Otwieranie maski BMW

Data: 2009-10-02 22:46:24
Autor: Pete
Otwieranie maski BMW

"Rafal Niemczyk" wrote

Mam pytanie (mam nadzieje ze proste) niestesty nie moge sobie z tym poradzic.
Jak otwiera sie maske w BMW 318, chcialem dolac plynu do spryskiwaczy a nie mam pojecia gdzie sie ta maske otwiera.
Samochod jest z wyporzyczalni i nie bardzo go znam. Jest to nowy model z 2009 roku.
Szukalem instrukcji gdzies na sieci ale nic nie znalazlem.

Dzwigienka powinna byc tuz przed drzwiami kierowcy, jak w wiekszosci bmw.  Zobacz tu:

http://i42.tinypic.com/29wlctu.jpg

Pozdr.
Pete

Data: 2009-10-03 15:07:51
Autor: Rafal Niemczyk
Otwieranie maski BMW

Dzwigienka powinna byc tuz przed drzwiami kierowcy, jak w wiekszosci
bmw.  Zobacz tu:

http://i42.tinypic.com/29wlctu.jpg

Pozdr.
Pete