewacja oczywiscie do pomalowania.

Wg mnie stadion robi dobre wrazenie, ja sie ciesze, ze nie wyglada jak
Delikatesy Centrum, tylko z innym napisem, ale tez na "c"

Dziś kibice w pierwszych
rzędach na zagranicznych stadionach siedzą niemal na płycie boiska.

Na niektorych stadionach tak, na innych nie.

gdy wokół boisk
powstawały bieżnie lekkoatletyczne albo tory kolarskie. Czyli 30, 40
lat temu.

Ani bieznia lekkoatletyczna ani tol kolarski sie tam nie zmiesci,
odsylam do googli bo temat poruszany na forach budowlanych.

* Mniej - niż przewidują przepisy - bramek wejściowych i kas. Jeśli na
stadionie mają się odbywać mecze, ten błąd musi być szybko naprawiony.

Jak jest w przepisach to nie wiem, ale bramki i kasy sa dorabiane. Zaznacze, ze  na meczu z Korona nie bylo problemow z wejsciem.

* Brak parkingów przy trybunach. Miały być wielopoziomowe, podziemne.
Nie znaleziono jednak inwestora. A na naziemne miasto nie ma gotówki.

Parkingi przy trybunach sa budowane, wprawdzie nie podziemne, ale
beda.
Zreszta tu upatrujesz jakas wine Wisly?
Sami nie macie lepiej. Miasto od lat nie potrafi zbudowac tych
parkingow podziemnych, ktore byly w planie.

* Brak telebimu. Kibice z pewnością nie będą zachwyceni tym, że nie
będą mogli oglądać powtórek najciekawszych akcji.

Bo budowa nie skonczona. Sprawa telebimow w toku.

[...]

Pierwsze slysze, nie znam sie i nie wypowiem.

* Lokalizacja pawilonu medialnego. W narożniku boiska powinny były
znaleźć się trybuny, a pawilon można było umieścić w pomieszczeniach
pod trybuną wschodnią lub zachodnią.

Mozna bylo, ale tego nie zrobiono. Mnie ten okraglak akurat sie
pdooba.

* sprawa operatora a właściwie jego braku:)

Tu tez Klub dyskutuje z miastem.
To nie 15 000 kurnik, kwoty sa wieksze wiec trzeba spokojnie te sprawe
zalatwic.

Dość bo mi zaraz jaśnieoświecony kolega wyjaśni, że jedyne co potrafię
to pisac o Wiśle i że tak to my już na Cracovii mamy:)

a nie?
WTSK na otwarciu wlasnego stadionu o czyms swiadczy :)

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-09-29 07:38:09
Autor: Roberto
Otwarcie stadionu na Cracovii

A ty dalej swoje. ITd, itd, itd. i kurnik na C i delikatesy. Widzisz,
myślę że my się różnimy podstawową sprawą. Ja nie życze Wiśle tak źle
jak ty Cracovii. Więc to napiszę Ci kolejny raz i nieco inaczej. MAM W
NOSIE JAKIEŚ TAM WTSK ITD. JA OGLADAM MECZE A NIE KIBOLI. TY
ODWROTNIE. A TEGO CZEGOŚ TO NAWET NA DERBACH NIE
ŚPIEWAM!!!!!!!!!!!!!!! Weź sobie to gdzieś na ścianie wypisz jak masz
problem z pamięcią. Zresztą na tym spotkaniu to coś zaśpiewali kibole
Arki. A co do stadionu to nawet kibice Wisły twierdzą, że nasz
"kurnik" (czytaj EL PASO:) ) jest zwyczajnie mniejszy ale
nowocześniejszy. Co do długości budowy to zawsze jest tak, że jak
pracami ma kierować gmina lub miasto to się takie chece dzieją i trwa
to zazwyczaj kilka lat.

I jeszcze jedno. To naprawdę fajnie że w Krakowie powstają dwa nowe i
ładne stadiony. A co do operatora to w przypadku Cracovii od razu było
wiadomo, że klub chce się tym zajmować. W czasie trwania budowy to
Comarch nadzorował wszystkimi przetargami i pracami (nie miasto) jako
tzw. inwestor zastępczy jeśli wiesz co to znaczy.

Data: 2010-09-29 21:20:38
Autor: Danpe
Otwarcie stadionu na Cracovii
On Wed, 29 Sep 2010 07:38:09 -0700 (PDT), Roberto <calder@vp.pl>
wrote:

A ty dalej swoje. ITd, itd, itd. i kurnik na C i delikatesy. Widzisz,
myślę że my się różnimy podstawową sprawą. Ja nie życze Wiśle tak źle
jak ty Cracovii.

Ja jej wcale zle nie zycze. Jedyne co, to zeby sie pozbyla w koncu
osiedlowych nozownikow, a tak to niech sobie gra w  tej OE gdzies w
polowie tabeli. Dopiero w sytuacji, gdy patologia bedzie sie nasilac,
bede zyczyl likwidacji.

NOSIE JAKIEŚ TAM WTSK ITD. JA OGLADAM MECZE A NIE KIBOLI. TY
ODWROTNIE.

Nie Roberto, ja nie ogladam meczu jak mi maja uszy wiednac.
Nie zapominaj, ze ja nie wylaczylem TV, ale przelaczylem sie na inny
__mecz__

jest zwyczajnie mniejszy ale
nowocześniejszy.

Mnie akurat interesuje kryterium pojemosci, wole miec teoretycznie
brzydszy stadion, ale zeby wchodzilo nan 33 000 ludzi.
Zapraszam na derby na wiosne, mam nadzieje, ze bedzie na nim ok 33k
ludzi, zalapiesz o co mi chodzi.

I jeszcze jedno. To naprawdę fajnie że w Krakowie powstają dwa nowe i
ładne stadiony.

Wolalbym cztery :)
Garbarnia+Hutnik dla przykladu. Niech maja po 10 000 miejsc i ladne
kameralne stadiony.
No moze jeszcze Wanda, ale to pilkarsko-zuzlowy zuzlowy.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-09-28 15:28:24
Autor: Cavallino
Użytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:lrq3a6pu28iunojk7hkiv05p4m061606c44ax.com...
[...]

Się zobaczy czy 10 tys ludzi będzie na stałe.
Obstawiam że nie.

Jestem spokojny o to, ze frekwencja na takim Slasku dla przykladu
wzrosnie jak bezie nowy i przyjemny stadion.

O 300%?

Teza, jaka chyba probuje forsowac Roberto , jakoby tylko Poznan byl w
stanie  przyciagnac 15k wzwyz kibicow jest zupelnie niepowazna.

Przyciągnąć na stałe?
Nie jest tak bardzo oderwana od realiów.

Ale to pokaze czas.

Howh.

Data: 2010-09-29 16:08:39
Autor: Danpe
Otwarcie stadionu na Cracovii
On Tue, 28 Sep 2010 15:28:24 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Jestem spokojny o to, ze frekwencja na takim Slasku dla przykladu
wzrosnie jak bezie nowy i przyjemny stadion.

O 300%?

W przeciagu kilku lat mozliwe. Bedzie to na pewno wymagalo duzego
wysilku ze strony Klubu, ale Wroclaw jakas pipidowa nie jest, wiec
wszystko mozliwe.
Zobaczymy, tak naprawde to zaden klub nie moze byc pewien frekwencji
na nowych stadionach. Sam jestem ciekaw, czy kluby naszej OE beda w
stanie funkcjonowac pod wzgledem marketingowym jak dobrze naoliwione
maszyny, czy bezie dziadostwo.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-09-29 16:11:18
Autor: Cavallino
Otwarcie stadionu na Cracovii
Uzytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:vuh6a6lbac6i80eqsv6fgsg573ei5cg7894ax.com...
[...]

Mission Impossible.
Musieliby zainwestowac tyle, zeby lapac sie do pucharów i w nich cos ugrywac.
Przy takim nastawieniu Solorza - nie widze tego.

Data: 2010-09-29 21:16:25
Autor: Danpe
Otwarcie stadionu na Cracovii
On Wed, 29 Sep 2010 16:11:18 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Mission Impossible.
Musieliby zainwestowac tyle, zeby lapac sie do pucharów i w nich cos ugrywac.
Przy takim nastawieniu Solorza - nie widze tego.

A o GKS mowili, ze skazany na spadek ;)
Nie mowie "hop" bo dopiero poczatek sezonu, ale w pilce roznie moze
byc.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-09-29 00:01:07
Autor: topek
W dniu 2010-09-27 22:59, castrol pisze:
[...]

Bogaty region, ludzi chetnych ogladac mecze, silna identyfikacja z Lechem. JEdyna firma pilkarska w regionie.
Nie ma tego problemu co w Lodzi czy w Krakowie (no mniej w Warszawie)
O Slasku nie wspomne bo tam bardzo duzo druzyn.

Data: 2010-09-29 07:41:27
Autor: Roberto
[...]

Dokładnie podpiszę się pod tą wypowiedzą. Ponadto u nas nie ma takich
wielkich aglomeracji miejskich jak w innych krajach w Europie

Otwarcie stadionu na Cracovii