Otwarte drzwi dla korupcji

Data: 2013-04-27 21:28:48
Autor: u2
Otwarte drzwi dla korupcji
Nagranie rozmów o kręceniu lodów, o tworzeniu układów, by wyrwać kaskę na prywatyzacjach szpitali; wreszcie zarejestrowany akt wręczania łapówki. Co musiałby jeszcze zrobić funkcjonariusz Centralnego Biura Antykorupcyjnego, by udowodnić, że polityk jest skorumpowany? W III RP to za mało. Przeciwnie, w III RP, gdzie sędziowie są na telefon, nawet najtwardsze dowody korupcji mogą posłużyć do oskarżenia tych, którzy demaskują przestępcze działania. W III RP sędzia, patrząc na film, na którym posłanka zgarnia do torebki wręczone jej na lewo 100 tys. zł, bąknie co najwyżej o odpowiedzialności moralnej polityka, głośno zaś obwieści, że kontrolowana łapówka była nielegalna. Bo w Polsce Mira, Zbycha i Rycha rozgrzani sędziowie już czekają, by skazać byłych szefów CBA.

  Nie mieszajcie siÄ™ do polityki, dajcie tylko pieniÄ…dze. Jak za friko, to ja pieprzÄ™ – mawiaÅ‚a Sawicka do podstawionych biznesmenów. ByÅ‚a posÅ‚anka Platformy Obywatelskiej już myÅ›li o powrocie do polityki. Od dziÅ› droga do krÄ™cenia lodów stoi dla niej otworem. Ale najpierw zapewne wystÄ…pi o odszkodowanie. Za te wszystkie zmarnowane lata, kiedy lody przechodziÅ‚y jej koÅ‚o nosa.

http://niezalezna.pl/40791-otwarte-drzwi-dla-korupcji
--
IstniejÄ… trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

Służba despotyzmowi i fałszowi
To patriotyzm ... wszarzy.

http://telewizjarepublika.pl/

Data: 2013-04-27 22:43:14
Autor: Marek Czaplicki
Otwarte drzwi dla korupcji
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 27 kwietnia 2013 21:28:

Nagranie rozmów o krêceniu lodów, o tworzeniu uk³adów, by wyrwaæ kaskê
na prywatyzacjach szpitali; wreszcie zarejestrowany akt wrêczania
³apówki. Co musia³by jeszcze zrobiæ funkcjonariusz Centralnego Biura
Antykorupcyjnego, by udowodniæ, ¿e polityk jest skorumpowany? W III RP
to za ma³o. Przeciwnie, w III RP, gdzie sêdziowie s± na telefon, nawet
najtwardsze dowody korupcji mog± pos³u¿yæ do oskar¿enia tych, którzy
demaskuj± przestêpcze dzia³ania. W III RP sêdzia, patrz±c na film, na
którym pos³anka zgarnia do torebki wrêczone jej na lewo 100 tys. z³,
b±knie co najwy¿ej o odpowiedzialno¶ci moralnej polityka, g³o¶no za¶
obwie¶ci, ¿e kontrolowana ³apówka by³a nielegalna. Bo w Polsce Mira,
Zbycha i Rycha rozgrzani sêdziowie ju¿ czekaj±, by skazaæ by³ych szefów
CBA.

  Nie mieszajcie siê do polityki, dajcie tylko pieni±dze. Jak za friko,
to ja pieprzê ? mawia³a Sawicka do podstawionych biznesmenów. By³a
pos³anka Platformy Obywatelskiej ju¿ my¶li o powrocie do polityki. Od
dzi¶ droga do krêcenia lodów stoi dla niej otworem. Ale najpierw zapewne
wyst±pi o odszkodowanie. Za te wszystkie zmarnowane lata, kiedy lody
przechodzi³y jej ko³o nosa.

http://niezalezna.pl/40791-otwarte-drzwi-dla-korupcji

Jakim¿ trzeba byæ g³upkiem, ¿eby nie skumaæ sentencji wyroku. S±d mówi³ o tym ¿e etycznie i na zdrowy rozs±dek pani pos³anka okaza³a siê skorumpowana. A chodzi tylko o to, ¿e nie mo¿na nikogo skazaæ w procesie karnym pos³uguj±c siê dowodami zebranymi  z naruszeniem prawa. Dlaczego w filmach amerykañskich pokazuj± jak zatrzymanemu odczytuje siê jego prawa? Nie dla publiki, ale dlatego ¿eby potem przed s±dem nie wysz³o, ¿e zatrzymanie by³o nawet w najmniejszym stopni bezprawne. IV RP okaza³a siê tylko powtórk± z komuny, gdzie "pos³uszne" s±dy mia³y byæ tylko od "przyklepywania" wyroków, "ten pan nigdy nikogo ju¿ nie zabije".

Data: 2013-04-27 22:50:17
Autor: u2
Otwarte drzwi dla korupcji
A chodzi tylko o to, ¿e nie mo¿na nikogo skazaæ w procesie karnym pos³uguj±c
siê dowodami zebranymi  z naruszeniem prawa.

LOL dwie prokuratury skrupulatnie badaly zgodnosc z prawem operacji CBA i umorzyla wnioski o postawienie aktu oskarzenia wobec CBA.

--
Istniej± trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

S³u¿ba despotyzmowi i fa³szowi

Data: 2013-04-27 23:06:42
Autor: Marek Czaplicki
Otwarte drzwi dla korupcji
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 27 kwietnia 2013 22:50:

[...]

Prokuratura nie jest s±dem. To jest tylko jedna ze stron sprawy. Prawdziwe sprawy karne tocz± siê przed s±dem. Po to one s± i s±  trzeci± w³adz±. Jak chcesz siê zabawiæ w "badanie sprawy", to mo¿e zbadaæ przypadek pana u2 który nie maj±c ¿adnych dowodów wyzywa innych od ubeków, agentów itd...: Czy potrafi³by¶ obroniæ siê przed s±dem, jakby kto¶ mniej wyposa¿ony w poczucie humoru jak ludzie na grupie, by Ci wytoczy³?:)

Data: 2013-04-27 23:19:05
Autor: u2
Otwarte drzwi dla korupcji

Prokuratura nie jest s±dem. To jest tylko jedna ze stron sprawy. Prawdziwe
sprawy karne tocz± siê przed s±dem. Po to one s± i s±  trzeci± w³adz±.

sad I instancji wydal wyrok skazujacy. a ze macie sedziow do zadan specjalnych, ktorzy orzekaja pobicie ze skutkiem smiertelnym 45 osob na wybrzezu w 1970 to oznacza, ze jestescie pewni swego...-;)

Data: 2013-04-27 23:32:51
Autor: Marek Czaplicki
Otwarte drzwi dla korupcji

[...]

Macie, wicie, rozumicie. IV RP komuno wróæ? :)

Data: 2013-04-27 23:39:42
Autor: Gonzalez
Otwarte drzwi dla korupcji
W dniu 2013-04-27 22:50, u2 pisze:
[...]

Bo na tym polega ca³a gra! W pañstwo prawa, ha, ha, ha...

Data: 2013-04-28 02:01:45
Autor: pluton_
Otwarte drzwi dla korupcji
LOL dwie prokuratury skrupulatnie badaly zgodnosc z prawem operacji CBA
i umorzyla wnioski o postawienie aktu oskarzenia wobec CBA.

No widzisz ? A tu jeden sedzia podsumowal dzialania usluznych prokuraturw.

Nullification

Data: 2013-04-27 22:53:51
Autor: Klin
Otwarte drzwi dla korupcji
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 27 kwietnia 2013 21:28:
http://niezalezna.pl/40791-otwarte-drzwi-dla-korupcji

Jakimż trzeba być głupkiem, żeby nie skumać sentencji wyroku. Sąd mówił o
tym że etycznie i na zdrowy rozsądek pani posłanka okazała się skorumpowana.
A chodzi tylko o to, że nie można nikogo skazać w procesie karnym posługując
siÄ™ dowodami zebranymi  z naruszeniem prawa. Dlaczego w filmach amerykaÅ„skich
pokazujÄ… jak zatrzymanemu odczytuje siÄ™ jego prawa? Nie dla publiki, ale
dlatego żeby potem przed sądem nie wyszło, że zatrzymanie było nawet w
najmniejszym stopni bezprawne. IV RP okazała się tylko powtórką z komuny,
gdzie "posłuszne" sądy miały być tylko od "przyklepywania" wyroków, "ten pan
nigdy nikogo już nie zabije".

   "Wyobraźmy sobie dylemat: policjanci wchodzÄ… bez nakazu do domu,
    gdzie w piwnicy pochowano 20 zamordowanych kobiet. CzÅ‚owiek zÅ‚apany
    na zamordowaniu 20 osób, musi być wypuszczony".

    Jakimż trzeba być gÅ‚upkiem, by tak interpretować prawo!

Data: 2013-04-27 22:57:09
Autor: u2
Otwarte drzwi dla korupcji
W dniu 2013-04-27 22:53, Klin > pisze:
[...]

W USA prowokacja jest czesto stosowana i dlatego korupcja u nich jest znikoma.

Data: 2013-04-28 15:23:04
Autor: the_foe
Otwarte drzwi dla korupcji
W dniu 2013-04-27 22:57, u2 pisze:
W USA prowokacja jest czesto stosowana i dlatego korupcja u nich jest
znikoma.

Ostatnią taka akcja wymierzona w testowanie polityków było ABSCAM. Specjalna komisja kongresu ustaliła w 1984r, ze agenci FBI łamali prawo by "wrobic" niewinnych (wtedy) obywateli.
Prawdą jest, ze wszytkie sady potrzymały dowody zebrane przez FBI w operacji ABSCAM. Zmiany nastąpiły po stronie władzy wykonowaczej, Prokuratorzy generalni wydają okólnik wiazacy agentów pod przykrywką. Od 1980 roku w USA na mocy tego dokumentu agenci nie mogą rozpracowywac obywateli jako podejrzanych, jesli inne dowody nie wskazuja na to, ze sa zamieszani w działalnosc przestepcza.

Dodatkowo nalezy pamietac, ze w USA korpupcja polityczna jest zupelnie legalna, o ile jest robiona jawnie.

--
@foe_pl

Data: 2013-04-28 21:46:57
Autor: u2
Otwarte drzwi dla korupcji
W dniu 2013-04-28 15:23, the_foe pisze:
[...]

Akcja CBA nie byla wymierzona w politykow.

Agent Tomek zapisal sie na kurs kandydatow do Rad Nadzorczych zanim Beata S. tam sie zapisala.

A prowokacje policyjne hamerykanie stosuja bardzo czesto, czy to lapiac klientow prostytutek, czy dealerow narokotykowych. Bynajmniej nie podrzucaja towaru jak to bidzik twierdzi...-;)

Data: 2013-04-29 08:18:37
Autor: GrzegorZ
Otwarte drzwi dla korupcji

A co z Blidą? Co doktorem G.? Poczytaj sobie: http://joechal.salon24.pl/478624,joe-chal-dr-g-kolejna-nieudana-prowokacja może rozjasni ci sie nieco w główce.

Data: 2013-04-27 23:08:28
Autor: Marek Czaplicki
Otwarte drzwi dla korupcji
 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 27 kwietnia 2013 22:53:

[...]

   "Wyobra¼my sobie dylemat: policjanci wchodz± bez nakazu do domu,
    gdzie w piwnicy pochowano 20 zamordowanych kobiet. Cz³owiek z³apany
    na zamordowaniu 20 osób, musi byæ wypuszczony".

    Jakim¿ trzeba byæ g³upkiem, by tak interpretowaæ prawo!

No to poczekaj a¿ Ci policja wejdzie z paczk± marychy do domu i nie maj±c ¿adnych podstaw oskar¿y Cie o posiadanie takowej. Zadowolony? :)

Data: 2013-04-27 23:20:08
Autor: u2
Otwarte drzwi dla korupcji
No to poczekaj a¿ Ci policja wejdzie z paczk± marychy do domu i nie maj±c
¿adnych podstaw oskar¿y Cie o posiadanie takowej.

za duzo hamerykanskich filmow sie naogladales czeplik...-;)

Data: 2013-04-27 23:34:04
Autor: Marek Czaplicki
Otwarte drzwi dla korupcji
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 27 kwietnia 2013 23:20:

No to poczekaj a¿ Ci policja wejdzie z paczk± marychy do domu i nie maj±c
¿adnych podstaw oskar¿y Cie o posiadanie takowej.

za duzo hamerykanskich filmow sie naogladales czeplik...-;)

A czym siê ró¿ni nasy³anie lowelasów, od wchodzenia bez nakazu do czyjego¶ domu ukwia³ku? :)

Data: 2013-04-27 23:50:41
Autor: u2
Otwarte drzwi dla korupcji
za duzo hamerykanskich filmow sie naogladales czeplik...-;)

A czym siê ró¿ni nasy³anie lowelasów, od wchodzenia bez nakazu do czyjego¶
domu

jankesi wchodza bez nakazu i podrzucaja maryche ? ...-;)

wlasnie lecial w TV Republika wywiad z wiceszefem CBA i agentem Tomkiem.

agent Tomek zapisal sie na kurs kandydatow do Rad Nadzorczych w celu podniesienia kwalifikacji oraz t.zw. rozpoznania nie ukierunkowanego na politykow, bo kto mogl przypuszczac, ze zapisze sie na ten kurs poslanka PO ?

kurs nie byl ukierunkowany przeciwko Beacie S., ktora zapisala sie pozniej na ten kurs (po co tam sie zapisala ? pewnie szukala nadzianych biznesmenow)

i to podczas tego kursu zlozyla propozycje korupcyjna nadzianemu biznesmenowi, ktory okazal sie byc agentem CBA.

po potwierdzeniu, ze propozycja korupcyjna Beaty S. jest wiarygodna CBA przeszla do realizacji prowokacji wobec Beaty S. i burmistrza Helu.

Data: 2013-04-28 00:09:57
Autor: Marek Czaplicki
Otwarte drzwi dla korupcji
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 27 kwietnia 2013 23:50:

za duzo hamerykanskich filmow sie naogladales czeplik...-;)

A czym siê ró¿ni nasy³anie lowelasów, od wchodzenia bez nakazu do
czyjego¶ domu

jankesi wchodza bez nakazu i podrzucaja maryche ? ...-;)

Nie wiem co tam robi± jankiesi, ale chcê aby s³u¿by ró¿nych ma¶ci w Polsce u¶wiadomi³y sobie, ¿e nie s± po to aby wsadzaæ ale by d±¿yæ do tego ze ma byæ przestrzegane prawo. Jak d³ugo bêd± chcia³y aby prawa przestrzegali inni a nie oni sami, tak d³ugo bêd± na pasku polityków ró¿nych opcji. S± przecie¿ tylko urzêdnikami, a urzêdnicy wg starej rzymskiej zasady s± s³ugami prawa  T³umaczami prawa s± s±dy. :)

Data: 2013-04-28 09:04:00
Autor: u2
Otwarte drzwi dla korupcji
> [...]

u¶wiadomi³y sobie, ¿e nie s± po to aby wsadzaæ ale by d±¿yæ do tego ze ma

surprise, surprise, czyli okazuje sie, ze czeplik stoi po stronie prawa i sprawiedliwosci ...-;)

Data: 2013-04-28 10:26:38
Autor: Marek Czaplicki
Otwarte drzwi dla korupcji
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 09:04:

> [...]

tego ze ma byæ przestrzegane prawo.

surprise, surprise, czyli okazuje sie, ze czeplik stoi po stronie prawa

Jak dla Ciebie nazwy s± wa¿ne i stanowi± ¼ród³o wiary? Jezus powiedzia³, ze nie po s³owach, ale po czynach poznacie ich. :)

Data: 2013-04-28 11:50:21
Autor: u2
Otwarte drzwi dla korupcji
> [...]
Jak dla Ciebie nazwy s± wa¿ne i stanowi± ¼ród³o wiary? Jezus powiedzia³, ze
nie po s³owach, ale po czynach poznacie ich.

czyli nie masz pojecia co oznaczaja slowa prawo i sprawiedliwosc ? tak podejrzewalem....-;)

Data: 2013-04-28 15:37:01
Autor: Marek Czaplicki
Otwarte drzwi dla korupcji
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 11:50:

> [...]
ze nie po s³owach, ale po czynach poznacie ich.

czyli nie masz pojecia co oznaczaja slowa prawo i sprawiedliwosc ? tak

A co wed³ug Ciebie oznaczaj±? Patrz±c na to jak pos³ugujesz siê klawiatur± nie masz nawet pojêcia o pos³ugiwaniu siê je¿ykiem polskim.
Prawo i sprawiedliwo¶æ nie pojawi³o siê z powstaniem partii o tej nazwie, ich korzenie siêgaj± daleko w historiê ludzko¶ci. Chcesz sprawiedliwo¶ci wg Rzymian: Iustitia est constans et perpetua voluntas ius suum cuique tribuendi. ? sprawiedliwo¶æ jest sta³± i niezmienn± wol± przyznania ka¿demu nale¿nego mu prawa . Pani Sawicka by³a na najlepszej drodze do tego ¿eby zostaæ os±dzona sprawiedliwie. Chcia³a i wziê³a ³apówkê. Tylko duractwu ludzi, którzy uwa¿aj± siê za super-agentów po ukoñczeniu przyspieszonego kursu "ma³y agent w pigu³ce" mo¿na zawdziêczaæ ¿e nie trafi do wiêzienia. S±d i tak okaza³ siê wyrozumia³y ¿e zamiast na pierwszej rozprawie wywaliæ ca³y "materia³ dowodowy" ,z takim trudem cz³onka zgromadzony, do kosza, zada³ sobie trud wyt³umaczenia "agentom" tego co powinni mieæ wyryte w swych p³askich g³ówkach. :)

Data: 2013-04-28 15:48:20
Autor: Klin
Otwarte drzwi dla korupcji
...............  Pani Sawicka byÅ‚a na najlepszej drodze do tego żeby
zostać osądzona sprawiedliwie. Chciała i wzięła łapówkę. Tylko duractwu
ludzi, którzy uważają się za super-agentów po ukończeniu przyspieszonego
kursu "mały agent w pigułce" można zawdzięczać że nie trafi do więzienia.

   A nie dziÄ™ki doÅ›wiadczonemu w manipulowaniem prawem sÄ™dziemu, który
   tak broni i siebie w koÅ„cu - przed groźbÄ… kontrolowanej prowokacji?

Data: 2013-04-28 17:14:09
Autor: Marek Czaplicki
Otwarte drzwi dla korupcji
 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 15:48:

[...]

   A nie dziêki do¶wiadczonemu w manipulowaniem prawem sêdziemu, który
   tak broni i siebie w koñcu - przed gro¼b± kontrolowanej prowokacji?

Nie.

Data: 2013-04-28 00:18:01
Autor: Klin
Otwarte drzwi dla korupcji
u2 pisze:
[...]

amerykańskich pokazują jak zatrzymanemu odczytuje się jego prawa? Nie dla
[...]

No to poczekaj aż Ci policja wejdzie z paczką marychy do domu i nie mając
żadnych podstaw oskarży Cie o posiadanie takowej. Zadowolony? :)

   Po co mieliby to robić - różnym mÄ™tom chodzi o poderwanie
   zaufania do organów porzÄ…dku czyżbyÅ› do nich należaÅ‚?
   JeÅ›li policjant niegodnie peÅ‚ni swojÄ… sÅ‚użbÄ™ fabrykujÄ…c
   faÅ‚szywki przechodzi na ciemnÄ… stronÄ™ mocy w przypadku
   B.S. nie miaÅ‚o to miejsca. Powodem ustanowienia prawa
   do prowokacji kontrolowanej byÅ‚ zamiar ukrócenia
   w mafijnych ukÅ‚adach co siÄ™  mafiosom nie mogÅ‚o podobać
   parÄ™ telefonów z propozycjÄ… nie do odrzucenia i dyspozycyjni
   sÄ™dziowie już wiedzÄ… jakiego wyroku siÄ™ od nich oczekuje.
   Przypominasz sobie telefon prowokacyjny  do gdaÅ„skiego
   sÄ™dziego? RzÄ…d KaczyÅ„skiego upadÅ‚ dlatego, bo bruździÅ‚ ukÅ‚adom
   mafijnym starego systemu - pewnie z czasem dochowaÅ‚by siÄ™
   wÅ‚asnej mafii, lecz na ten temat możemy sobie tylko spekulować
   nie byÅ‚o mu dane rozbić starych mafijnych struktur i te
   majÄ… odtÄ…d gÅ‚os decydujÄ…cy.

Data: 2013-04-28 00:21:40
Autor: Marek Czaplicki
Otwarte drzwi dla korupcji
 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 00:18:

   Po co mieliby to robiæ - ró¿nym mêtom chodzi o poderwanie
   zaufania do organów porz±dku czy¿by¶ do nich nale¿a³?

Mój drogi. Ja mogê napisaæ co¶ takiego. Ró¿nym mêtom politycznym wydaje siê, ¿e jak tylko powsadzaj± kogo tam im przyjdzie na my¶l do ciupy to zapanuje szczê¶liwo¶æ ogólna i nieustaj±ca. Organy porz±dku? Czapkê zdejmujesz przed policjantem i ³asisz im siê do nóg? Pogratulowaæ. :)

Data: 2013-04-28 00:32:29
Autor: Klin
Otwarte drzwi dla korupcji
  pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 00:18:

    Po co mieliby to robić - różnym mÄ™tom chodzi o poderwanie
    zaufania do organów porzÄ…dku czyżbyÅ› do nich należaÅ‚?

Mój drogi. Ja mogę napisać coś takiego. Różnym mętom politycznym wydaje się,
że jak tylko powsadzają kogo tam im przyjdzie na myśl do ciupy to zapanuje
szczęśliwość ogólna i nieustająca. Organy porządku? Czapkę zdejmujesz przed
policjantem i łasisz im się do nóg? Pogratulować. :)

   Nie podoba Ci siÄ™ policja - nie masz wyjÅ›cie bierz nagan w Å‚apy
   i zaprowadzaj sam sprawiedliwość.

Data: 2013-04-28 00:43:58
Autor: Marek Czaplicki
Otwarte drzwi dla korupcji
 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 00:32:

[...]

   Nie podoba Ci siê policja - nie masz wyj¶cie bierz nagan w ³apy
   i zaprowadzaj sam sprawiedliwo¶æ.

Tu siê w³a¶nie nie rozumiemy. Od sprawiedliwo¶ci to s± s±dy. Policja jest tylko od tego, ¿eby ³apaæ i stawiaæ przed s±dem wraz z prokuratur± tych którym trzeba dopiero udowodniæ winê. Inaczej, to mo¿esz ¿yæ w krainie sêdziego Dreda, któren ³apa³, s±dzi³, skazywa³ i wykonywa³ wyroki. :)

Data: 2013-04-28 09:05:43
Autor: u2
Otwarte drzwi dla korupcji
[...]

za duzo hamerykanskich filmow sie naogladales, bierz nagan i do roboty .....-;)

Data: 2013-04-28 09:22:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Otwarte drzwi dla korupcji

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:517c4e9d$0$1266$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kwiatuszku. Rząd Kaczyńskiego upadł m. inn. dlatego: "Wczoraj mianowałem go wicepremierem, dzisiaj puściłem za nim tajne służby" (Kaczyński o Leperze). A tajne służby (CBA) koncertowo, jak zwykle zjebaly prowokację.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-04-28 09:34:38
Autor: u2
Otwarte drzwi dla korupcji
Kwiatuszku. Rząd Kaczyńskiego upadł m. inn. dlatego: "Wczoraj mianowałem
go wicepremierem, dzisiaj puściłem za nim tajne służby" (Kaczyński o
Leperze). A tajne służby (CBA) koncertowo, jak zwykle zjebaly prowokację.

bo specsluzby naiwne sadzily, ze minister sprawiedliwosci, niejaki Kaczmarek, nie mylic z agentem Tomkiem, jest po ich stronie. A okazal sie byc na 40 pietrze Marriotta ...-;)

Data: 2013-04-28 09:37:26
Autor: u2
Otwarte drzwi dla korupcji
W dniu 2013-04-28 09:34, u2 pisze:
[...]

nalezy wspomniec, ze podobnie koncertowo spalil akcje CBA wobec wlascicieli pewnego domq w Kazimierzu Dolnym niejaki Czuma, ktory byl wtedy ministrem sprawiedliwosci....-;)

Data: 2013-04-28 11:34:49
Autor: Klin
Otwarte drzwi dla korupcji

  Użytkownik "Klin" pisze:
[...]

    Poczytaj Henryka PajÄ…ka "Ostatni transport do Katynia 10 04 2010"
    - a szczególnie rozdziaÅ‚;

    Jak  amerykaÅ„sko-izraelski żydostan rozwiÄ…zaÅ‚  Sejm  w  2006  roku

    dowiesz siÄ™, że byÅ‚y jeszcze i inne przyczyny rozwiÄ…zania RzÄ…du.

    ubawiona sirotko.

Data: 2013-04-28 12:38:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Otwarte drzwi dla korupcji

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:517ced3d$0$1257$65785112news.neostrada.pl...

  Użytkownik "Klin" pisze:
[...]

Fantazje i facecje zostawiam tobie, sierotko. To było po pierwsze.
Po drugie, jeśli nie masz nic do powiedzenia to zamilcz, a nie weksluj na inne tematy.

setnie ubawiony

Data: 2013-04-28 13:56:07
Autor: Klin
Otwarte drzwi dla korupcji

  Użytkownik "Klin" pisze:
[...]

prowokacjÄ™.

[...]

    "jeÅ›li nie masz nic do powiedzenia to zamilcz" -  sam  wekslujesz
    na docinki personalne - moja odpowiedź byÅ‚a na temat czyli o tym
    dlaczego upadÅ‚ rzÄ…d KaczyÅ„skiego - setnie ubawiona siroto.

Data: 2013-04-28 14:40:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Otwarte drzwi dla korupcji

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:517d0e5b$0$1211$65785112news.neostrada.pl...
[...]

SynuÅ›! RzÄ…d KaczyÅ„skiego upadÅ‚ dlatego, bo naród "nie kupiÅ‚ wszystkiego"  i posÅ‚aÅ‚ w diabÅ‚y IV RP razem z Jarusiem ZbawPolskÄ™ KaczyÅ„skim, który obecnie na trupach buduje karierÄ™ politycznÄ….

setnie ubawiony

Data: 2013-04-28 15:12:48
Autor: Klin
Otwarte drzwi dla korupcji
[...]

Synuś! Rząd Kaczyńskiego upadł dlatego, bo naród "nie kupił
wszystkiego"  i posÅ‚aÅ‚ w diabÅ‚y IV RP razem z Jarusiem ZbawPolskÄ™
Kaczyńskim, który obecnie na trupach buduje karierę polityczną.

setnie ubawiony

   RzÄ…d upadÅ‚ bo media byÅ‚y w rÄ™kach jego przeciwników
   niestety media sÄ… tÄ… głównÄ… wÅ‚adzÄ… kreujÄ…cÄ… wygranych
   i przegranych a kogo sÄ… media - tych co majÄ… kapitaÅ‚
   jeÅ›li to wiesz to wiesz wszystko tylko czasem zdarza
   siÄ™ coÅ› nieoczekiwanego dla nich jak wygrana PiSu w 2005r,
   co starajÄ… siÄ™ możliwie szybko i skutecznie naprawić.
   - setnie ubawiona siroto.

Data: 2013-04-28 15:49:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Otwarte drzwi dla korupcji

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:517d2054$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chłopaczku! Owiewa cię mgła niepamięci. Pierwszym ruchem PiS, po zdobyciu władzy, było zdobycie mediów. Mieli media i sromotnie dali dupy. Myśmy mieli ich dość i posłaliśmy ich na wieczną opozycję!
Ale z wierzącym nie można dyskutowć, bo:

Data: 2013-04-28 16:06:08
Autor: Klin
Otwarte drzwi dla korupcji

 Klin pisze:
[...]

  Dyskusja z wierzÄ…cym jest jak gra w szachy z goÅ‚Ä™biem. Nieważne,
  jak dobrze grasz, goÅ‚Ä…b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na
  szachownicÄ™ i bÄ™dzie dumny z wygranej.

Data: 2013-04-28 04:12:43
Autor: Grzegorz Z.
Otwarte drzwi dla korupcji
Dnia Sat, 27 Apr 2013 22:43:14 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

to ja pieprzę ? mawiała Sawicka do podstawionych biznesmenów. Była
posłanka Platformy Obywatelskiej już myśli o powrocie do polityki. Od
dziś droga do kręcenia lodów stoi dla niej otworem. Ale najpierw zapewne
wystÄ…pi o odszkodowanie. Za te wszystkie zmarnowane lata, kiedy lody
przechodziły jej koło nosa.

http://niezalezna.pl/40791-otwarte-drzwi-dla-korupcji

Jakimż trzeba być głupkiem, żeby nie skumać sentencji wyroku. Sąd mówił o tym że etycznie i na zdrowy rozsądek pani posłanka okazała się skorumpowana.

Sąd: działania CBA nie były polityczne

Działania CBA wobec późniejszych oskarżonych nie miały podtekstu
politycznego - ocenił sąd. Niestety - mówił sędzia Gąsior - sprawa uzyskała
taki podtekst już po ich zatrzymaniu, co "utrudniło jej wyjaśnienie".
Według sądu należy wykluczyć, że Sawicka była wytypowana przez służby i od
początku planowano przeciw niej działania. Sąd nie potwierdził też jej
zarzutu o przekroczeniu "bariery cielesności" przez agenta CBA wobec niej,
gdy wspólnie bawili się na dyskotece. Oskarżona twierdziła, że agent Tomek
obsypywał ją pocałunkami w tańcu. Jak podkreślił sędzia, nie potwierdza
tego przesłuchana jako świadek osoba, która była z nimi tego dnia na
zabawie.

Jarosław Wałęsa odmówił, Marek Biernacki dał numer telefonu

Na temat początku operacji sąd powiedział niewiele. Ujawniono, że Sawicka
zapisała się na organizowany przez prywatną firmę kurs poprzedzający
egzamin na członków rad nadzorczych spółek skarbu państwa, na który
uczęszczał też Tomasz Piotrowski oraz że relacje między nimi - jak
zeznawali inni uczestnicy tego kursu, były zwyczajne, towarzyskie -
połączone też z wyjściami w "kursowym" gronie do restauracji czy klubów. To
podczas jednego z pobytów w restauracji miała paść propozycja, by poszukać
atrakcyjnej działki na Helu, gdzie Tomek - jako biznesmen z branży
budowlanej - miałby postawić ośrodek wypoczynkowy.

Sawicka - jak wynika z akt sprawy - najpierw prosiła Jarosława Wałęsę o
jakiś kontakt do miejscowych władz, ale Wałęsa odmówił pomocy. Potem
posłanka zwróciła się o to samo do Marka Biernackiego, który dał jej
telefon do Wądołowskiego, ale nie chciał za to nic w zamian - odmówił
przyjęcia drogiej whisky, którą w tym celu Sawickiej przekazał agent Tomek.

Sawicka chciała 100-150 tys. zł

Sąd nie dał też wiary wersji Sawickiej, że pieniądze, jakie otrzymała od
agentów, były pożyczką. - Obaj funkcjonariusze wykluczyli możliwość zwrotu
tej kwoty - podkreślił sędzia Gąsior.

Sędzia Gąsior szczegółowo relacjonował odtworzony przebieg kontaktów
oskarżonych z agentami CBA. Przywoływał fragmenty zarejestrowanych przez
CBA rozmów między Sawicką, Wądołowskim i agentami. Sawicka mówiła tam, że w
zamian za pomoc w załatwieniu inwestycji na Helu oczekuje 100 lub 150 tys.
zł na kampanię wyborczą. Wądołowski zaś - jak wynika ze stenogramów -
liczył na to, że będzie zarządzał kompleksem wypoczynkowym na Helu, który
będzie wybudowany po przetargu, jaki rozpisałaby gmina. Wądołowski kilka
razy pytał udającego biznesmena agenta CBA, co ma wprowadzić do warunków
przetargu tak, aby nikt inny nie był nim zainteresowany.

"Kobiety kochajÄ… brylanty"

Sąd przypomniał też, że wcześniej Sawicka przyjęła od agenta Tomka drogie
pióro z brylantem, ale prezentem była zaskoczona. "Zgłupiałeś?" – pytała
agenta Tomka, nie wiedząc jeszcze, co jest prezentem. "Chcę ci podziękować
i spełnić się jako szarmancki mężczyzna" – odpowiedział agent. Sawicka
mówiła mu, że czuje się skrępowana tym prezentem. Agent - podkreślił sąd -
przełamywał jej opory mówiąc, że sprawiło mu satysfakcję obdarowanie jej i
chce jej pomóc za to, co zrobiła dla ich biznesu. "Kobiety kochają
brylanty, brylanty kochają kobiety" – dodał, uzasadniając podarunek.

Prawidłowość wręczenia przez agenta pióra sąd zakwestionował i w tej części
uwolnił Sawicką od winy. Jak mówił sędzia Gąsior, nie można stwierdzić, w
zamian za co otrzymała ona to pióro. Agent Tomek, wręczając je, mówił do
Sawickiej "jesteś moją przyjaciółką" i odwoływał się do sfery emocji. Sąd
nie miał natomiast zastrzeżeń do kwestii sposobu i prawidłowości wręczenia
Wądołowskiemu drogiego zegarka.

Posłanka PO wzięła 100 tys. zł

Wątpliwości prawnych nie wzbudziły też u sądu korupcyjne propozycje, jakie
"biznesmeni" składali Sawickiej i Wądołowskiemu. Sąd przypomniał, że
Sawicka przyjęła 100 tys. zł w dwóch ratach (we wrześniu i październiku
2007 r.) i w obu przypadkach nie wręczał ich agent Tomek, lecz jego
"wspólnik" znany pod operacyjnymi danymi Marek Przesławski. Sędzia Gąsior
mówił, że funkcjonariusz nie wpływał na Sawicką, aby przyjęła pieniądze, bo
to ona sama wskazała sposób i kwotę, a agent "jedynie reagował na
wypowiedzi oskarżonej".

Sąd przypomniał też, że Sawicka przez cały czas upewniała "biznesmenów", iż
ma wpływy u posła PO Marka Biernackiego, co było nieprawdą. Ponadto -
wskazał sąd - Sawicka od początku dążyła do uzyskania pieniędzy za
pośrednictwo w załatwianej sprawie i przekonywała ich, że ma realny wpływ
na burmistrza Wądołowskiego.

PAP

Data: 2013-04-28 04:13:35
Autor: Grzegorz Z.
Otwarte drzwi dla korupcji
Dnia Sat, 27 Apr 2013 22:43:14 +0200, Marek Czaplicki napisa³(a):

[...]

"Prokuratura Okrêgowa w Lublinie umorzy³a ¶ledztwo w sprawie legalno¶ci
dzia³añ CBA wobec b. pos³anki PO Beaty Sawickiej w 2007 r. oraz
przekroczenia uprawnieñ w zwi±zku z ujawnieniem przez ówczesnego szefa CBA
materia³ów ze ¶ledztwa przeciwko niej.

Rzeczniczka Prokuratury Okrêgowej w Lublinie Beata Syk-Jankowska
poinformowa³a, ¿e w obu w±tkach ¶ledztwo umorzono wobec braku znamion czynu
zabronionego. Wed³ug prokuratury w tej sprawie do przekroczenia uprawnieñ
nie dosz³o.

Proces Sawickiej, oskar¿onej o przyjêcie ³apówki za "ustawienie" przetargu
na zakup 2-hektarowej dzia³ki na Helu, toczy siê przed S±dem Okrêgowym w
Warszawie. Pos³anka zosta³a zatrzymana przez CBA w pa¼dzierniku 2007 r.
Szczegó³y tej sprawy na konferencji prasowej nag³o¶ni³ ówczesny szef CBA
Mariusz Kamiñski tu¿ przed wyborami w 2007 r. Z przedstawionych przezeñ
nagrañ pods³uchów pos³anki wynika³o, ¿e liczy³a ona te¿ na robienie
interesów w zwi±zku ze spodziewan± po wyborach prywatyzacj± w s³u¿bie
zdrowia.

Lubelska prokuratura bada³a (z doniesienia Sawickiej) czy CBA bezprawnie
nie prowokowa³o jej do przestêpstwa. Pos³anka, po ujawnieniu sprawy, mówi³a
publicznie, ¿e pad³a ofiar± prowokacji udaj±cego biznesmena agenta CBA
przedstawiaj±cego siê jako Tomasz Piotrowski, który mia³ j± zwi±zaæ ze sob±
emocjonalnie.

¦ledztwo prowadzone przez lubelsk± prokuraturê - jak t³umaczy³a
Syk-Jankowska - mia³o na celu ustalenie, czy dosz³o do przekroczenia
uprawnieñ przez funkcjonariuszy CBA poprzez inwigilowanie pos³anki,
prowokowanie i nak³anianie do dzia³añ nielegalnych oraz "stosowanie wobec
niej metod oddzia³ywania o charakterze osobistym".

- W ocenie prokuratury funkcjonariusze CBA dzia³ali w ramach obowi±zuj±cych
przepisów prawa i nie dopu¶cili siê przekroczenia przys³uguj±cych im
uprawnieñ - powiedzia³a rzeczniczka. Zaznaczy³a, ¿e szczegó³y uzasadnienia
tej decyzji zawieraj± tre¶ci objête tajemnic± pañstwow± i nie mog± byæ
podane do publicznej wiadomo¶ci.

Tak¿e w czê¶ci ¶ledztwa dotycz±cej konferencji prasowej ówczesnego szefa
CBA, na której ujawniono materia³y ze ¶ledztwa prowadzonego przeciw
Sawickiej, prokuratorzy nie dopatrzyli siê przestêpstwa przekroczenia
uprawnieñ. Zgodê na ujawnienie tych materia³ów wyda³ wtedy ówczesny
minister sprawiedliwo¶ci i prokurator generalny Zbigniew Ziobro.

Jak powiedzia³a Syk-Jankowska prokuratura ustali³a, ¿e minister móg³
wyraziæ zgodê na upublicznienie materia³ów ze ¶ledztwa dotycz±cego
Sawickiej. - Podj±³ dzia³ania w ramach przys³uguj±cych mu uprawnieñ -
zaznaczy³a.

Lubelska prokuratura bada³a tak¿e w±tek ujawnienia w grudniu 2007 r. w
"Gazecie Wyborczej" i programie TVN24 "Kropka nad i" materia³ów ze ¶ledztwa
przeciwko Sawickiej bez zezwolenia prokuratury. Syk-Jankowska powiedzia³a,
¿e w tym zakresie ¶ledztwo umorzono z uwagi na "brak danych dostatecznie
uzasadniaj±cych podejrzenie pope³nienia przestêpstwa".

Jak doda³a, przes³uchani w charakterze ¶wiadków dziennikarze - autorzy
publikacji, stwierdzili, ¿e ¿adnych informacji nie uzyskali ani z
prokuratury, ani z CBA, "co znalaz³o odzwierciedlenie w zeznaniach
prokuratorów prowadz±cych ¶ledztwo przeciwko Beacie S., jak i zeznaniach
funkcjonariuszy CBA".

¦ledztwo z doniesienia Sawickiej pocz±tkowo by³o prowadzone przez
prokuraturê w Poznaniu, potem Prokurator Krajowy zdecydowa³ o przeniesieniu
go do Lublina. Jak podkre¶li³a Syk-Jankowska w sprawie tej przes³uchano
kilkudziesiêciu ¶wiadków, w tym m.in. by³ego ministra sprawiedliwo¶ci
Zbigniewa Ziobrê oraz by³ego szefa CBA Mariusza Kamiñskiego. W poczet
materia³u dowodowego zaliczono m.in. dokumentacjê niejawn± zwi±zan± z
operacj± specjaln± CBA dotycz±c± kontrolowanego wrêczenia ³apówki
Sawickiej. "

Data: 2013-04-28 09:05:53
Autor: Trybun
Otwarte drzwi dla korupcji

[...]

Ty sobie bu¼ki nie wycieraj komun±. Chcesz na ka¿dym kroku dawaæ w ³apê bezkarnym z³odziejom, to im dawaj, ale pozwól ¿eby tacy jak M.Kamin¶ki i agent Tomek choæ starali siê mnie uwolniæ od skorumpowanych lekarzy czy innych urzêdników.
Tak wspieraj sobie sêdziego który tak w³a¶ciwie s±dzi³ CBA które naprawdê chcia³o dobrze robiæ to do czego zosta³o powo³ane.
  Kogo Ty bronisz, jeste¶ jakim¶ z³odziejem który palcem nie ruszy jak nie dostanie koperty pod sto³em? Za ka¿dym osobnikiem w ¶rodowisku korupcjogennym powinien staæ nie jeden, a trzech Agentów Tomków i ca³y czas te gnidy kusiæ ³atwym zarobkiem, mo¿e wtedy Polski nie porównywano by do najbardziej skorumpowanych krajów afrykañskich.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-04-28 10:36:25
Autor: Marek Czaplicki
Otwarte drzwi dla korupcji
Trybun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 09:05:

[...]

To mo¿e tak. Podaj swój adres CBA i pozwól aby do domu przys³ali Ci walizkê forsy. Tylko potem przed s±dem nie p³acz, ¿e z³e s³u¿by oskar¿y³y Ciê o udzia³ w korupcji. CBA nie potrafi³o nawet przestrzegaæ tego prawa, które specjalnie dla nich utworzono. To s± s³u¿by? Czy banda g³upków? :)
[...]

No zdaje siê, ze najbardziej skorumpowani s± politycy. Jeden to ju¿ sam nie wie iloma lud¼mi siê otoczyæ, aby go "ochraniali" a to przed ¶wiatem zewnêtrznym, a to przed nim samym, bo jak przychodzi co do czego to "na prochach jecha³em". Ale Twój pomys³ z trzema agentami nad ka¿dym jest przedni i likwiduj±cy bezrobocie w Polsce. szczególnie dla fotografów. Ilu¿ "agentów Tomków" chcia³oby siê fotografowaæ nad walizkami pe³nymi pieniêdzy? :)

Data: 2013-04-29 12:32:03
Autor: Trybun
Otwarte drzwi dla korupcji

[...]

Jestem obywatelem, prywatna osob±,, a wiêc po co CBA mia³oby siê mn± zajmowaæ. Jak chc± mi przys³aæ waliz± z kas± to chêtnie przyjmê, ale z podpisanym aktem darowizny. Jednym s³owem - takie rzeczy trzeba rozró¿niaæ - obywatel to nie kto¶ komu mo¿na wrêczaæ ³apówki za korzy¶ci osobiste.
Naprawdê s±dzisz ¿e bez prawa do prowokacji mia³o jakikolwiek sens powo³ywanie takiej instytucji jak CBA? Na czym niby ma polegaæ ich rola?

[...]

:)

Tak i owszem, jednak dla normalnego obywatela korupcja w polityce nie jest tak dotkliwa jak w¶ród tych z którymi ¿yj± w bezpo¶rednim otoczeniu, ot choæby "s³u¿ba" zdrowia.

A pewnie, przynajmniej na jaki¶ czas trzeba by zastraszyæ tych z³odziejaszków ¿eby ju¿ do koñca ¿ycia po dziesiêæ razy siê zastanawiali czy wzi±æ pod sto³em.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-04-28 10:52:35
Autor: Gonzalez
Otwarte drzwi dla korupcji
W dniu 2013-04-28 09:05, Trybun pisze:

[...]

Buuaahhhaaahhaaa, co za têpy talmudysta. Jak bandziory, które de facto doprowadzili do ruiny Leppera i do jego ¶mierci, mog± zrobiæ co¶ po¿ytecznego...

Data: 2013-04-29 12:31:11
Autor: Trybun
Otwarte drzwi dla korupcji
W dniu 2013-04-28 10:52, Gonzalez pisze:

[...]

To przecie¿ g³owny sponsor Anety K. Adam M. na spó³kê z Jaros³awem K zniszczyli czynnik zagra¿aj±cy trwa³o¶ci postanowieñ okr±g³osto³owych. To nie CBA ustawia³y ustawy wymierzone Leppera.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-04-29 13:15:15
Autor: Gonzalez
Otwarte drzwi dla korupcji
W dniu 2013-04-29 12:31, Trybun pisze:
[...]

G³±b kapu¶ciany! A CBA to sk±d siê wziê³o? Jaki¶ odrêbny i niezale¿ny twór niby od PiS? To¿ to Kaczyñski ustanowi³ tê policjê polityczn±, do zwalczania i polowania na opozycjê i obywateli. A aferê gruntow± to kto nakrêci³, jak nie ta policja polityczna Kaczyñskiego?

Data: 2013-05-01 09:24:58
Autor: Trybun
Otwarte drzwi dla korupcji
W dniu 2013-04-29 13:15, Gonzalez pisze:

[...]

Poka¿ mi imbecylu choæ jeden przyk³ad na prze¶ladowanie zwyk³ego, normalnego obywatela przez CBA?  Nie wiem kto powo³a³ CBA do ¿ycia, ale wiem jedno - ten kto¶ mia³ zamiar poprawiæ wizerunek Polski je¿eli idzie o korupcjê, tak ¿eby w rankingach ¶wiatowych nie s±siadowa³a z Nigeria i Sudanem.
I co to za "afrea gruntowa"? Przecie¿ nikt nie skaza³ Leppera za to. Kaczyñski w taki czy inny sposób i tak by zniszczy³ Samoobronê i jej lidera. Jednak sam pewnie nie dalby rady, bo jest tylko ma³ym cz³owieczyn± s³u¿±cym uk³adowi, ale z pomoc± sejmu i GW itd, posz³o mu to  ³atwo..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-04-28 11:42:13
Autor: matusm
Otwarte drzwi dla korupcji

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:517c26f1$0$1265$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a
takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie
opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te
organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich
polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
pozdrowienia
matusm

Otwarte drzwi dla korupcji