Otwarcie stadionu na Cracovii

Data: 2010-09-25 18:39:19
Autor: Smok Eustachy
Otwarcie stadionu na Cracovii
Dnia Sat, 25 Sep 2010 18:28:00 +0200, Danpe napisał(a):
/.../
O Wisle spiewaja. Jak milo, ze o nas pamietaja w ten historyczny dla
nich dzien :D

Specjalnie przełączyłeś bo wiedziałeś jak będzie przyznaj się.

Data: 2010-09-25 21:00:18
Autor: Danpe
Otwarcie stadionu na Cracovii
On Sat, 25 Sep 2010 18:39:19 +0000 (UTC), Smok Eustachy
<smok.eustachy@wurg.pl> wrote:

[...]

chcialem zobaczyc, czy tam faktycznie tak gesto sa krzeselka
przykrecone ja kto sie mowilo, ale w sumie nic nie zobaczylem.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-09-26 00:16:21
Autor: Roberto

<smok.eusta...@wurg.pl> wrote:
> [...]

chcialem zobaczyc, czy tam faktycznie tak gesto sa krzeselka
przykrecone ja kto sie mowilo, ale w sumie nic nie zobaczylem.

A mecz ogladałeś??? Znając Ciebie to mecz Cię pewnie najmniej
interesował. Podpowiem Ci, że ta grupa jest o piłce noznej.
A teraz o stadionie. Perełka. tyle lat czekałem aż coś takiego będzie.
Wszystko bezproblemowe. Wejśca, krzesełka. Wszystko super. Wreszcie
nie ma tych krat dla zwierząt. Ogląda się super. Wszystko idealnie
widoczne. Miodzio. Toalety -  tyle lat chodziłem do tych śmierdzących
niebieskoch tołtojów i widziałem jak sikacze stoją pod siatką. To co
jest teraz to normalnie ekstraklasa. I wreszcie można kupić normalnie
jedzienie i zjeść w cywilizowanych warunkach. Aż się łezka w oku
kręci!!!I sam mecz też mi się podobał. Ale na takim stadionie to nawet
mecz Psy - Koty (taką bajkę ma syn:) ) wygladałby super. I wreszcie
Radomski zagrał to co ma grać a nie tylko to co wie:)

Data: 2010-09-26 11:01:29
Autor: Cavallino
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:

A teraz o stadionie. Perełka. tyle lat czekałem aż coś takiego będzie.
Wszystko bezproblemowe. Wejśca, krzesełka.

Dobrze widziałem w C+ że krzesełka są zielone również?
Czyj to stadion, Legii?

Data: 2010-09-26 02:19:00
Autor: Roberto
Otwarcie stadionu na Cracovii
On 26 Wrz, 11:01, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "Roberto" <cal...@vp.pl> napisał w wiadomości news:

>A teraz o stadionie. Perełka. tyle lat czekałem aż coś takiego będzie.
>Wszystko bezproblemowe. Wejśca, krzesełka.

Dobrze widziałem w C+ że krzesełka są zielone również?
Czyj to stadion, Legii?

Nie ma zielonych krzesełek. Coś Ci się przewidziało. Są tylko czerwone
i białe

Data: 2010-09-26 11:22:47
Autor: Cavallino
wrote:
> [...]

Dobrze widziałem w C+ że krzesełka są zielone również?
Czyj to stadion, Legii?

Nie ma zielonych krzesełek. Coś Ci się przewidziało.

Ciekawe, bo naprawdę reporterka C+ w programie Liga+ stała na tle zielonych krzesełek.
No chyba że oświetlenie było zielone, a białe krzesełka w ten sposób oświetlone tak wyglądały.

Data: 2010-09-26 12:44:03
Autor: Roberto
Otwarcie stadionu na Cracovii
wrote:

> [...]

krzesełek.
No chyba że oświetlenie było zielone, a białe krzesełka w ten sposób

Tego gdzie stała reporterka to nie wiem bo byłem na meczu. Ale na
stadionie są na 100 tylko białe i czerwone krzesełka

Data: 2010-09-26 12:11:45
Autor: Danpe
Otwarcie stadionu na Cracovii

<smok.eusta...@wurg.pl> wrote:
> [...]

chcialem zobaczyc, czy tam faktycznie tak gesto sa krzeselka
przykrecone ja kto sie mowilo, ale w sumie nic nie zobaczylem.

jak tylko uslyszalem hymn Cracovii WTSK przelaczylem na spotkanie
toczace sie rownolegle, szkoda mi czasu na ogladanie glupot.

interesował. Podpowiem Ci, że ta grupa jest o piłce noznej.

a ja Ci podpowiem, ze na meczu dopinguje sie swoja druzyne.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-09-26 11:39:19
Autor: Roberto
On 26 Wrz, 12:11, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
On Sun, 26 Sep 2010 00:16:21 -0700 (PDT), Roberto <cal...@vp.pl>
wrote:

> [...]

>interesował. Podpowiem Ci, że ta grupa jest o piłce noznej.

a ja Ci podpowiem, ze na meczu dopinguje sie swoja druzyne.

gg:827748- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

A ja Ci podpowiem, że jak ogladasz mecze innych zespołów to interesuj
się meczem a nie dopingiem:) To lepsze i mniej nerwowe. A jak nie
potrafisz tego rozdzielić to masz problem. A że jednak meczu nie
ogladałeś??? To po co o nim zaczynasz rozmowę??? Widzisz. Mnie na
stadione nie specjalnie obchodzi WTSK tylko mecz. Ciebie widocznie
nie.

Data: 2010-09-27 17:08:14
Autor: Danpe
Otwarcie stadionu na Cracovii

wrote:

> [...]

potrafisz tego rozdzielić to masz problem. A że jednak meczu nie
ogladałeś??? To po co o nim zaczynasz rozmowę???

a gdzie widziesz, zebym zaczal jakakolwiek rozmowe o meczu Cracovii?

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-09-27 13:46:10
Autor: Roberto
On 27 Wrz, 17:08, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
On Sun, 26 Sep 2010 11:39:19 -0700 (PDT), Roberto <cal...@vp.pl>
wrote:

> [...]
>ogladałeś??? To po co o nim zaczynasz rozmowę???

a gdzie widziesz, zebym zaczal jakakolwiek rozmowe o meczu Cracovii?

Jesteś głupi czy mnie za takiego uważasz:) A może udajesz??

Data: 2010-09-28 15:18:53
Autor: Danpe
Otwarcie stadionu na Cracovii

Jesteś głupi czy mnie za takiego uważasz:) A może udajesz??

Ciebie za takiego uwazam.
Tematem bylo otwarcie stadionu i bluzgi jakie uslyszalem  natychmiast
po przelaczeniu na c+. Meczu jak juz zauwazyles nie ogladalem,
stwierdzielm, ze nie warto. --
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-09-28 07:43:08
Autor: Roberto
On 28 Wrz, 15:18, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Tematem bylo otwarcie stadionu i bluzgi jakie uslyszalem  natychmiast
po przelaczeniu na c+. Meczu jak juz zauwazyles nie ogladalem,

Dzięki. ciesze się że tak myślisz. W twoim przypadku brzmi to jak
wyróżnienie dla mnie:) Niezmiernie się cieszę. Otwieram szampana

Otwarcie stadionu na Cracovii