Outlook - czy da sie usunac

Data: 2012-08-06 08:41:42
Autor: tryton
Outlook - czy da sie usunac
W dniu 2012-08-06 08:04, Magiera pisze:
Moze ktos mi powiedziec jak ustawic zeby nie pojawia� sie ten spam ??
Poza tym jak mi sie wydaje to jest karalne, takie zasmiecanie grupy. Poza
tym z checia bym mu nakopal do dupy.

czy ja dobrze widze że to idzie z MIELEC
http://www.ip-adress.com/ip_tracer/80.244.128.14

Data: 2012-08-06 14:45:46
Autor: Marek Dyjor
Outlook - czy da sie usunac [ort]
tryton wrote:
[...]

z MIELECa  ;-)

a tak wogóle to co to jest MIELEC?

Data: 2012-08-06 17:16:37
Autor: Przemysław Czaja
Outlook - czy da sie usunac [ort]

Użytkownik "Marek Dyjor"

czy ja dobrze widze że to idzie z MIELEC

z MIELECa  ;-)

a tak wogóle to co to jest MIELEC?

Mieleć, mielić, młąć ;-)

Outlook - czy da sie usunac