Otwarte drzwi dla korupcji

Data: 2013-04-27 22:43:14
Autor: Marek Czaplicki
Otwarte drzwi dla korupcji
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 27 kwietnia 2013 21:28:

Nagranie rozmów o kręceniu lodów, o tworzeniu układów, by wyrwać kaskę
na prywatyzacjach szpitali; wreszcie zarejestrowany akt wręczania
łapówki. Co musiałby jeszcze zrobić funkcjonariusz Centralnego Biura
Antykorupcyjnego, by udowodnić, że polityk jest skorumpowany? W III RP
to za mało. Przeciwnie, w III RP, gdzie sędziowie s± na telefon, nawet
najtwardsze dowody korupcji mog± posłużyć do oskarżenia tych, którzy
demaskuj± przestępcze działania. W III RP sędzia, patrz±c na film, na
którym posłanka zgarnia do torebki wręczone jej na lewo 100 tys. zł,
b±knie co najwyżej o odpowiedzialno¶ci moralnej polityka, gło¶no za¶
obwie¶ci, że kontrolowana łapówka była nielegalna. Bo w Polsce Mira,
Zbycha i Rycha rozgrzani sędziowie już czekaj±, by skazać byłych szefów
CBA.

  Nie mieszajcie się do polityki, dajcie tylko pieni±dze. Jak za friko,
to ja pieprzę ? mawiała Sawicka do podstawionych biznesmenów. Była
posłanka Platformy Obywatelskiej już my¶li o powrocie do polityki. Od
dzi¶ droga do kręcenia lodów stoi dla niej otworem. Ale najpierw zapewne
wyst±pi o odszkodowanie. Za te wszystkie zmarnowane lata, kiedy lody
przechodziły jej koło nosa.

http://niezalezna.pl/40791-otwarte-drzwi-dla-korupcji

Jakimż trzeba być głupkiem, żeby nie skumać sentencji wyroku. S±d mówił o tym że etycznie i na zdrowy rozs±dek pani posłanka okazała się skorumpowana. A chodzi tylko o to, że nie można nikogo skazać w procesie karnym posługuj±c się dowodami zebranymi  z naruszeniem prawa. Dlaczego w filmach amerykańskich pokazuj± jak zatrzymanemu odczytuje się jego prawa? Nie dla publiki, ale dlatego żeby potem przed s±dem nie wyszło, że zatrzymanie było nawet w najmniejszym stopni bezprawne. IV RP okazała się tylko powtórk± z komuny, gdzie "posłuszne" s±dy miały być tylko od "przyklepywania" wyroków, "ten pan nigdy nikogo już nie zabije".

Data: 2013-04-27 22:50:17
Autor: u2
Otwarte drzwi dla korupcji
A chodzi tylko o to, że nie można nikogo skazać w procesie karnym posługuj±c
się dowodami zebranymi  z naruszeniem prawa.

LOL dwie prokuratury skrupulatnie badaly zgodnosc z prawem operacji CBA i umorzyla wnioski o postawienie aktu oskarzenia wobec CBA.

--
Istniej± trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

Służba despotyzmowi i fałszowi
To patriotyzm ... wszarzy.

http://telewizjarepublika.pl/

Data: 2013-04-27 23:06:42
Autor: Marek Czaplicki
Otwarte drzwi dla korupcji
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 27 kwietnia 2013 22:50:

[...]

Prokuratura nie jest s±dem. To jest tylko jedna ze stron sprawy. Prawdziwe sprawy karne tocz± się przed s±dem. Po to one s± i s±  trzeci± władz±. Jak chcesz się zabawić w "badanie sprawy", to może zbadać przypadek pana u2 który nie maj±c żadnych dowodów wyzywa innych od ubeków, agentów itd...: Czy potrafiłby¶ obronić się przed s±dem, jakby kto¶ mniej wyposażony w poczucie humoru jak ludzie na grupie, by Ci wytoczył?:)

Data: 2013-04-27 23:19:05
Autor: u2
Otwarte drzwi dla korupcji

Prokuratura nie jest s±dem. To jest tylko jedna ze stron sprawy. Prawdziwe
sprawy karne tocz± się przed s±dem. Po to one s± i s±  trzeci± władz±.

sad I instancji wydal wyrok skazujacy. a ze macie sedziow do zadan specjalnych, ktorzy orzekaja pobicie ze skutkiem smiertelnym 45 osob na wybrzezu w 1970 to oznacza, ze jestescie pewni swego...-;)

Data: 2013-04-27 23:32:51
Autor: Marek Czaplicki
Otwarte drzwi dla korupcji

[...]

Macie, wicie, rozumicie. IV RP komuno wróć? :)

Data: 2013-04-27 23:39:42
Autor: Gonzalez
Otwarte drzwi dla korupcji
W dniu 2013-04-27 22:50, u2 pisze:
[...]

Bo na tym polega cała gra! W państwo prawa, ha, ha, ha...

Data: 2013-04-28 02:01:45
Autor: pluton_
Otwarte drzwi dla korupcji
LOL dwie prokuratury skrupulatnie badaly zgodnosc z prawem operacji CBA
i umorzyla wnioski o postawienie aktu oskarzenia wobec CBA.

No widzisz ? A tu jeden sedzia podsumowal dzialania usluznych prokuraturw.

Nullification

Data: 2013-04-27 22:53:51
Autor: Klin
Otwarte drzwi dla korupcji
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 27 kwietnia 2013 21:28:
http://niezalezna.pl/40791-otwarte-drzwi-dla-korupcji

Jakimż trzeba być głupkiem, żeby nie skumać sentencji wyroku. Sąd mówił o
tym że etycznie i na zdrowy rozsądek pani posłanka okazała się skorumpowana.
A chodzi tylko o to, że nie można nikogo skazać w procesie karnym posługując
siÄ™ dowodami zebranymi  z naruszeniem prawa. Dlaczego w filmach amerykaĹ„skich
pokazujÄ… jak zatrzymanemu odczytuje siÄ™ jego prawa? Nie dla publiki, ale
dlatego żeby potem przed sądem nie wyszło, że zatrzymanie było nawet w
najmniejszym stopni bezprawne. IV RP okazała się tylko powtórką z komuny,
gdzie "posłuszne" sądy miały być tylko od "przyklepywania" wyroków, "ten pan
nigdy nikogo juĹĽ nie zabije".

   "WyobraĹşmy sobie dylemat: policjanci wchodzÄ… bez nakazu do domu,
    gdzie w piwnicy pochowano 20 zamordowanych kobiet. CzĹ‚owiek zĹ‚apany
    na zamordowaniu 20 osĂłb, musi być wypuszczony".

    JakimĹĽ trzeba być gĹ‚upkiem, by tak interpretować prawo!

Data: 2013-04-27 22:57:09
Autor: u2
Otwarte drzwi dla korupcji
W dniu 2013-04-27 22:53, Klin > pisze:
[...]

W USA prowokacja jest czesto stosowana i dlatego korupcja u nich jest znikoma.

--
IstniejÄ… trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,
potem spotyka się z gwałtownym oporem,
a na końcu jest traktowana jak oczywistość.

Data: 2013-04-28 15:23:04
Autor: the_foe
Otwarte drzwi dla korupcji
W dniu 2013-04-27 22:57, u2 pisze:
W USA prowokacja jest czesto stosowana i dlatego korupcja u nich jest
znikoma.

Ostatnią taka akcja wymierzona w testowanie polityków było ABSCAM. Specjalna komisja kongresu ustaliła w 1984r, ze agenci FBI łamali prawo by "wrobic" niewinnych (wtedy) obywateli.
Prawdą jest, ze wszytkie sady potrzymały dowody zebrane przez FBI w operacji ABSCAM. Zmiany nastąpiły po stronie władzy wykonowaczej, Prokuratorzy generalni wydają okólnik wiazacy agentów pod przykrywką. Od 1980 roku w USA na mocy tego dokumentu agenci nie mogą rozpracowywac obywateli jako podejrzanych, jesli inne dowody nie wskazuja na to, ze sa zamieszani w działalnosc przestepcza.

Dodatkowo nalezy pamietac, ze w USA korpupcja polityczna jest zupelnie legalna, o ile jest robiona jawnie.

--
@foe_pl

Data: 2013-04-28 21:46:57
Autor: u2
Otwarte drzwi dla korupcji
W dniu 2013-04-28 15:23, the_foe pisze:
[...]

Akcja CBA nie byla wymierzona w politykow.

Agent Tomek zapisal sie na kurs kandydatow do Rad Nadzorczych zanim Beata S. tam sie zapisala.

A prowokacje policyjne hamerykanie stosuja bardzo czesto, czy to lapiac klientow prostytutek, czy dealerow narokotykowych. Bynajmniej nie podrzucaja towaru jak to bidzik twierdzi...-;)

Data: 2013-04-29 08:18:37
Autor: GrzegorZ
Otwarte drzwi dla korupcji

A co z Blidą? Co doktorem G.? Poczytaj sobie: http://joechal.salon24.pl/478624,joe-chal-dr-g-kolejna-nieudana-prowokacja może rozjasni ci sie nieco w główce.

Data: 2013-04-27 23:08:28
Autor: Marek Czaplicki
Otwarte drzwi dla korupcji
 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 27 kwietnia 2013 22:53:

[...]

   "WyobraĽmy sobie dylemat: policjanci wchodz± bez nakazu do domu,
    gdzie w piwnicy pochowano 20 zamordowanych kobiet. Człowiek złapany
    na zamordowaniu 20 osób, musi być wypuszczony".

    Jakimż trzeba być głupkiem, by tak interpretować prawo!

No to poczekaj aż Ci policja wejdzie z paczk± marychy do domu i nie maj±c żadnych podstaw oskarży Cie o posiadanie takowej. Zadowolony? :)

Data: 2013-04-27 23:20:08
Autor: u2
Otwarte drzwi dla korupcji
No to poczekaj aż Ci policja wejdzie z paczk± marychy do domu i nie maj±c
żadnych podstaw oskarży Cie o posiadanie takowej.

za duzo hamerykanskich filmow sie naogladales czeplik...-;)

Data: 2013-04-27 23:34:04
Autor: Marek Czaplicki
Otwarte drzwi dla korupcji
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 27 kwietnia 2013 23:20:

No to poczekaj aż Ci policja wejdzie z paczk± marychy do domu i nie maj±c
żadnych podstaw oskarży Cie o posiadanie takowej.

za duzo hamerykanskich filmow sie naogladales czeplik...-;)

A czym się różni nasyłanie lowelasów, od wchodzenia bez nakazu do czyjego¶ domu ukwiałku? :)

Data: 2013-04-27 23:50:41
Autor: u2
Otwarte drzwi dla korupcji
za duzo hamerykanskich filmow sie naogladales czeplik...-;)

A czym się różni nasyłanie lowelasów, od wchodzenia bez nakazu do czyjego¶
domu

jankesi wchodza bez nakazu i podrzucaja maryche ? ...-;)

wlasnie lecial w TV Republika wywiad z wiceszefem CBA i agentem Tomkiem.

agent Tomek zapisal sie na kurs kandydatow do Rad Nadzorczych w celu podniesienia kwalifikacji oraz t.zw. rozpoznania nie ukierunkowanego na politykow, bo kto mogl przypuszczac, ze zapisze sie na ten kurs poslanka PO ?

kurs nie byl ukierunkowany przeciwko Beacie S., ktora zapisala sie pozniej na ten kurs (po co tam sie zapisala ? pewnie szukala nadzianych biznesmenow)

i to podczas tego kursu zlozyla propozycje korupcyjna nadzianemu biznesmenowi, ktory okazal sie byc agentem CBA.

po potwierdzeniu, ze propozycja korupcyjna Beaty S. jest wiarygodna CBA przeszla do realizacji prowokacji wobec Beaty S. i burmistrza Helu.

Data: 2013-04-28 00:09:57
Autor: Marek Czaplicki
Otwarte drzwi dla korupcji
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 27 kwietnia 2013 23:50:

za duzo hamerykanskich filmow sie naogladales czeplik...-;)

A czym się różni nasyłanie lowelasów, od wchodzenia bez nakazu do
czyjego¶ domu

jankesi wchodza bez nakazu i podrzucaja maryche ? ...-;)

Nie wiem co tam robi± jankiesi, ale chcę aby służby różnych ma¶ci w Polsce u¶wiadomiły sobie, że nie s± po to aby wsadzać ale by d±żyć do tego ze ma być przestrzegane prawo. Jak długo będ± chciały aby prawa przestrzegali inni a nie oni sami, tak długo będ± na pasku polityków różnych opcji. S± przecież tylko urzędnikami, a urzędnicy wg starej rzymskiej zasady s± sługami prawa  Tłumaczami prawa s± s±dy. :)

Data: 2013-04-28 09:04:00
Autor: u2
Otwarte drzwi dla korupcji
> [...]

u¶wiadomiły sobie, że nie s± po to aby wsadzać ale by d±żyć do tego ze ma

surprise, surprise, czyli okazuje sie, ze czeplik stoi po stronie prawa i sprawiedliwosci ...-;)

Data: 2013-04-28 10:26:38
Autor: Marek Czaplicki
Otwarte drzwi dla korupcji
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 09:04:

> [...]

tego ze ma być przestrzegane prawo.

surprise, surprise, czyli okazuje sie, ze czeplik stoi po stronie prawa

Jak dla Ciebie nazwy s± ważne i stanowi± Ľródło wiary? Jezus powiedział, ze nie po słowach, ale po czynach poznacie ich. :)

Data: 2013-04-28 11:50:21
Autor: u2
Otwarte drzwi dla korupcji
> [...]
Jak dla Ciebie nazwy s± ważne i stanowi± Ľródło wiary? Jezus powiedział, ze
nie po słowach, ale po czynach poznacie ich.

czyli nie masz pojecia co oznaczaja slowa prawo i sprawiedliwosc ? tak podejrzewalem....-;)

Data: 2013-04-28 15:37:01
Autor: Marek Czaplicki
Otwarte drzwi dla korupcji
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 11:50:

> [...]
ze nie po słowach, ale po czynach poznacie ich.

czyli nie masz pojecia co oznaczaja slowa prawo i sprawiedliwosc ? tak

A co według Ciebie oznaczaj±? Patrz±c na to jak posługujesz się klawiatur± nie masz nawet pojęcia o posługiwaniu się jeżykiem polskim.
Prawo i sprawiedliwo¶ć nie pojawiło się z powstaniem partii o tej nazwie, ich korzenie sięgaj± daleko w historię ludzko¶ci. Chcesz sprawiedliwo¶ci wg Rzymian: Iustitia est constans et perpetua voluntas ius suum cuique tribuendi. ? sprawiedliwo¶ć jest stał± i niezmienn± wol± przyznania każdemu należnego mu prawa . Pani Sawicka była na najlepszej drodze do tego żeby zostać os±dzona sprawiedliwie. Chciała i wzięła łapówkę. Tylko duractwu ludzi, którzy uważaj± się za super-agentów po ukończeniu przyspieszonego kursu "mały agent w pigułce" można zawdzięczać że nie trafi do więzienia. S±d i tak okazał się wyrozumiały że zamiast na pierwszej rozprawie wywalić cały "materiał dowodowy" ,z takim trudem członka zgromadzony, do kosza, zadał sobie trud wytłumaczenia "agentom" tego co powinni mieć wyryte w swych płaskich główkach. :)

Data: 2013-04-28 15:48:20
Autor: Klin
Otwarte drzwi dla korupcji
...............  Pani Sawicka byĹ‚a na najlepszej drodze do tego ĹĽeby
zostać osądzona sprawiedliwie. Chciała i wzięła łapówkę. Tylko duractwu
ludzi, którzy uważają się za super-agentów po ukończeniu przyspieszonego
kursu "mały agent w pigułce" można zawdzięczać że nie trafi do więzienia.

   A nie dziÄ™ki doĹ›wiadczonemu w manipulowaniem prawem sÄ™dziemu, ktĂłry
   tak broni i siebie w koĹ„cu - przed groĹşbÄ… kontrolowanej prowokacji?

Data: 2013-04-28 17:14:09
Autor: Marek Czaplicki
Otwarte drzwi dla korupcji
 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 15:48:

[...]

   A nie dzięki do¶wiadczonemu w manipulowaniem prawem sędziemu, który
   tak broni i siebie w końcu - przed groĽb± kontrolowanej prowokacji?

Nie.

Data: 2013-04-28 00:18:01
Autor: Klin
Otwarte drzwi dla korupcji
u2 pisze:
[...]

amerykańskich pokazują jak zatrzymanemu odczytuje się jego prawa? Nie dla
publiki, ale dlatego żeby potem przed sądem nie wyszło, że zatrzymanie
było nawet w najmniejszym stopni bezprawne. IV RP okazała się tylko
powtórką z komuny, gdzie "posłuszne" sądy miały być tylko od
"przyklepywania" wyrokĂłw, "ten pan nigdy nikogo juĹĽ nie zabije".

[...]

No to poczekaj aĹĽ Ci policja wejdzie z paczkÄ… marychy do domu i nie majÄ…c
ĹĽadnych podstaw oskarĹĽy Cie o posiadanie takowej. Zadowolony? :)

   Po co mieliby to robić - różnym mÄ™tom chodzi o poderwanie
   zaufania do organĂłw porzÄ…dku czyĹĽbyĹ› do nich naleĹĽaĹ‚?
   JeĹ›li policjant niegodnie peĹ‚ni swojÄ… sĹ‚uĹĽbÄ™ fabrykujÄ…c
   faĹ‚szywki przechodzi na ciemnÄ… stronÄ™ mocy w przypadku
   B.S. nie miaĹ‚o to miejsca. Powodem ustanowienia prawa
   do prowokacji kontrolowanej byĹ‚ zamiar ukrĂłcenia
   w mafijnych ukĹ‚adach co siÄ™  mafiosom nie mogĹ‚o podobać
   parÄ™ telefonĂłw z propozycjÄ… nie do odrzucenia i dyspozycyjni
   sÄ™dziowie juĹĽ wiedzÄ… jakiego wyroku siÄ™ od nich oczekuje.
   Przypominasz sobie telefon prowokacyjny  do gdaĹ„skiego
   sÄ™dziego? RzÄ…d KaczyĹ„skiego upadĹ‚ dlatego, bo bruĹşdziĹ‚ ukĹ‚adom
   mafijnym starego systemu - pewnie z czasem dochowaĹ‚by siÄ™
   wĹ‚asnej mafii, lecz na ten temat moĹĽemy sobie tylko spekulować
   nie byĹ‚o mu dane rozbić starych mafijnych struktur i te
   majÄ… odtÄ…d gĹ‚os decydujÄ…cy.

Data: 2013-04-28 00:21:40
Autor: Marek Czaplicki
Otwarte drzwi dla korupcji
 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 00:18:

   Po co mieliby to robić - różnym mętom chodzi o poderwanie
   zaufania do organów porz±dku czyżby¶ do nich należał?

Mój drogi. Ja mogę napisać co¶ takiego. Różnym mętom politycznym wydaje się, że jak tylko powsadzaj± kogo tam im przyjdzie na my¶l do ciupy to zapanuje szczę¶liwo¶ć ogólna i nieustaj±ca. Organy porz±dku? Czapkę zdejmujesz przed policjantem i łasisz im się do nóg? Pogratulować. :)

Data: 2013-04-28 00:32:29
Autor: Klin
Otwarte drzwi dla korupcji
  pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 00:18:

    Po co mieliby to robić - różnym mÄ™tom chodzi o poderwanie
    zaufania do organĂłw porzÄ…dku czyĹĽbyĹ› do nich naleĹĽaĹ‚?

Mój drogi. Ja mogę napisać coś takiego. Różnym mętom politycznym wydaje się,
że jak tylko powsadzają kogo tam im przyjdzie na myśl do ciupy to zapanuje
szczęśliwość ogólna i nieustająca. Organy porządku? Czapkę zdejmujesz przed
policjantem i łasisz im się do nóg? Pogratulować. :)

   Nie podoba Ci siÄ™ policja - nie masz wyjĹ›cie bierz nagan w Ĺ‚apy
   i zaprowadzaj sam sprawiedliwość.

Data: 2013-04-28 00:43:58
Autor: Marek Czaplicki
Otwarte drzwi dla korupcji
 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 00:32:

[...]

   Nie podoba Ci się policja - nie masz wyj¶cie bierz nagan w łapy
   i zaprowadzaj sam sprawiedliwo¶ć.

Tu się wła¶nie nie rozumiemy. Od sprawiedliwo¶ci to s± s±dy. Policja jest tylko od tego, żeby łapać i stawiać przed s±dem wraz z prokuratur± tych którym trzeba dopiero udowodnić winę. Inaczej, to możesz żyć w krainie sędziego Dreda, któren łapał, s±dził, skazywał i wykonywał wyroki. :)

Data: 2013-04-28 09:05:43
Autor: u2
Otwarte drzwi dla korupcji
[...]

za duzo hamerykanskich filmow sie naogladales, bierz nagan i do roboty .....-;)

Data: 2013-04-28 09:22:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Otwarte drzwi dla korupcji

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:517c4e9d$0$1266$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kwiatuszku. Rząd Kaczyńskiego upadł m. inn. dlatego: "Wczoraj mianowałem go wicepremierem, dzisiaj puściłem za nim tajne służby" (Kaczyński o Leperze). A tajne służby (CBA) koncertowo, jak zwykle zjebaly prowokację.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-04-28 09:34:38
Autor: u2
Otwarte drzwi dla korupcji
Kwiatuszku. Rząd Kaczyńskiego upadł m. inn. dlatego: "Wczoraj mianowałem
go wicepremierem, dzisiaj puściłem za nim tajne służby" (Kaczyński o
Leperze). A tajne służby (CBA) koncertowo, jak zwykle zjebaly prowokację.

bo specsluzby naiwne sadzily, ze minister sprawiedliwosci, niejaki Kaczmarek, nie mylic z agentem Tomkiem, jest po ich stronie. A okazal sie byc na 40 pietrze Marriotta ...-;)

Data: 2013-04-28 09:37:26
Autor: u2
Otwarte drzwi dla korupcji
W dniu 2013-04-28 09:34, u2 pisze:
[...]

nalezy wspomniec, ze podobnie koncertowo spalil akcje CBA wobec wlascicieli pewnego domq w Kazimierzu Dolnym niejaki Czuma, ktory byl wtedy ministrem sprawiedliwosci....-;)

Data: 2013-04-28 11:34:49
Autor: Klin
Otwarte drzwi dla korupcji

  UĹĽytkownik "Klin" pisze:
[...]

    Poczytaj Henryka PajÄ…ka "Ostatni transport do Katynia 10 04 2010"
    - a szczegĂłlnie rozdziaĹ‚;

    Jak  amerykaĹ„sko-izraelski ĹĽydostan rozwiÄ…zaĹ‚  Sejm  w  2006  roku

    dowiesz siÄ™, ĹĽe byĹ‚y jeszcze i inne przyczyny rozwiÄ…zania RzÄ…du.

    ubawiona sirotko.

Data: 2013-04-28 12:38:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Otwarte drzwi dla korupcji

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:517ced3d$0$1257$65785112news.neostrada.pl...

  UĹĽytkownik "Klin" pisze:
[...]

Fantazje i facecje zostawiam tobie, sierotko. To było po pierwsze.
Po drugie, jeśli nie masz nic do powiedzenia to zamilcz, a nie weksluj na inne tematy.

setnie ubawiony

Data: 2013-04-28 13:56:07
Autor: Klin
Otwarte drzwi dla korupcji

  UĹĽytkownik "Klin" pisze:
[...]

prowokacjÄ™.

[...]

    "jeĹ›li nie masz nic do powiedzenia to zamilcz" -  sam  wekslujesz
    na docinki personalne - moja odpowiedĹş byĹ‚a na temat czyli o tym
    dlaczego upadĹ‚ rzÄ…d KaczyĹ„skiego - setnie ubawiona siroto.

Data: 2013-04-28 14:40:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Otwarte drzwi dla korupcji

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:517d0e5b$0$1211$65785112news.neostrada.pl...
[...]

SynuĹ›! RzÄ…d KaczyĹ„skiego upadĹ‚ dlatego, bo narĂłd "nie kupiĹ‚ wszystkiego"  i posĹ‚aĹ‚ w diabĹ‚y IV RP razem z Jarusiem ZbawPolskÄ™ KaczyĹ„skim, ktĂłry obecnie na trupach buduje karierÄ™ politycznÄ….

setnie ubawiony

Data: 2013-04-28 15:12:48
Autor: Klin
Otwarte drzwi dla korupcji
[...]

Synuś! Rząd Kaczyńskiego upadł dlatego, bo naród "nie kupił
wszystkiego"  i posĹ‚aĹ‚ w diabĹ‚y IV RP razem z Jarusiem ZbawPolskÄ™
Kaczyńskim, który obecnie na trupach buduje karierę polityczną.

setnie ubawiony

   RzÄ…d upadĹ‚ bo media byĹ‚y w rÄ™kach jego przeciwnikĂłw
   niestety media sÄ… tÄ… gĹ‚ĂłwnÄ… wĹ‚adzÄ… kreujÄ…cÄ… wygranych
   i przegranych a kogo sÄ… media - tych co majÄ… kapitaĹ‚
   jeĹ›li to wiesz to wiesz wszystko tylko czasem zdarza
   siÄ™ coĹ› nieoczekiwanego dla nich jak wygrana PiSu w 2005r,
   co starajÄ… siÄ™ moĹĽliwie szybko i skutecznie naprawić.
   - setnie ubawiona siroto.

Data: 2013-04-28 15:49:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Otwarte drzwi dla korupcji

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:517d2054$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chłopaczku! Owiewa cię mgła niepamięci. Pierwszym ruchem PiS, po zdobyciu władzy, było zdobycie mediów. Mieli media i sromotnie dali dupy. Myśmy mieli ich dość i posłaliśmy ich na wieczną opozycję!
Ale z wierzącym nie można dyskutowć, bo:

Data: 2013-04-28 16:06:08
Autor: Klin
Otwarte drzwi dla korupcji

 Klin pisze:
[...]

  Dyskusja z wierzÄ…cym jest jak gra w szachy z goĹ‚Ä™biem. NiewaĹĽne,
  jak dobrze grasz, goĹ‚Ä…b i tak przewrĂłci wszystkie figury, nasra na
  szachownicÄ™ i bÄ™dzie dumny z wygranej.

Data: 2013-04-28 04:12:43
Autor: Grzegorz Z.
Otwarte drzwi dla korupcji
Dnia Sat, 27 Apr 2013 22:43:14 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

to za mało. Przeciwnie, w III RP, gdzie sędziowie są na telefon, nawet
najtwardsze dowody korupcji mogą posłużyć do oskarżenia tych, którzy
demaskują przestępcze działania. W III RP sędzia, patrząc na film, na
którym posłanka zgarnia do torebki wręczone jej na lewo 100 tys. zł,
bąknie co najwyżej o odpowiedzialności moralnej polityka, głośno zaś
obwieści, że kontrolowana łapówka była nielegalna. Bo w Polsce Mira,
Zbycha i Rycha rozgrzani sędziowie już czekają, by skazać byłych szefów
CBA.

  Nie mieszajcie siÄ™ do polityki, dajcie tylko pieniÄ…dze. Jak za friko,
to ja pieprzę ? mawiała Sawicka do podstawionych biznesmenów. Była
posłanka Platformy Obywatelskiej już myśli o powrocie do polityki. Od
dziś droga do kręcenia lodów stoi dla niej otworem. Ale najpierw zapewne
wystÄ…pi o odszkodowanie. Za te wszystkie zmarnowane lata, kiedy lody
[...]

Sąd: działania CBA nie były polityczne

Działania CBA wobec późniejszych oskarżonych nie miały podtekstu
politycznego - ocenił sąd. Niestety - mówił sędzia Gąsior - sprawa uzyskała
taki podtekst już po ich zatrzymaniu, co "utrudniło jej wyjaśnienie".
Według sądu należy wykluczyć, że Sawicka była wytypowana przez służby i od
początku planowano przeciw niej działania. Sąd nie potwierdził też jej
zarzutu o przekroczeniu "bariery cielesności" przez agenta CBA wobec niej,
gdy wspólnie bawili się na dyskotece. Oskarżona twierdziła, że agent Tomek
obsypywał ją pocałunkami w tańcu. Jak podkreślił sędzia, nie potwierdza
tego przesłuchana jako świadek osoba, która była z nimi tego dnia na
zabawie.

Jarosław Wałęsa odmówił, Marek Biernacki dał numer telefonu

Na temat początku operacji sąd powiedział niewiele. Ujawniono, że Sawicka
zapisała się na organizowany przez prywatną firmę kurs poprzedzający
egzamin na członków rad nadzorczych spółek skarbu państwa, na który
uczęszczał też Tomasz Piotrowski oraz że relacje między nimi - jak
zeznawali inni uczestnicy tego kursu, były zwyczajne, towarzyskie -
połączone też z wyjściami w "kursowym" gronie do restauracji czy klubów. To
podczas jednego z pobytów w restauracji miała paść propozycja, by poszukać
atrakcyjnej działki na Helu, gdzie Tomek - jako biznesmen z branży
budowlanej - miałby postawić ośrodek wypoczynkowy.

Sawicka - jak wynika z akt sprawy - najpierw prosiła Jarosława Wałęsę o
jakiś kontakt do miejscowych władz, ale Wałęsa odmówił pomocy. Potem
posłanka zwróciła się o to samo do Marka Biernackiego, który dał jej
telefon do Wądołowskiego, ale nie chciał za to nic w zamian - odmówił
przyjęcia drogiej whisky, którą w tym celu Sawickiej przekazał agent Tomek.

Sawicka chciała 100-150 tys. zł

Sąd nie dał też wiary wersji Sawickiej, że pieniądze, jakie otrzymała od
agentów, były pożyczką. - Obaj funkcjonariusze wykluczyli możliwość zwrotu
tej kwoty - podkreślił sędzia Gąsior.

Sędzia Gąsior szczegółowo relacjonował odtworzony przebieg kontaktów
oskarżonych z agentami CBA. Przywoływał fragmenty zarejestrowanych przez
CBA rozmów między Sawicką, Wądołowskim i agentami. Sawicka mówiła tam, że w
zamian za pomoc w załatwieniu inwestycji na Helu oczekuje 100 lub 150 tys.
zł na kampanię wyborczą. Wądołowski zaś - jak wynika ze stenogramów -
liczył na to, że będzie zarządzał kompleksem wypoczynkowym na Helu, który
będzie wybudowany po przetargu, jaki rozpisałaby gmina. Wądołowski kilka
razy pytał udającego biznesmena agenta CBA, co ma wprowadzić do warunków
przetargu tak, aby nikt inny nie był nim zainteresowany.

"Kobiety kochajÄ… brylanty"

Sąd przypomniał też, że wcześniej Sawicka przyjęła od agenta Tomka drogie
pióro z brylantem, ale prezentem była zaskoczona. "Zgłupiałeś?" – pytała
agenta Tomka, nie wiedząc jeszcze, co jest prezentem. "Chcę ci podziękować
i spełnić się jako szarmancki mężczyzna" – odpowiedział agent. Sawicka
mówiła mu, że czuje się skrępowana tym prezentem. Agent - podkreślił sąd -
przełamywał jej opory mówiąc, że sprawiło mu satysfakcję obdarowanie jej i
chce jej pomóc za to, co zrobiła dla ich biznesu. "Kobiety kochają
brylanty, brylanty kochają kobiety" – dodał, uzasadniając podarunek.

Prawidłowość wręczenia przez agenta pióra sąd zakwestionował i w tej części
uwolnił Sawicką od winy. Jak mówił sędzia Gąsior, nie można stwierdzić, w
zamian za co otrzymała ona to pióro. Agent Tomek, wręczając je, mówił do
Sawickiej "jesteś moją przyjaciółką" i odwoływał się do sfery emocji. Sąd
nie miał natomiast zastrzeżeń do kwestii sposobu i prawidłowości wręczenia
Wądołowskiemu drogiego zegarka.

Posłanka PO wzięła 100 tys. zł

Wątpliwości prawnych nie wzbudziły też u sądu korupcyjne propozycje, jakie
"biznesmeni" składali Sawickiej i Wądołowskiemu. Sąd przypomniał, że
Sawicka przyjęła 100 tys. zł w dwóch ratach (we wrześniu i październiku
2007 r.) i w obu przypadkach nie wręczał ich agent Tomek, lecz jego
"wspólnik" znany pod operacyjnymi danymi Marek Przesławski. Sędzia Gąsior
mówił, że funkcjonariusz nie wpływał na Sawicką, aby przyjęła pieniądze, bo
to ona sama wskazała sposób i kwotę, a agent "jedynie reagował na
wypowiedzi oskarĹĽonej".

Sąd przypomniał też, że Sawicka przez cały czas upewniała "biznesmenów", iż
ma wpływy u posła PO Marka Biernackiego, co było nieprawdą. Ponadto -
wskazał sąd - Sawicka od początku dążyła do uzyskania pieniędzy za
pośrednictwo w załatwianej sprawie i przekonywała ich, że ma realny wpływ
na burmistrza Wądołowskiego.

PAP

Data: 2013-04-28 04:13:35
Autor: Grzegorz Z.
Otwarte drzwi dla korupcji
[...]

"Prokuratura Okręgowa w Lublinie umorzyła ¶ledztwo w sprawie legalno¶ci
działań CBA wobec b. posłanki PO Beaty Sawickiej w 2007 r. oraz
przekroczenia uprawnień w zwi±zku z ujawnieniem przez ówczesnego szefa CBA
materiałów ze ¶ledztwa przeciwko niej.

Rzeczniczka Prokuratury Okręgowej w Lublinie Beata Syk-Jankowska
poinformowała, że w obu w±tkach ¶ledztwo umorzono wobec braku znamion czynu
zabronionego. Według prokuratury w tej sprawie do przekroczenia uprawnień
nie doszło.

Proces Sawickiej, oskarżonej o przyjęcie łapówki za "ustawienie" przetargu
na zakup 2-hektarowej działki na Helu, toczy się przed S±dem Okręgowym w
Warszawie. Posłanka została zatrzymana przez CBA w paĽdzierniku 2007 r.
Szczegóły tej sprawy na konferencji prasowej nagło¶nił ówczesny szef CBA
Mariusz Kamiński tuż przed wyborami w 2007 r. Z przedstawionych przezeń
nagrań podsłuchów posłanki wynikało, że liczyła ona też na robienie
interesów w zwi±zku ze spodziewan± po wyborach prywatyzacj± w służbie
zdrowia.

Lubelska prokuratura badała (z doniesienia Sawickiej) czy CBA bezprawnie
nie prowokowało jej do przestępstwa. Posłanka, po ujawnieniu sprawy, mówiła
publicznie, że padła ofiar± prowokacji udaj±cego biznesmena agenta CBA
przedstawiaj±cego się jako Tomasz Piotrowski, który miał j± zwi±zać ze sob±
emocjonalnie.

¦ledztwo prowadzone przez lubelsk± prokuraturę - jak tłumaczyła
Syk-Jankowska - miało na celu ustalenie, czy doszło do przekroczenia
uprawnień przez funkcjonariuszy CBA poprzez inwigilowanie posłanki,
prowokowanie i nakłanianie do działań nielegalnych oraz "stosowanie wobec
niej metod oddziaływania o charakterze osobistym".

- W ocenie prokuratury funkcjonariusze CBA działali w ramach obowi±zuj±cych
przepisów prawa i nie dopu¶cili się przekroczenia przysługuj±cych im
uprawnień - powiedziała rzeczniczka. Zaznaczyła, że szczegóły uzasadnienia
tej decyzji zawieraj± tre¶ci objęte tajemnic± państwow± i nie mog± być
podane do publicznej wiadomo¶ci.

Także w czę¶ci ¶ledztwa dotycz±cej konferencji prasowej ówczesnego szefa
CBA, na której ujawniono materiały ze ¶ledztwa prowadzonego przeciw
Sawickiej, prokuratorzy nie dopatrzyli się przestępstwa przekroczenia
uprawnień. Zgodę na ujawnienie tych materiałów wydał wtedy ówczesny
minister sprawiedliwo¶ci i prokurator generalny Zbigniew Ziobro.

Jak powiedziała Syk-Jankowska prokuratura ustaliła, że minister mógł
wyrazić zgodę na upublicznienie materiałów ze ¶ledztwa dotycz±cego
Sawickiej. - Podj±ł działania w ramach przysługuj±cych mu uprawnień -
zaznaczyła.

Lubelska prokuratura badała także w±tek ujawnienia w grudniu 2007 r. w
"Gazecie Wyborczej" i programie TVN24 "Kropka nad i" materiałów ze ¶ledztwa
przeciwko Sawickiej bez zezwolenia prokuratury. Syk-Jankowska powiedziała,
że w tym zakresie ¶ledztwo umorzono z uwagi na "brak danych dostatecznie
uzasadniaj±cych podejrzenie popełnienia przestępstwa".

Jak dodała, przesłuchani w charakterze ¶wiadków dziennikarze - autorzy
publikacji, stwierdzili, że żadnych informacji nie uzyskali ani z
prokuratury, ani z CBA, "co znalazło odzwierciedlenie w zeznaniach
prokuratorów prowadz±cych ¶ledztwo przeciwko Beacie S., jak i zeznaniach
funkcjonariuszy CBA".

¦ledztwo z doniesienia Sawickiej pocz±tkowo było prowadzone przez
prokuraturę w Poznaniu, potem Prokurator Krajowy zdecydował o przeniesieniu
go do Lublina. Jak podkre¶liła Syk-Jankowska w sprawie tej przesłuchano
kilkudziesięciu ¶wiadków, w tym m.in. byłego ministra sprawiedliwo¶ci
Zbigniewa Ziobrę oraz byłego szefa CBA Mariusza Kamińskiego. W poczet
materiału dowodowego zaliczono m.in. dokumentację niejawn± zwi±zan± z
operacj± specjaln± CBA dotycz±c± kontrolowanego wręczenia łapówki
Sawickiej. "

Data: 2013-04-28 09:05:53
Autor: Trybun
Otwarte drzwi dla korupcji

[...]

Ty sobie buĽki nie wycieraj komun±. Chcesz na każdym kroku dawać w łapę bezkarnym złodziejom, to im dawaj, ale pozwól żeby tacy jak M.Kamin¶ki i agent Tomek choć starali się mnie uwolnić od skorumpowanych lekarzy czy innych urzędników.
Tak wspieraj sobie sędziego który tak wła¶ciwie s±dził CBA które naprawdę chciało dobrze robić to do czego zostało powołane.
  Kogo Ty bronisz, jeste¶ jakim¶ złodziejem który palcem nie ruszy jak nie dostanie koperty pod stołem? Za każdym osobnikiem w ¶rodowisku korupcjogennym powinien stać nie jeden, a trzech Agentów Tomków i cały czas te gnidy kusić łatwym zarobkiem, może wtedy Polski nie porównywano by do najbardziej skorumpowanych krajów afrykańskich.

Data: 2013-04-28 10:36:25
Autor: Marek Czaplicki
Otwarte drzwi dla korupcji
Trybun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 09:05:

[...]

To może tak. Podaj swój adres CBA i pozwól aby do domu przysłali Ci walizkę forsy. Tylko potem przed s±dem nie płacz, że złe służby oskarżyły Cię o udział w korupcji. CBA nie potrafiło nawet przestrzegać tego prawa, które specjalnie dla nich utworzono. To s± służby? Czy banda głupków? :)
[...]

No zdaje się, ze najbardziej skorumpowani s± politycy. Jeden to już sam nie wie iloma ludĽmi się otoczyć, aby go "ochraniali" a to przed ¶wiatem zewnętrznym, a to przed nim samym, bo jak przychodzi co do czego to "na prochach jechałem". Ale Twój pomysł z trzema agentami nad każdym jest przedni i likwiduj±cy bezrobocie w Polsce. szczególnie dla fotografów. Iluż "agentów Tomków" chciałoby się fotografować nad walizkami pełnymi pieniędzy? :)

Data: 2013-04-29 12:32:03
Autor: Trybun
Otwarte drzwi dla korupcji

[...]

Jestem obywatelem, prywatna osob±,, a więc po co CBA miałoby się mn± zajmować. Jak chc± mi przysłać waliz± z kas± to chętnie przyjmę, ale z podpisanym aktem darowizny. Jednym słowem - takie rzeczy trzeba rozróżniać - obywatel to nie kto¶ komu można wręczać łapówki za korzy¶ci osobiste.
Naprawdę s±dzisz że bez prawa do prowokacji miało jakikolwiek sens powoływanie takiej instytucji jak CBA? Na czym niby ma polegać ich rola?

[...]

:)

Tak i owszem, jednak dla normalnego obywatela korupcja w polityce nie jest tak dotkliwa jak w¶ród tych z którymi żyj± w bezpo¶rednim otoczeniu, ot choćby "służba" zdrowia.

A pewnie, przynajmniej na jaki¶ czas trzeba by zastraszyć tych złodziejaszków żeby już do końca życia po dziesięć razy się zastanawiali czy wzi±ć pod stołem.

Data: 2013-04-28 10:52:35
Autor: Gonzalez
Otwarte drzwi dla korupcji
W dniu 2013-04-28 09:05, Trybun pisze:

[...]

Buuaahhhaaahhaaa, co za tępy talmudysta. Jak bandziory, które de facto doprowadzili do ruiny Leppera i do jego ¶mierci, mog± zrobić co¶ pożytecznego...

Data: 2013-04-29 12:31:11
Autor: Trybun
Otwarte drzwi dla korupcji
W dniu 2013-04-28 10:52, Gonzalez pisze:

[...]

To przecież głowny sponsor Anety K. Adam M. na spółkę z Jarosławem K zniszczyli czynnik zagrażaj±cy trwało¶ci postanowień okr±głostołowych. To nie CBA ustawiały ustawy wymierzone Leppera.

Data: 2013-04-29 13:15:15
Autor: Gonzalez
Otwarte drzwi dla korupcji
W dniu 2013-04-29 12:31, Trybun pisze:
[...]

Gł±b kapu¶ciany! A CBA to sk±d się wzięło? Jaki¶ odrębny i niezależny twór niby od PiS? Toż to Kaczyński ustanowił tę policję polityczn±, do zwalczania i polowania na opozycję i obywateli. A aferę gruntow± to kto nakręcił, jak nie ta policja polityczna Kaczyńskiego?

Data: 2013-05-01 09:24:58
Autor: Trybun
Otwarte drzwi dla korupcji
W dniu 2013-04-29 13:15, Gonzalez pisze:

[...]

Pokaż mi imbecylu choć jeden przykład na prze¶ladowanie zwykłego, normalnego obywatela przez CBA?  Nie wiem kto powołał CBA do życia, ale wiem jedno - ten kto¶ miał zamiar poprawić wizerunek Polski jeżeli idzie o korupcję, tak żeby w rankingach ¶wiatowych nie s±siadowała z Nigeria i Sudanem.
I co to za "afrea gruntowa"? Przecież nikt nie skazał Leppera za to. Kaczyński w taki czy inny sposób i tak by zniszczył Samoobronę i jej lidera. Jednak sam pewnie nie dalby rady, bo jest tylko małym człowieczyn± służ±cym układowi, ale z pomoc± sejmu i GW itd, poszło mu to  łatwo..

Otwarte drzwi dla korupcji