Otwor w wydechu - jak zatkac

Data: 2010-10-03 11:30:45
Autor: CUT
Otwor w wydechu - jak zatkac
W dniu 2010-10-03 11:28, stabillo pisze:
Witam!
  Mam taki problem, zrobilo sie male pekniecie w rurze wydechowej, porzed
pierwszym tlumikiem, niejestety samochod zrobil sie glosniejszy przez to.
  Poszukuje jakiejs pasty, odpornej termicznie ktora mozna by to zaslepic
jednoczesnie robiac nakladke z opasek zaciskowych i kawalka blachy. Szkoda
mi wymieniac cala rure, bo to masa roboty, a otwor jest niewielki. Czy
istnieje cos takiego?

Zaspawać? Jeśli pęknięcie nie jest duże, to zrobią Ci to za mniej niż 100zł. (Poza Warszawą i temu podobnych)

Data: 2010-10-03 14:24:43
Autor: Axel
Otwor w wydechu - jak zatkac

"CUT" <CUT@CUT.pl> wrote in message news:4ca84d51$1news.home.net.pl...

  Mam taki problem, zrobilo sie male pekniecie w rurze wydechowej, porzed

Zaspawać? Jeśli pęknięcie nie jest duże, to zrobią Ci to za mniej niż 100zł. (Poza Warszawą i temu podobnych)

Ostatnio spawali dziure w rurze laczacej tlumiki (w samochodzie zony) za 20 PLN. Jak najbardziej w Warszawie.

--
Axel

Otwor w wydechu - jak zatkac