Data: 2010-10-03 15:44:30 | |
Autor: Pawel \"O'Pajak\" | |
Otwor w wydechu - jak zatkac | |
Powitanko,
Poszukuje jakiejs pasty, odpornej termicznie ktora mozna by to zaslepic Przed 1 tlumikiem jest na tyle wysoka temp, ze zapomnij. Probowalem stosowac rozne wynalazki za kawalku przed ostatnim tlumikiem, bo bylem umowiony z tlumikarzem, ale za pare dni, a jezdzic akurat musialem. Nie dosc, ze efekt mizerny, to smazylo sie to swinstwo i smierdzialo. Szkoda kasy, zaplacisz, odpadnie, zaplacisz 2 raz za wymiane. Warto wymienic odrazu i miec spokoj. Srob niektorych nawet nie probowali odkrecac, diax, 2 minuty i tlumik lezy na podlodze. Potem dali jakies miedziane sroby i z tym nie powinno byc problemu w przyszlosci. W Polsce jest paru producentow tlumikow do marek wszelkich i sa naprawde niezle. Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->: > pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl <<<<******* |
|
Data: 2010-10-03 17:00:39 | |
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | |
Otwor w wydechu - jak zatkac | |
W dniu 2010-10-03 15:44, Pawel "O'Pajak" pisze:
W Polsce jest paruDo PRAWIE wszystkich. A jeśli auto jest mniej typowe a wiekowe i tłumik występuje tylko w ASO i w cenie 1/2 samochodu, to są jeszcze tłumikarze starej daty, którzy potrafią wykonać kawał solidnej roboty i zrobić niezły tłumik od zera. I trzeba przyznać, że ich dzieła potrafią przetrwać lata :) i nie kosztować majątku. -- Wojciech Smagowicz |
|
Data: 2010-10-04 07:00:26 | |
Autor: MarcinJM | |
Otwor w wydechu - jak zatkac | |
W dniu 2010-10-03 17:00, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
W dniu 2010-10-03 15:44, Pawel "O'Pajak" pisze: Tlumikarze starej daty? To ja chyba taki jestem, robilem kilka wydechow od zera, na pewno do: garba z silnikiem civica, T3 z silnikiem subaru, troopera, SC z silnikiem punto. Tyle, ze trzeba miec kolekcje kolanek, lukow i rur roznej srednicy:) -- Pozdrawiam MarcinJM gg: 978510, marcinjm()op.pl |
|