Otwieranie drzwi czyjegoś samochodu

Data: 2017-03-24 08:46:36
Autor: Adam Wysocki
Otwieranie drzwi czyjegoś samochodu
PlaMa <barakady@wp.pl> wrote:

Zastanawia mnie czy autor tego nagrania może sobie od tak otworzyć drzwi i bagażnik czyjegoś samochodu?

Nie może.

Nie wiem po co w ogóle ta kobieta z nim dyskutuje. Powinna sama nagrywać, a w międzyczasie zadzwonić na policję i poczekać, aż usuną tego palanta. Nie wchodzic w jałowe dyskusje, bo to nie jest partner do dyskusji.

Kiedyś trafi na kogoś krewkiego, kto połamie mu i ten telefonik, którym nagrywa, i zęby.

--
http://www.chmurka.net/

Otwieranie drzwi czyjegoś samochodu