Otwarcie szlaków na Słowacji - którego dokładnie?

Data: 2012-05-13 12:36:26
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Otwarcie szlaków na Słowacji - którego dokładnie?
Piotr, Sun, 13 May 2012 09:08:35 +0200, pl.rec.gory:
Jaki jest dokładny termin otwarcia słowackich szlaków powyżej schronisk? Wiem że to ok. połowy czerwca, ale zależy mi na dokładnej dacie - w sensie czy w przedłużony weekend (Boże Ciało) będzie już można po połazić czy jeszcze nie.

A jakoś konkretniej...? Bo w Małych Karpatach szlaków się nie zamyka
sezonowo...

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-05-13 12:47:52
Autor: Piotr
Otwarcie szlaków na Słowacji - którego dokładnie?

A jakoś konkretniej...? Bo w Małych Karpatach szlaków się nie zamyka
sezonowo...

Tak konkretniej to myślałem o szlakach zaczynających się z Popradskiego plesa, ewentualnie Tatry Zachodnie (Zverowka i okolice), ale wychodzi że na początku czerwca nie będzie tam po co jechać.

pozdrawiam

Data: 2012-05-13 13:26:25
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Otwarcie szlaków na Słowacji - którego dokładnie?
Piotr, Sun, 13 May 2012 12:47:52 +0200, pl.rec.gory:

[...]

15 czerwca.

--
Pozdrowienia,

Otwarcie szlaków na Słowacji - którego dokładnie?