Otwieranie maski BMW

Data: 2009-10-02 23:56:17
Autor: Rafal Niemczyk
Otwieranie maski BMW
Witam

Mam pytanie (mam nadzieje ze proste) niestesty nie moge sobie z tym poradzic.
Jak otwiera sie maske w BMW 318, chcialem dolac plynu do spryskiwaczy a nie mam pojecia gdzie sie ta maske otwiera.
Samochod jest z wyporzyczalni i nie bardzo go znam. Jest to nowy model z 2009 roku.
Szukalem instrukcji gdzies na sieci ale nic nie znalazlem.

Dzieki z góry.
Pozdrawiam

Data: 2009-10-02 22:46:24
Autor: Pete
Otwieranie maski BMW

"Rafal Niemczyk" wrote

[...]

Dzwigienka powinna byc tuz przed drzwiami kierowcy, jak w wiekszosci bmw.  Zobacz tu:

http://i42.tinypic.com/29wlctu.jpg

Pozdr.
Pete

Data: 2009-10-03 15:07:51
Autor: Rafal Niemczyk
Otwieranie maski BMW

Dzwigienka powinna byc tuz przed drzwiami kierowcy, jak w wiekszosci
bmw.  Zobacz tu:

http://i42.tinypic.com/29wlctu.jpg

Pozdr.
Pete

Wielki Dzieki
Znalazlem
Pozdrawiam

Data: 2009-10-03 11:27:43
Autor: Wiesiaczek
Otwieranie maski BMW

Użytkownik "Rafal Niemczyk" <rafniem@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ha60hv$r66$1inews.gazeta.pl...
[...]
Samochod jest z wyporzyczalni i nie bardzo go znam. [...]
                            ^^^^^^^^
Nic dziwnego, pewnie nawet nie jesteś w stanie przeczytać i zrozumieć instrukcję obsługi :)

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2009-10-03 15:07:02
Autor: Rafal Niemczyk
Otwieranie maski BMW

Nic dziwnego, pewnie nawet nie jesteś w stanie przeczytać i zrozumieć
instrukcję obsługi :)

Sarkazmu nigdy za duzo :-)
Wlasnie o to chodzi ze nie dostalem instrukcji a na sieci nic nie znalazlem.

Mimo wszystko znalazlem
Dzieki

Data: 2009-10-03 16:32:33
Autor: ert
Otwieranie maski BMW

Użytkownik "Rafal Niemczyk" <rafniem@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ha7lqb$7ua$1@inews.gazeta.pl...

[...]

pewnie jakby cie kopna ten sarkazm w dupe to bys nie zrozumial....

ortografii nie uczyli ?

Data: 2009-10-03 09:21:05
Autor: kicior
Otwieranie maski BMW
On 3 Paź, 16:32, "ert" <e...@errr.pl> wrote:
Użytkownik "Rafal Niemczyk" <rafn...@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
> znalazlem.

pewnie jakby cie kopna ten sarkazm w dupe to bys nie zrozumial....

A Ciebie uczyli?

Otwieranie maski BMW